Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Monta tässä ollutta blogia seuraankin jo, mutta löytyipä muutama uusikin. :) Yleisesti sanon, että mun mielestä blogissa on hyvä olla edes muutama kuva, piristää yleisilmettä ja on mukavampi seurata. Itse en jaksa pahemmin seurata jos ei ole kun vain tekstiä. Jos kirjottaa paljon, niin kappalejako tulisi muistaa ja tekstin olla helposti luettavaa.

Oma blogi löytyy täältä: Sitruunaa ja suklaata
Olen joskus ikuisuus sitten käynyt blogissasi, enkä edes tarkalleen muista minkälainen ulkoasu sillä silloin oli, mutta ensimmäinen reaktio oli nyt, että tämän on paljon raikkaampi kuin ennen :D
 
"Vieras"
Tuo Rieputarallaa ei osaa ottaa palautetta vastaan, vaan loukkaantuu aina jos hänen blogia ei kehuta. Silti antaa itse "palautetta" muille todella törkeästi. Töksäyttelee kuin joku ala-aste ikäinen huonosti käyttäytyvä poika, käyttäen todella lapsellisia haukkumasanoja.
 
"Huh huh"
[QUOTE="Vieras";26023558]Tuo Rieputarallaa ei osaa ottaa palautetta vastaan, vaan loukkaantuu aina jos hänen blogia ei kehuta. Silti antaa itse "palautetta" muille todella törkeästi. Töksäyttelee kuin joku ala-aste ikäinen huonosti käyttäytyvä poika, käyttäen todella lapsellisia haukkumasanoja.[/QUOTE]

Pakko olla samaa mieltä tässä asiassa. Esittää kovin kriitikkoa mutta unohtaa oman bloginsa kokonaan ja jos joku siitä jotain sanoo niin vetää herneet nenään. En oikein ymmärrä tätä.
 
Mieli
Mielipiteeni Rieputarallaan blogista

Kun avasin linkin, tulin jotenki surulliseksi.. aika pimee ulkoasu.. no, jatkoin tutkimista mutta ei meinannut tulla mitään kun sivulla olevia tekstejä ei nää, ja itse varsinainen teksti hyppii silmille, vaikkka sinapin värinen pohja nyt ei olekaan kovin häikäisevä. Teksti sen sijaan oli ihan ok ainakin aluksi, mitä pidemmälle luin sitä tylsistyneemmäksi tulin. Teksti muuttui keksimällä keksityksi tarinaksi, tai jos se ei ole keksittyä se ainakin kuulosti siltä, hienot sanat yms. En jatkaisi lukemista.. eikä pahalla, mutta ulkoasua kannattaisi parantaa, se houkuttelisi lukijoita pidemmälle. Kiinnostavat otsikot olisi mys jees :)

Mutta on siinä hyvääkin! nimi on todella kivan kuuloinen :)
 
"Vieras"
En laita blogiani tähän listalle, koska siellä ei ole vielä mitään... just olen aloittanut vasta. Mutta aiemmista bloggauskokemuksistani voisin kertoa, että olen kyllä kanssa vähän huono ottamaan vastaan kritiikkiä. Siis kuuntelen kyllä mielelläni kehitysideoita ja sitä, miten blogia pitäisi parantaa yms., mutta välillä blogiini on eksynyt joku anonyymi kertomaan, miten vaikutan ihmiseltä, joka kuvittelee aina olevansa oikeassa, yms. :D Ne kieltämättä ärsyttävät, ja niihin vastailen nasevasti takaisin...
 
"outoa"
[QUOTE="Vieras";26023693]En laita blogiani tähän listalle, koska siellä ei ole vielä mitään... just olen aloittanut vasta. Mutta aiemmista bloggauskokemuksistani voisin kertoa, että olen kyllä kanssa vähän huono ottamaan vastaan kritiikkiä. Siis kuuntelen kyllä mielelläni kehitysideoita ja sitä, miten blogia pitäisi parantaa yms., mutta välillä blogiini on eksynyt joku anonyymi kertomaan, miten vaikutan ihmiseltä, joka kuvittelee aina olevansa oikeassa, yms. :D Ne kieltämättä ärsyttävät, ja niihin vastailen nasevasti takaisin...[/QUOTE]

Jos olet huono ottamaan kritiikkiä vastaan niin miksi lähdet bloggailemaan? Minun mielestäni pitää olla paksu nahka jos tuohon hommaan lähtee sillä kaikkea voi sadella niskaan.
 

Yhteistyössä