T
"trolli"
Vieras
Minulla on lapsi somalialaisen kanssa. Poika ympärileikataan. Nakertaako?
Lastasi kyllä. Kai sutkin silvotaan samalla somalikulttuurin mukaisesti? Vaikka taidat provoilla vaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, olen kuullut näistä asioista ja se on yksi syy siihen, etten lapsiani ole ympärileikkauttanut. Mutta, kaikki näistä asioista eivät ole tietoisia, tai eivät ole tulleet asia siltä kantilta ajatelleeksi. Mielipuolinen vaahtoamisesi ei auta asiaa.
Miksi olisin provo? Siksi kun en elä sinun arvojesi mukaisesti? Minua ei silvota..naisten ympärileikkaus (häpyhuulet pois kokonaan) on väkivaltaa.
Mä haluaisin kysyä, että onko tuo ympärileikkausasia ollut sulle selvä/ok ihan alusta asti, vai onko mielipiteesi muuttunut jossain vaiheessa? Tai oliko päätös hankala?
Mietin vain itseäni, mä en näistä ympärileikkausasioista muutenkaan tiedä kovinkaan paljoa, mutta näin ulkopuolisena tuntuu, että on niin iso päätös/asia, että en tiedä, osaisinko ratkaista. Joten jättäisin varmaan ympärileikkaamatta, ellei pakko.
Kuinka tärkeä ympärileikkaus muuten somaleille on? Kuuluuko se pelkästään islamiin vai onko muutenkin osa somalikulttuuria?
Miksi olisin provo? Siksi kun en elä sinun arvojesi mukaisesti? Minua ei silvota..naisten ympärileikkaus (häpyhuulet pois kokonaan) on väkivaltaa.
Olen aina ollut sitä mieltä, että mies pitää olla ympärileikattu. Se on osa hyvää hygieniaa, paikat pysyy puhtaana.
Somaleista lähes 100% on muslimeita eli aika lailla kaikki miehet ympärileikataan. En ole koskaan kuullut, että se olisi tuonut jotain ongelmia miehelle.
Et kysynyt minulta mutta vastaan silti, anteeksi :saint:. Eikä mieheni ole somali, vaan turkkilainen.Mä haluaisin kysyä, että onko tuo ympärileikkausasia ollut sulle selvä/ok ihan alusta asti, vai onko mielipiteesi muuttunut jossain vaiheessa? Tai oliko päätös hankala?
Mietin vain itseäni, mä en näistä ympärileikkausasioista muutenkaan tiedä kovinkaan paljoa, mutta näin ulkopuolisena tuntuu, että on niin iso päätös/asia, että en tiedä, osaisinko ratkaista. Joten jättäisin varmaan ympärileikkaamatta, ellei pakko.
Voi pikku trolli...Minä aion ympärileikkauttaa kaikki poikani,sille et voi mitään, vaikka kuinka kiukuttelisit. Mene vain nauttimaan miehesi bakteeripesästä, maailmaa et voi muuttaa![]()
Voi pikku trolli...Minä aion ympärileikkauttaa kaikki poikani,sille et voi mitään, vaikka kuinka kiukuttelisit. Mene vain nauttimaan miehesi bakteeripesästä, maailmaa et voi muuttaa![]()
Ok. Minkä ikäinen muuten teidän poika on? Tai minkä ikäisille ympärileikkaus yleensä tehdään?