Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
Yleistäjä
Ainoastaan jotkut naiset ja keskenkasvuiset miekkoset kuolaavat anorektisten naisvartaloiden perään. Naiset ovat todella julmia toisilleen ja itselleen. Miettikää nyt noita muotisuunnittelijoita, joitten takia esim. jenkeissä on 0 koko, he ovat järjestään homomiehiä... Ja mallit nuoria tyttöjä, joilla itsetunto on vielä niin hauras, että ulkonäkö/ laihuus on naisen mitta. Hankkikaa nyt itsetunto ja olkaa laihoja tai lihavia, miten luonto teillä määrää ja kehittäkää sieluanne.

"Vieras"
Ylipainosta voin sanoa ihan suoraan kelle tahansa, vaikka sukulaisellekin. Jos alkaa itse inttämään vastaan ja haukkumaan normaaleita, voit olla varma etten minäkään pysy asialinjalla. Itseasiassa oli aihe mikä tahansa, mä sanon ihan suoraan. Itsekkäät ihmiset on mulle kauhistus, oli aihen mikä tahansa.
kun olen näin tunnevammaisen ihmisen teksiä lukenut.

Sori vähän kyseenalaiselta sivulta nappasin kuvani, mutta kone meni just vähän aikaa sitten vaihtoon niin ei ollut suoraan laittaa, mutta tässä siis kuva minusta jolla ei voi olla hyvä kroppa kun olen muka alipainoinen.

Keskustellaan nyt lisää aiheesta ihmeessä. :D
Heti kiinnitty huomio siun ihaniin kenkiin!! :D Mut tosiaan hyvä kroppa. Ei se bmi totuutta kerro. Alipainoinenkin voi olla muodokas, eikä aina langanlaihan lauta.

kökköliini
Minä olen huomannu. Läskit on eessä. Raskas liikkua. Vaikea löytää sopivaa vaatetta. Patja painuu äkkiä kuopalle (tietty riippuu patjan laadustaki) -> huono nukkua. Rasite keholle -> ongelmia, kipuja tulee ennemmin tai myöhemmin varsinki jos ei treenaa ahkerasti (jalat, selkä).
mulla ainakinon riittänyt pitämään kivut poissa ihan tuo hyötyliikunta+ päivittäinen lenkkeily. vaatteiden kanssa ei ole ikinä ollut ongelmaa, kivoja vaatteita löytyy monesta kaupasta ja edullisesti vielä.

kökköliini
Sori vähän kyseenalaiselta sivulta nappasin kuvani, mutta kone meni just vähän aikaa sitten vaihtoon niin ei ollut suoraan laittaa, mutta tässä siis kuva minusta jolla ei voi olla hyvä kroppa kun olen muka alipainoinen.

Keskustellaan nyt lisää aiheesta ihmeessä. :D
missä sun tissit on? ai ne on noi kärpäsen paskat tossa leuan alapuolella... sori, löyty heti kun suurensin kuvaa ja etsin suurennuslasin.

kökköliini
[QUOTE="vieras";26005481]Kökköliini se aina mainostaa hyvää kroppaansa ja kuntoansa ja mies tykkää ja itse tykkää jne. Ja ei missään nimessä halua laihtua kun ylipainoisilla on asiat paremmin kuin normipainoisilla, ei ole vaivoja, ei hengästytä, kunto on kuin huippu-urheilijalla. Laita joskus kuva niin mekin nähdään se bmi 40 omaava ihme.[/QUOTE]mun kroppa on läskiä joten en viiti pilata teidän oloa sillä. tuskin kukaan haluaa nähdä läskikasaa, googlettakaa syöttöemakonkuva niin se vastaa mua:Dja olen puhunut itsestäni en musita ylipainoisista. itselläni ei ole vaivoja tai ongelmia painoni takia, mutta esim kevyemmällä ylipainoisella ystävälläni on kaikki ongelmat mitä vain voi olla. joten tämäkin on yksilöllistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Tiina"
[QUOTE="nanna";26004655]Ihmettelen noita paria ketjua, joissa kyse painosta ja ulkonäöstä. Oletteko oikeasti sitä mieltä, että ihminen on jo lihava jos bmi on 24-25? Mulla on bmi 26 ja olen mielestäni pyöreä, mutta mukavan näköinen. Mulla on iso, mutta timmi peppu, kapeahko vyötärö ja isot rinnat (80F). Ja tämä kaikki näyttää kivalta, koska ovat suhteessa toisiinsa sellaiset, että olen siluetiltani muodokas ja naisellinen. Mikä tämä nykyvillitys on, että pitäisi olla laiha? Kuinka moni mies tykkää koskea edes sellaiseen luukasaan? Varmasti joitakin on, mutta ihmettelen vain.[/QUOTE]

