Ruokakuvaketju

=)
[QUOTE="Huh huh";26029630]Melkonen sekamelska! Lohi ja juustoperunat ja vielä kastike samalla lautasella.
Alkupalana, eri lautaselle toi lohi ja kastike. Pääruokana juustoperunat.[/QUOTE]
:LOL:
Toi on miehen lautanen, siksi niin täynnä.. Mutta kyllä me muutkin syödään samaa "sekamelskaa". :D

Keittiönoita
Ja noille Keittiksen kuville voisi kyllä painaa useammankin tykkäyksen.
Näyttää paitsi herkulliselle, myös onnelliselle, aterialle.

:)
Kiitoksia :) Mun vanhempani olivat tänään päivällisellä ja vaikka he periaatteessa ovat kaikkiruokaisia, silti pitävät eniten konstailemattomista kotimaisista ruuista. Isäni erityisesti lampaan lihasta, äitini juureksista.

Lohta, naudanpaistia, muusia, saaattia, coleslawta

Lasganea, porkkanaomenaraastetta, persikoita ja kinuskirahkaa

Tänään syötiinkin minun äitini pöydän antimia, niistä ei kuvia, mut on se äidin ruoka aina niiiiin hyvää :)

Turkilmas
Minä ja mun ainainen porkkanaraasteeni :D. Oli tarkoitus tehdä salaattia, mutta tein ison satsin raastetta ja sitä siis oli vielä jäljellä. Plus että olen kunnon lenssussa, eipä huvittanut olla keittiössä kuin pakolliset.

Meillä oli siis kermayrttiperunoita, possun sisäfilettä ja uunilohta. Ja sitä porkkanaraastetta :D. Illalla tein vielä perjantaisista perunamuusin jämistä perunarieskaa

• Tykkää
Reactions: MiMeira
"vieras"
Minä ja mun ainainen porkkanaraasteeni :D. Oli tarkoitus tehdä salaattia, mutta tein ison satsin raastetta ja sitä siis oli vielä jäljellä. Plus että olen kunnon lenssussa, eipä huvittanut olla keittiössä kuin pakolliset.

Meillä oli siis kermayrttiperunoita, possun sisäfilettä ja uunilohta. Ja sitä porkkanaraastetta :D. Illalla tein vielä perjantaisista perunamuusin jämistä perunarieskaa

Turkilmas, noi annokset saisi muilta kuin porkkanaraasteen osalta puolittaa. Jos tosiaan syötteö tuollaiset annokset, niin syötte tuplan siihen nähden, mitä pitäisi. parempi vielä kun jättäs kermaperunat pois kokonaan. Ihan ystävällinen vinkki, jos sit ihmettelee mistä ne kilot kertyy , kun 'syö vaan ihan tavalllista kotiruokaa'.

Eilen nakkikastiketta,keitettyä perunaa sekä porkkanaraastetta ananaksella

jäliruokana oli kiiwi-persikkarahkaa

Tänään jauhelihakastiketta,spagettia ja porkkanaraastetta

tänään myös voisilmä pullia ja sämpylöitä

[QUOTE="sama";26046046]No mitäs muutakaan, tollasten sörsseleiden tekeminen onkin niin ylivoimaisesti superlahjakaiden touhua ;D

Siinä on vaan se ero et kaikki ei koe tarpeen kuvat ja laittaa niitä näytille. Riittää että oma väki näkee ja syö ja se maistuu hyvälle, muiden hyväksyntää en kaipaa :)[/QUOTE]

Mulle oli ihan uusi juttu, että nää kuvat ovat täällä hyväksynnän hakemista varten :D. Luulin, että tämä ketju on tapa viihtyä ja hakea inspiraatiota... mutta oppia ikä kaikki: olisihan se pitänyt arvata, että palstalla joka asiassa on joku taka-ajatus ;).

"sama"
Mulle oli ihan uusi juttu, että nää kuvat ovat täällä hyväksynnän hakemista varten :D. Luulin, että tämä ketju on tapa viihtyä ja hakea inspiraatiota... mutta oppia ikä kaikki: olisihan se pitänyt arvata, että palstalla joka asiassa on joku taka-ajatus ;).
Yhtä lailla taka-ajatus kuin se että arvosteleminen käsitetään heti kateellisuudeksi ;)

Yhteistyössä