Sitten kun en enää ole raskaana

• Viestiketjun aloittaja mitä kaikkea aion tehdä...
  • Ensimmäinen viesti
mitä kaikkea aion tehdä...
Älkää käsittäkö väärin. Nautin ylikaiken raskaana olemisesta ja tämä lapsi on erittäin toivottu ja haluttu. Saatu monen vuoden yrityksen jälkeen hoitojen avulla. Mutta silti haaveilen jo siitä mitä kaikkea aion tehdä kun vauva on syntynyt ja en enää imetä.... Onko muilla samanlaisia ajatuksia? Vai olenko ihan kamala ja pinnallinen ihminen....

Minä aion:
- hankkia vahvan lääkekuurin akneen
- polttaa aamukahvin kanssa tupakan
- juoda erikoiskahveja (nykyisin sallin vain yhden kupin kahvia päivässä)
- värjätä hiuksia
- käyttää itseruskettavia
- käyttää hajuvettä
- lakata kynsiä (ei kuulemma suositella raskaana ollessa...)
- syödä tuorejuustoja
- jouda lasillisen punaviiniä viikon päätteeksi

"vieras"
No mä voin ihan suoraan sanoa että en sen kummemmin nauti koko raskaudesta, odotan vaan innolla synnytystä. Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi nauttia suurin sydämin RASKAUDESTA? ei se tarkoita etteikö vauvaa haluaisi. Alussa olin pahoinvoiva ja väsynyt, nyt sattuu selkä ja maha, maha on koko ajan tiellä, täytyy koko ajan juosta kusella ja mittää ei sais tehdä. Pahin on edessä kun maha vaan kasvaa. Kyllä mä aion mennä kampaajalle ja olen lakannut kynsiä, mutta odotan kyllä innolla että pääsen kesällä syömään synnytyksen jälkeen syömään graavilohta ja juustoja eikä tartte koko ajan himmailla kipujen ja supistusten pelossa.

Mulla on tää raskaus ollut ihan kamala, joka paika kremppaa ja en todellakaan nauti raskaana olosta.
Sitten kun en ole enää raskaana meinaan kävellä yli kilometrin ja juosta, juoda pari saunasiideriä ja mennä ottamaan botoxia ja huuliin täytettä :D

Hiuksia värjään ja kynsiä lakkaan kyllä ihan normaalisti nyt raskausaikanakin. Hyi mua.

No mä teen suurta osaa noista listaamistasi jutuista jo raskausaikana, mutta onpa silti sellaistakin, mitä odotan:

-mahallaan nukkuminen!!!!
-pitkä juoksulenkki
-esikoisen ottaminen kunnolla syliin ja rutistaminen ja sen kanssa painiminen vaikka sängyllä
-nättien, hyvin istuvien vaatteiden ostaminen
-se kun katson kroppaani peilistä ja pidän näkemästäni sen sijaan, että peilistä kurkkaa sotanorsu
-kylmä skumppa tai valkoviini kuumana kesäpäivänä hyvien ystävien kanssa. Ja useampi kuin yksi pieni lasillinen!

Olisi näitä lisääkin kun vain listaisi. Mä voin kyllä ihan suoraan sanoa, että en tykkää ollenkaan olla raskaana.

"moi"
Mä olen täysin kypsä tähän raskaana oloon, ollut jo 34 viikkoa. En ole nauttinu juuri hetkeäkään raskaana olosta. Vauva on silti rakas tietenkin. Mutta asiaan,

minä aion kölliä mahallaan ja selällään, harrastaa kiihkeää seksiä, syyä graavilohta, juua siiderin, pienentyä ja käyttää omia ihania kauniita vaatteitani ja olla taas oma itseni enkä kiukutteleva läski akka.

:..:
Juuri mietin tätä, kun eilen havanduin että jos tämä kolmas raskaus vihdoin ja viimein toisi sen iloisen loppu tuloksen - olen ollut raskaana periaatteessa putkeen YLI vuoden. 2 keskenmenoa takana, ensimmäinen joulukuussa, viimeisin kuukausi sitten ja olen raskautunut aina uudestaan ennen menkkojen alkamista. Nyt olen siis jo kolmatta kertaa raskaana, heti edellisen km perään.

No enivei :) Nyt sitten edellisen km jälkeen tuli heti sellainen olo että otanpa kaiken ilon irti ei-raskaana olosta. Menin heti saunaan ja join pari saunalonkeroa, olen nauttinut alkoholista useamminkin, vaikka yleensä en ota edes sitä sauna juomaa - jostain syystä raskaana ollessa sitäkin alkaa tekemään aina mieli :D Sallin itselleni kahvin entiseen tapaan, eli n. 4 kuppia päivässä. Aloitin vatsatreenin. Herkuttelen enemmän. Ostin pari laatikkoa maksalaatikkoa, herkkuani.

