V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";26010440]No nimenomaan "esittää olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on".
Hänellä nyt vaan on tarve luoda itsestään tuommonen kuva ihan tuntemattomille.
Tuntemattomienkin huomio on parempaa kuin ei huomiota ollenkaan.[/QUOTE]
En ymmärrä tätä, että pitää olla just niinkuin todellisuudessa on. Sitäpaitsi: mikä on se absoluuttinen objektiivinen todellisuus...? Eiköhän kaikilla ole oma subjektiivinen käsitys omasta itsestä ja muut näkevät ulkopuolelta toisen ihmisen toisin, kukin kaiken lisäksi omalla tavallaan. Mikä sitten on totuus...ja miksi sillä on tässä kohdin väliä
Hänellä nyt vaan on tarve luoda itsestään tuommonen kuva ihan tuntemattomille.
Tuntemattomienkin huomio on parempaa kuin ei huomiota ollenkaan.[/QUOTE]
En ymmärrä tätä, että pitää olla just niinkuin todellisuudessa on. Sitäpaitsi: mikä on se absoluuttinen objektiivinen todellisuus...? Eiköhän kaikilla ole oma subjektiivinen käsitys omasta itsestä ja muut näkevät ulkopuolelta toisen ihmisen toisin, kukin kaiken lisäksi omalla tavallaan. Mikä sitten on totuus...ja miksi sillä on tässä kohdin väliä