Musta tuntuu että mun perna repes just...
Tuossa on mun mutsi ja faija, ja sisko ja sen mies. Siskon mies on vähän vanha, mutta ihan jees silti. Kuva on otettu jokin aika sitten kun meillä oli taas jotkut typerät perheillalliset kesämökillä.
Niiden takana ikkunasta kurkkii mökkinaapuri Arska. Se on vähän, köh, persoonallinen.
Kesämökistä puheenollen; mun mies haluaisi ostaa tämän kesämökiksi meille. Mä en oikein tiiä, toi uima-allas on vähän liian pieni ja neliöitäkään ei ehkä oo tarpeeks. Lisäksi mä pidän kyllä vähän mahtipontisemmasta tyylistä, mutta kai maanläheisyyskin on ihan okei, muodissakin se kai sitäpaitsi on. Mitäs sanotte, onks tää ihan karsee mörskä?
No niin ;/ Mä kans vähän mietin sitä samaa... Vaik sillä on kyl tuo jalkapallo mut, mut... Kyllä on liikakiloja aika paljaon... -.-voi bella bella.
sun kannattais pikimmiten ostaa miehelles kuntosalikortti. jotain tarttis teherä ja pian.
Voi muistan! Ihanaa löytää sut tälleen!Mäkin olin tuolla hei. Synnytin mun esikoisen siellä, halusin jotain hiukan eksoottisempaa kuin puoli-istuvan asennon synnytyssalissa . Muistaksää mut?
Oliko meidän miehet sellikavereita vai muistanko väärin?Meillä on kiihkeä suhde.
Ja minä vielä vanhemmista :heart:Voin mä tietty laittaa sen oman miehenkin kuvan. Mä olen aina tykännyt hiukan vanhemmista miehistä =)]
Ihan ekasta kerrasta alkaen. Tästä sellimorsiudestahan se meidänkin riita alkoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26015587:Oliko meidän miehet sellikavereita vai muistanko väärin?
No niinpä olikin! Tuo kuvanottopäivä oli muuten niitä päiviä ku mun mies joutu ekaa kertaa psykiatriselle osastolle. En ymmärrä miks se halus pukeutua noihin vaatteisiin vielä kuukausia sen jälkeenki ku oli päässy vankilasta.Ihan ekasta kerrasta alkaen. Tästä sellimorsiudestahan se meidänkin riita alkoi.
Ainahan se on ollut vähän outo. Kaikki ne kuvitelmat omasta palvelijasta jne. Mulla on muuten teidän kesämatkalta otettu kuva tallessa. Toi oli päivää ennen niitä silareita. Olit hieman lättänä vieläAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26015718:No niinpä olikin! Tuo kuvanottopäivä oli muuten niitä päiviä ku mun mies joutu ekaa kertaa psykiatriselle osastolle. En ymmärrä miks se halus pukeutua noihin vaatteisiin vielä kuukausia sen jälkeenki ku oli päässy vankilasta.
Ainahan se on ollut vähän outo. Kaikki ne kuvitelmat omasta palvelijasta jne. Mulla on muuten teidän kesämatkalta otettu kuva tallessa. Toi oli päivää ennen niitä silareita. Olit hieman lättänä vielä
ja mä kans! :wave: Molin se vittumainen blondi.Mäkin olin tuolla hei. Synnytin mun esikoisen siellä, halusin jotain hiukan eksoottisempaa kuin puoli-istuvan asennon synnytyssalissa . Muistaksää mut?
Oi, kun sul on kivat lipokkaat! =) Mistä ostit? Guccilta?Alkuperäinen kirjoittaja Lähiötursas;26015620:
Herrasmieskin vielä, käytiin shoppailemassa.