Mummeliisa ja ajankäyttö

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mieltä te muut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mieltä te muut

Vieras
ihmettelen usein sitä, kuinka tehokas Mummeliisa täällä usein "mainostaa" olevansa ja jotenkin se ei vaan käy sen seikan kanssa yksiin, kuinka paljon hän viettää täällä palstalla aikaa...

on lapsia, lapsenlapsia. Niitä viedään tuodaan ulkoillaan leikitään askarrellaan ... on kokkausta, kaupassakäyntiä. Kivoja ruokia joista muistetaan ottaa kuvia, samoin kattaukset, kuvat

On kertonut olevansa himosiivooja, vessat pestään joka aamu, siistiä olla pitää. Vaatekaapit ja vaatteet ojossa.

Lisäksi kirjoittaa jokapaikkaan, työkseen (?), on sosiaalinen seksuaalinen kekseliäs ...

mut jotenkin se kuva ei vaan piirry mun päähän koska minusta se Mummoliisa on aina täällä palstalla hakemassa huomiota?
 
[QUOTE="hops";26010382]Apua, pitääkö mulla nyt olla jokin kanta Mummeliisan ajankäyttöönkin? Kaikkea sitä kysytäänkin. :D[/QUOTE]

Ei pidä. Minusta vaan tuntuu että hän esittää täällä olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on. Huomionhakuinen ainakin on ( ja huomiota hänelle toki suomme :) )
 
se jos näyttää, että joku on aina täällä palstalla, niin ei välttämättä ole niin. itse ainakin kirjaudun tänne aamulla ja palsta saa olla auki, vaikka itse poistun välillä muihin hommiin. siitä saa helposti sellaisen kuvan, että joku vaan istuu ja palstailee
 
Sinä päivänä, kun rupean murehtimaan kenenkään muun ajankäyttöä kuin omaani, mulla on ihan liikaa aikaa käsissä ...ja liian vähän tekemistä. =)

Ei. Nyt just kiinnostaa tasan se, että olen itse tässä riittävän kauan aikaa, jotta kuppi tyhjenee, mutta riittävän lyhkäsen ajan, jotta saan työn ajoissa valmiiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: LisaMarie
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010405:
se jos näyttää, että joku on aina täällä palstalla, niin ei välttämättä ole niin. itse ainakin kirjaudun tänne aamulla ja palsta saa olla auki, vaikka itse poistun välillä muihin hommiin. siitä saa helposti sellaisen kuvan, että joku vaan istuu ja palstailee

Ja tällä periaatteella mä olen yötä päivää facessa. :D

Aina se on auki. Samoin kone. Minä se sijaan en tässä jumita ihan aina.
 
[QUOTE="aapee";26010389]Ei pidä. Minusta vaan tuntuu että hän esittää täällä olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on. Huomionhakuinen ainakin on ( ja huomiota hänelle toki suomme :) )[/QUOTE]
No nimenomaan "esittää olevansa jotain muuta kuin mitä todellisuudessa on".
Hänellä nyt vaan on tarve luoda itsestään tuommonen kuva ihan tuntemattomille.

Tuntemattomienkin huomio on parempaa kuin ei huomiota ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;26010414:
Sinä päivänä, kun rupean murehtimaan kenenkään muun ajankäyttöä kuin omaani, mulla on ihan liikaa aikaa käsissä ...ja liian vähän tekemistä. =)

Ei. Nyt just kiinnostaa tasan se, että olen itse tässä riittävän kauan aikaa, jotta kuppi tyhjenee, mutta riittävän lyhkäsen ajan, jotta saan työn ajoissa valmiiksi.
Itse olen huomannut, että usein näyn onlinenä, vaikka en edes olisi täällä :D
 
Mitä hyötyä on sutasta vessa liinalla aamuisin?
Miksi et pesisi sitä sitten kunnolla jos kerta pestä pitää.

Minusta noin kätevämpää.
Olen kauhean kiitollinen As Ifille siitä siivousliinavinkistä.
Joskus huvikseni laskin että säästän siinä (eri vessoissa) noin 5-6 minsaa päivässä eli noin 3 h kuussa ja vuodessa monta päivää.
:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010405:
se jos näyttää, että joku on aina täällä palstalla, niin ei välttämättä ole niin. itse ainakin kirjaudun tänne aamulla ja palsta saa olla auki, vaikka itse poistun välillä muihin hommiin. siitä saa helposti sellaisen kuvan, että joku vaan istuu ja palstailee
Mulla on palsta käytännöllisesti katsoen aina auki, myös silloin, kun vedän unta kuuppaan. En kirjaudu täältä ulos, mutta välillä palsta viskaa pihalle ja pitää kirjautua uudelleen sisään. Joskus aiemmin täällä pystyi olemaan useita vuorokausia peräkkäin kirjautuneena.

