miun naama näkkyy rohviilissa.. en tosin ota vastuuta, jos joltain menee yöunetKuvia kehiin, tehään äänestys. Vaikea sanoa kun ei muista kuvia.
en ole nähnyt björnin kuvaa koskaan. onko muka sinua kauniimpi? en usko.Kiitos ap .
Mun mielestä Björn.
björnin kuva näkyy profiilissaen ole nähnyt björnin kuvaa koskaan. onko muka sinua kauniimpi? en usko.
Ehkä yhden käden sormin laskettavissa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26029158:Täällä on monia kauniita!
Se on sinun mielipiteesi,kauneus on katsojan silmissä.Mun mielestäni joku saattaa olla hyvin kaunis vaikka sun silmissä sama ihminen olisi mitä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26029165:Ehkä yhden käden sormin laskettavissa :kieh:
Minä olen yksi heistä :saint: Jos muuta väität, sun kannattaa aamulla katsoa peiliin. Näin päästäisenä me noidat kun pystytään täältä Kyöpelinvuorelta ihan helposti muuttamaan jokainen prinssi rupisammakoksiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26029165:Ehkä yhden käden sormin laskettavissa :kieh:
Jos olet noita niin muuta itsesi NannaIhanaksi ja tule viekkuuni nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26029238:Minä olen yksi heistä :saint: Jos muuta väität, sun kannattaa aamulla katsoa peiliin. Näin päästäisenä me noidat kun pystytään täältä Kyöpelinvuorelta ihan helposti muuttamaan jokainen prinssi rupisammakoksi