Nimiä, joiden antamista lapsille et voi ymmärtää? Eli siis jos kuulisit, että jollekin lapselle tietty nimi

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
on annettu, se herättäisi sinussa ajatuksen siitä, että miten nyt tuollainen annettiin. Sekä tyttöjen että poikien nimiä.

Ps. Tarkoitus ei ole riidellä tai pahoittaa kenenkään mieltä. Kunhan kyselen vain.
 
Jessika / Jessica ja Nico-Petteri ovat kyllä sellaisia, etten parhaalla tahdollakaan voi ymmärtää.
Oikeastiko et voi ymmärtää, et millään? On kai vielä eri asia, jos et nimistä tykkää kuin ettei kertakaikkiaan voi ymmärtää jos joku sellaisen antaa omalle lapseeleen. Minusta nuo ei täytä lähimaillakaan tuon tunnusmerkkejä.

Ja samaa kysyisin noiden Emmien jne kohdalla. Noissako jo tosiaan menee raja teillä?
 
"vierailija"
Pamela :X

Onko tällä nimellä jokin suomalainen historianmerkitys, jota en tiedä, kun mulla tulee vaan mieleen Pamela Anderson, enkä todellakaan ymmärrä, että joku antaa tämän nimen pienelle vauvalleen.
 
"vieras"
No joku Aada Sofia tai Eetu Aleksi.

Täysin tavallinen mauton ja hajuton.

Ihan kuin joku 70-luvun Minna Maria. Niin massaa. En voi ymmärtää, vaikka yleistähän tuo on.
 
......
Petriina, Petriikka, Kyösti, Severi, Sivertti, Arhippa, Nyyrikki, Kyllikki, Jorma, Yrjö, Fanny, Petri, Heimo, Helmeri, Impi, Irmeli, Kullero, Kuutti, Piera, Pietu...

ja ihan puhtaasti siksi, koska minun mielestäni nämä ovat käsittämättömän rumia. Ymmärrän toki, että makuja on monia ja joku voi hyvinkin pitää nimestä niin paljon, että laittaa sen lapseelleen, mutta itse en missään nimessä antaisi.
 

Yhteistyössä