Mä en yhtään ihmettele, jos joku kuvittelee palstalaisen istuvan täällä jatkuvasti. Monta kertaa olen jossain ketjussa kirjoitellut, sitten lähtenyt muutamaksi tunniksi tekemään viikonlopun kauppareissut ja palannut takaisin jatkamaan samaa keskustelua. Eipä siitä ketjusta voi päätellä, olenko istunut palstaa seuraamassa vai käynyt kauppakeskuksessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26010405:
se jos näyttää, että joku on aina täällä palstalla, niin ei välttämättä ole niin. itse ainakin kirjaudun tänne aamulla ja palsta saa olla auki, vaikka itse poistun välillä muihin hommiin. siitä saa helposti sellaisen kuvan, että joku vaan istuu ja palstailee

No kyllä siitä aika hyvän kuvan saa, kun katselee, että joku on vähän väliä jotain avauksia/vastauksia kirjoitellut.

Pitää olla tosi kiinnostunut, jos viitsii katsella, että onko joku online :laugh:
 
[QUOTE="vieras";26010580]No kyllä siitä aika hyvän kuvan saa, kun katselee, että joku on vähän väliä jotain avauksia/vastauksia kirjoitellut.

Pitää olla tosi kiinnostunut, jos viitsii katsella, että onko joku online :laugh:[/QUOTE]mä en kyllä koskaan vahdi ketä täällä on ja ketä ei ja että minkä aikaa kukakin palstalla viettää
 
Miten voit nähdä olevasi Onlinenä jos et edes ole täällä?

Vaikka kyllä mä sen jo arvasinkin että te "mustat" surffaatte täällä myös ns. nimettöminä, osallistuen omiin ketjuihinne ja haukkuaksenne muita "mustia" joille muuten ollaan niin lääps lääps :D

Hyvä kysymys, siis jos tämä browser ei ole auki ja olen siis sulkenut kaksplussan ja olen mieheni browserilla googlaamassa jtn ja vastaus näyttää löytyvän kaksplussasta, mene sinne ja huomaan vastanneeni kyseiseen ketjuun. Ja se ketju väittää että olen online, vaikken ole kirjautunut, luen vain siitä etsimääni tietoa (Y)
 
Hyvä kysymys, siis jos tämä browser ei ole auki ja olen siis sulkenut kaksplussan ja olen mieheni browserilla googlaamassa jtn ja vastaus näyttää löytyvän kaksplussasta, mene sinne ja huomaan vastanneeni kyseiseen ketjuun. Ja se ketju väittää että olen online, vaikken ole kirjautunut, luen vain siitä etsimääni tietoa (Y)
Pelkkä selaimen sulkeminen ei välttämättä heivaa sua ulos vaan sun pitää erikseen kirjautua palstalta ulos ja vasta sitten sulkea selain. Mulle käy useinkin niin, että jos suljen selaimen ja avaan sen uudestaan, olen edelleen kirjautuneena.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26010634:
Pelkkä selaimen sulkeminen ei välttämättä heivaa sua ulos vaan sun pitää erikseen kirjautua palstalta ulos ja vasta sitten sulkea selain. Mulle käy useinkin niin, että jos suljen selaimen ja avaan sen uudestaan, olen edelleen kirjautuneena.
Okei, no toisaalta ei siitä mulle mitään haittaa ole ollut, lähinnä huvittavaahan se on :D Mulla olisi kaksi persoonaa ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä mieltä te muut;26010364:
ihmettelen usein sitä, kuinka tehokas Mummeliisa täällä usein "mainostaa" olevansa ja jotenkin se ei vaan käy sen seikan kanssa yksiin, kuinka paljon hän viettää täällä palstalla aikaa...

on lapsia, lapsenlapsia. Niitä viedään tuodaan ulkoillaan leikitään askarrellaan ... on kokkausta, kaupassakäyntiä. Kivoja ruokia joista muistetaan ottaa kuvia, samoin kattaukset, kuvat

On kertonut olevansa himosiivooja, vessat pestään joka aamu, siistiä olla pitää. Vaatekaapit ja vaatteet ojossa.

Lisäksi kirjoittaa jokapaikkaan, työkseen (?), on sosiaalinen seksuaalinen kekseliäs ...

mut jotenkin se kuva ei vaan piirry mun päähän koska minusta se Mummoliisa on aina täällä palstalla hakemassa huomiota?

kieltämättä ihmetelly samaa..miten on aikaa kaikkeen ja kuitenkin tuntuu aina olevan palstalla...
 

Yhteistyössä