Lista on varmaan synnytyksen jälkeiseen aikaan vielä pitempi mm. kunnollista liikuntaa kaipaan - nyt kun on elänyt 6kk sisään 2 alkuraskautta pahoinvointineen ja väsymyksineen on päässyt rupsahtamaan jo nyt :(

---
Mulle ei raskaus sovi yhtään. Koko ajan on kamala olo, huimaa ja sydän tykyttelee, itkettää, tukka ja naama rasvaisia ja painoa kertyy. Joka paikka särkee ja olo on kertakaikkisen huono. Kun en enää ole raskaana, aion:

-harkita vakavasti, jääkö tämä vauva kuopukseksi
-liikkua ja elää normaalisti, tehdä ruokaa ilman yökkimistä ja seisten, en istuen
-syödä ja juoda mitä haluan, milloin haluan ilman sokeriseurantoja

- Vatsallaan nukkuminen. Tosin täpötäydet rinnat hieman haittaa sitä harrastusta alussa.

- Mojito-lonkero! :cool:

- Laihdutus

Minä porsas oon mm. värjännyt hiuksiani ja syönyt juustoja raskausaikanakin :snotty:

"Sweet_Poison"
Sitten kun en enää ole raskaana, aion

- kävellä, kävellä a kävellä
- nousta ripeästi sängystä kun huvittaa, ei pelkästään wc-käynneille
- olla ulkona about koko kesän
- siivota
- leipoa
- tehdä ruokaa
- kotityöt <3
- tehdä kannun sangriaa juoda sitä ja ottaa aurinkoa
- tehdä kaikkea
- seksiä!!!!!!!!!!!

[QUOTE="aamuvirkku";26042825]enkä mä kyllä viinaa juonut ennen kuin imetystä aloin lopetella :eek:[/QUOTE]
Mä join toisen muksun kohdalla; imetin 1 v 9 kk. Ekan muksun kohdalla en, kun imetin vain 3 kk.

Todellakin aion korkata mojito-lonkeron heti kun synnäriltä kotiin pääsen :D (tai siitä ainakin oon nyt jo viikkokausia haaveillut). Ainakin jos on kesähelle.

• Tykkää
Reactions: tiiru
"vieras"
[QUOTE="aamuvirkku";26042825]enkä mä kyllä viinaa juonut ennen kuin imetystä aloin lopetella :eek:[/QUOTE]

No eikös alkuperäinen kirjoittaja sanonut että mitä kaikkea aikoo tehdä kun lapsi on syntynyt ja ei enää imetä...

Mun mieliala on aivan hanurista jo nyt vaikka olen vasta tosi alussa... Toivon vain että tämä alakulo ei jatku pitkään. Ja jos jatkuu niin sitten odotan sitä että raskaus loppuu ja saisin olla taas oma itseni.

Muistuu taas mieleen että miksi mä en tykkää olla raskaana.. Mutta, eipähän niitä lapsia sen raskauden takia onneksi halutakaan.. Tää on tää välttämätöntä-osio.

Mä en meinaa imettää ja se on ihana ajatus!
Viisi lasta oon imettänyt ja odotan innolla vauva-aikaa ilman suihkuavia kivikovia tissejä. Ja ne imetyshormonit on tehnyt musta aina ihan hörhön.

"Mari"
Olen inhonnut raskautta koko ajan vaikka lapsi onkin haluttu :) Painoa on tullut reippaasti joten olo tukala. Kunhan tästä pääsen niin:

Aion:
- ulkoilla ja kävellä koko 9 kk:n edestä
- juosta heti kun vain pystyn
- reenata kahvakuulalla
- juoda siiderin ilta-auringossa

Siinäpä sitä näin aluksi :)

"äiti kahdelle"
No mä teen suurta osaa noista listaamistasi jutuista jo raskausaikana, mutta onpa silti sellaistakin, mitä odotan:

-mahallaan nukkuminen!!!!
-pitkä juoksulenkki
.
Minäkin odotin mahallaan nukkumista, koska se oli lempiasentoni. Vaan kuinkas kävikään. Raskauden jälkeen käteni alkoivat puutua kyljellään tai mahallaan nukkuessa, joten viimeiset 6 vuotta nukkuma-asentoni on ollut selällään.

Juoksulenkin suhteen kävi myös köpelösti. Kahden lapsen jälkeen juostessa lirahtelee, joten mielummin kävelen tai pyöräilen. Hypyt ovat vaarallisia.

Yhteistyössä