Peniksen koon merkitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveesi sun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei se saa mikään katkarapu olla, mutta parista miehestä kun vertaan niin se isompi jotenkin ei tuntunut niin hyvälle kun himpan verran pienempi. Ja siis sekään ei ollut mikään pieni mutta pienempi kun tällä toisella. Lähinnä kyse siitä miten sitä käyttää ja myös muodolla. :D

Kyllä suurin merkitys on sillä, miten sitä vehjettä osaa käyttää ja miten pitkään se "kestää". Mun kokemuksista "iso" luotti vain kokoonsa, ei tuntunu oikein missään. "Keskikokoinen" osas kaikki temput, aivan huippu panija. :p Pikkasen "normia pienempi" on siitä väliltä, osaa tehdä naisen tyytyväiseksi, mutta koko ei mun kokemuksissa oo merkannu. Toki mistään prinssinakista mulla ei oo kokemuksia, ehkä se jättäs kylmäksi, mene ja tiedä?

Kyllä koolla on merkitystä. Joskus on kohdalle sattunut sellainen noin 20 senttinen ja se vasta oli nautinnollista.
Olen lukenut että keskikoko on 13,52 cm ja suoraan sanottuna tuo olisi liian pieni.

Koolla on väliä. Nykyinen on isoin mitä mulla on ollut. Ja paras. Mun eksä puoliso oli semmoinen tositosipieni joka nyhversi ja nyhversi ja halus lisäks vielä valokuvata, voi herran tähden, kun mä en semmoisia jaksa yhtään... sitten on ollut muutama muu, yksi aika iso mutta aina vetelä ja jotenkin muutenkin (siis koko jätkä) vähän flegu - vaikka siis oli liikunnallinen, laiha ja jäntevä, silti flegu. Yksi oli taiteellinen filosofi, antoisaa keskikokoa, mutta sillä oli meitä naisia joka suuntaan, joten ei se nyt niin erityisen tyydyttävä suhde ollut. Ja yksi oli oikee katkarapu, mutta puheet oli vaikka mimmoiset.

Lisään vielä tähän äskeiseeni, että se mun eksäaviomies, jolla oli se pieni, sillä kuitenkin seisoi reippaasti ja kovana ja se oli aika aktiivinen kaikel tavoin (paitsi se kuvaaminen oli sitten jo semmoista aktiivisuutta joka minusta oli vain ja ainoastaan tylsää)

Koolla on väliä. Nykyinen on isoin mitä mulla on ollut. Ja paras. Mun eksä puoliso oli semmoinen tositosipieni joka nyhversi ja nyhversi ja halus lisäks vielä valokuvata, voi herran tähden, kun mä en semmoisia jaksa yhtään... sitten on ollut muutama muu, yksi aika iso mutta aina vetelä ja jotenkin muutenkin (siis koko jätkä) vähän flegu - vaikka siis oli liikunnallinen, laiha ja jäntevä, silti flegu. Yksi oli taiteellinen filosofi, antoisaa keskikokoa, mutta sillä oli meitä naisia joka suuntaan, joten ei se nyt niin erityisen tyydyttävä suhde ollut. Ja yksi oli oikee katkarapu, mutta puheet oli vaikka mimmoiset.

Minkäkokoinen tää nykyinen , entä tositosipieni?

Minkäkokoinen tää nykyinen , entä tositosipieni?

No mitta ei ole mukana ollut, mutta nykyinen on seisiössä semmonen 20 + ja letkiössä semmoinen kuin edellinen seisiössään eli joku 8-11 cm. (joskus oikein juhlakunnossa varmaan 12 cm?)

eli oi voi.

No se katkarapu oli vielä pienempi kuin eksäni tositosipieni, se oli juhlakunnossakin varmaan 7 cm ja sitten kun hommeli oli ohi sitä tuskin näkyi...

Viestiketjua näkyy kirjoitustavasta pitävän asiasta pahoinkin kärsivä mies/poika yllä!
Jos nainen treenaa paikat tiukaksi niin sillä k:lla ei kummoista väliä. Lohtua sulle!

[QUOTE="vieras";26044223]Ei oo väliä.
Ollut isomunaista ja normimunaista, näistä kahdesta valitsisin ennemmin sen normimunaisen.Oli parempi panee.[/QUOTE]

Nyt ei puhuta munista, vaan kikkelin koosta.

Paskanjauhantaa väittää, että koolla ei ole väliä. Jos penis on seisokissa naisen pikkurillin kokoinen, niin se on todellakin pieni! Ei tarvitse mikään jumalattoman isokaan olla, mutta edes tuon mainitun n.13cm saisi olla.

Eikä ole mulla löysä pillu. Oman tiukkuutensa voi testata helposti ja lihaksia voi treenata päivittäin ja monta kertaa.

Eipä sillä niin suurta merkitystä oo, kuhan ei oo alle 10cm, eikä yli 20cm.

Yhden kanssa ei tullut hommista mitään kun pituutta oli yli 25 cm ja paksuuttakin yli 6 cm. Eihän sellanen mahu mihinkään?!?! :O

Nykysellä on n.17 cm pitkä ja 5 cm paksu.

Voi ziisus, kuka näitä aina kyselee?
Joo, koolla on väliä. Jos on ihan mini, niin hankalahan se olis. Sellaseen en kyl oo koskaan törmännyt. Jos taas on suuri, niin se on mulle liian suuri, oon pieni nainen ite. Sellaseen oon törmänny, seksi teki usein kipeää.

Eli mulle normimuna tai jopa vähän sitä pienempi kelpaa. Ei oo löysä pillu :D

Yhteistyössä