Sitten kun en enää ole raskaana

• Viestiketjun aloittaja mitä kaikkea aion tehdä...
  • Ensimmäinen viesti
Eniten
minäkin odotan vain näkeväni vauvani <3 joka toivottavasti on terve!

Mutta sen lisäksi:
- Syön maksamakkaraa
- ja tuorejuustoja
- imetyksen loputtua aion nauttia joskus saunan jälkeen siiderin tai lonkeron
- LAIHDUTTAA paljon (tämäkin siis vasta imetyksen loputtua, sitä ennen kohtuullisesti)
- käyttää taas useammin meikkiä ja muutenkin panostaa enemmän ulkonäköön. Nyt olo on kuin sotanorsulla :(
- nukkua miten huvittaa, saa mm käännettyä kylkeä normaalisti
- harrastaa jälleen kunnolla seksiä, mikä ei tämän möhömahan kanssa kunnolla onnistu
- imetyksen loputtua aion kyllä silloin tällöin iltasella käydä myös polttamassa tupakan, etenkin jos olen viihteellä (mitä tapahtuu TODELLA harvoin, mutta kumminkin :) )

Siinä ainakin ekana mieleen tulleet

[QUOTE="äiti kahdelle";26043212]Minäkin odotin mahallaan nukkumista, koska se oli lempiasentoni. Vaan kuinkas kävikään. Raskauden jälkeen käteni alkoivat puutua kyljellään tai mahallaan nukkuessa, joten viimeiset 6 vuotta nukkuma-asentoni on ollut selällään.

Juoksulenkin suhteen kävi myös köpelösti. Kahden lapsen jälkeen juostessa lirahtelee, joten mielummin kävelen tai pyöräilen. Hypyt ovat vaarallisia.[/QUOTE]

Höh :(. Tulivatko lapset pienellä ikäerolla?

Mulla nuo molemmat onnistuneet mainiosti yhden lapsen jälkeen, mutta nähtäväksi jää tietysti. Ei muuta kuin lantionpohjaa treenaamaan.

- Vatsallaan nukkuminen. Tosin täpötäydet rinnat hieman haittaa sitä harrastusta alussa.
Mä makasin ihan alussa kahden tyynyn päällä niin, että toinen oli mahan ja toinen pään alla ja ne tissit oli omassa kolossaan siinä välissä :D. Kun oli pakko saada olla mahallaan.
Nopeasti ne onneksi siitä normalisoituivat eikä tarvinnut enää erityisjärjestelyjä.

minä,
Elikkä vannon ettei tää oo trolli vaikka siltä kuulostaa tosi paljon, mut vannon ettei tää oo ja murrun jos luulette et oon trolli koska tarviin apuu.
Eli oon kokeilunhalunen ihminen ja äske masturboidessani keksin jumpata lantiopohja lihaksia, ja siinä sit työnsin 4 viinirypälettä mun emättimeen, ja sit olin jalat koukussa selällään niiku maate lattialla ja ku tein ns vatsalihasliikkeen eli nostin selän ylös niiku vatsalihasliikeen omasesti, ja sitte yritin pidätellä niit viinirypäleitä mun sisällä, ja ne ain tursus pois. Ja sit ku nousin ja vähä aikaa katoin ympärilleni ja mul oli vaa kolme viinirypälettä etin mun ympäristön ja ei löytyny enempää, no sit koitin sisältäni et onks sitä siellä. Eikä ollu. Mut nytku oon vähä aikaa ronkkinu itteäni nii tunnen epätavallisen kuhmun mun emättimen seinämässä, ja sen päällä on nahka. Nii mua pelottaa et jotenki se viinrypäle on joutunu mun sisään, en tiiä miten ja oon iha ihmeissäni mut vittu oon iha paniikissa ja itken tääl melkee ja oon iha järkyttyny ja peloissani ja vannon etten iole trolli koska tällasta voi oikeesti sattua. Pliis auttakaa mua.

hah, luulin ettei kukaan uskalla täällä tälläsiä puhella ! olishan se tosi hirveetä jos sanois ettei tykkää olla paksuuntuneena.. :LOL: tietenki ittellä kans lista asioista;

-masullaan nukkuminen/muutenki kölliminen !
-se että jaksaa taas enempi esim riehua pojan kanssa, on nyt vähän ykspuoleista tää leikkiminen
-varmasti laihduttaminen kuuluu tähän listaan vahvasti :D juuri se että kun peilistä itseään katsoo niin tuntee ittensä hyväks eikä ryhävalaaks! ja että saa hyvin istuvia vaatteita.

sitten on muutama asia mitkä on ei ja joo listalla tai joku oli tupakasta puhunut.. niin oon nyt molemmat raskaudet ollut polttamatta ja nyt on sellanen olo että toivon etten enään alkaisi polttamaan ollenkaan. ja koska laskettu aika on elokuun alussa on oletettavaa että on vielä lämmintä niin kyllä tossa takapihalla istuen ilta auringosta nauttien esim lonkero varmasti maistuu, mutten oikein varsinaisesti odota sitä :D ja graavilohta tulee varmasti mätettyä! sitä on jo kova ikävä. on noita asioita varmaan vielä mutta ei tuu mieleen millään :O

Yhteistyössä