Onko BMI 20 heti automaattisesti luukasa? Mikä on se BMI, joka on sopiva? Itse olisin BMI 25 läskikasa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26006260:
mun kroppa on läskiä joten en viiti pilata teidän oloa sillä. tuskin kukaan haluaa nähdä läskikasaa, googlettakaa syöttöemakonkuva niin se vastaa mua:Dja olen puhunut itsestäni en musita ylipainoisista. itselläni ei ole vaivoja tai ongelmia painoni takia, mutta esim kevyemmällä ylipainoisella ystävälläni on kaikki ongelmat mitä vain voi olla. joten tämäkin on yksilöllistä.
Eikö sinua pelota, että sairastut itsekin?

hohoh
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26006233:
missä sun tissit on? ai ne on noi kärpäsen paskat tossa leuan alapuolella... sori, löyty heti kun suurensin kuvaa ja etsin suurennuslasin.
MInusta oikein nätti ja sopusuhtainen vartalo, juuri sopivat rinnat. Läskien ainoa alkeellinen argumentti tuntuu olevan tuo "siis kun naisella pitää olla kunnon rinnat".

Niin, kauniiseen kroppaan kuuluu kauniit rinnat, mutta se rintojen kauneus tulee ennenkaikkea kiinteydestä ja sopusuhtaisuudesta, siitä että ne sopii kroppaan. Isous ei ole mikään itseisarvo tai kauniiksi tekevä. Usein isot rinnat on vaan roikkuvat ja rumat, jos kroppa on muuten siro ja hoikka. Sulta ei taida juuri löytyä estetiikantajua?

• Tykkää
Reactions: Ribosomi
"eden_"
Tähän asti oon pitänyt kökköliiniä ihan fiksuna tyyppinä, mutta näköjään oon ollut väärässä. Harmi.

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Mulla ei ole kärpäsen paskoja. Kärpäslätkät tai ajokoiran luppakorvat kyllä löytyy, jahka saan painoani tästä vielä pudotettua:D Tosin nekin ovat ihan kelvolliset maidon tuottamiseen, hyvin ovat tehtävästään suoriutuneet.

luihunen
[QUOTE="Vieras";26006192]kun olen näin tunnevammaisen ihmisen teksiä lukenut.[/QUOTE]

Ai se on tunnevammaista että minäkin laihana ihmisenä omaan tunteet ja loukkaannun siitä että mun vartaloani arvostellaan? Tätä mä just tarkoitan, laihoja saa kyllä herjata niin paljon kuin sielu sietää, mutta auta armias jos minä laiha ihminen sanon ihan suoraan läskille mitä hänestä ajattelen. :D

luihunen
Hahahahaha, no huhhuh mikä kateellinen ämmä sä oot. :D Et ihan oikeesti kehdannut just kirjoittaa noin suurta shaibaa ja vielä painaa sitä lähetä nappia. No, sinähän tässä itteäs nolaat...

miesfb
[QUOTE="nanna";26004946]Se niin riippuu miehestä. Mä tiedän montakin, jotka ottas epäröimättä sen isomman vaihtoehdon, jos siis vaihtoehdot on bmi 20 ja bmi 25. Monta. Muakin opiskeluaikana vietiin niin, vaikka tarjolla olisi ollut paljon pienempiä ja hoikempiakin vaihtoehtoja. Nyt on sitten toki vain yksi mies enää :D[/QUOTE]

pieni paljastus, miehet opiskeluaikoina vie niitä keneltä varmemmin irtoo.. vaikka ei olisikaan se kaunein kukka. =D

"huoh"
mikä ihmeen tarve on täällä vakuutella olevansa jotain, noinko paljon te tarviitte nettikansan palautetta ittestänne. Mitä ihmeen väliä sillä on mitä muut ajattelee :O
Tärkeintä on että ite on sinut itsensä kanssa ja kantaa kilottomuutensa tai kilot ilman tollasen totaalisen merkityksettömän asian kanssa stressaamista.

• Tykkää
Reactions: Almandiini
nojaa
En usko, että luihunen painaa 52 kg ja on 167 cm pitkä.
Palstalla on kuvaketjuissa ollut yksi urheilullinen nainen, joka näytti samalta kuin luihunen, ja hänen bmi:nsä oli 24.

Eihän kaikilla ole tissejä muutenkaan. on sitten minkä kokoinen tahansa ;)

Täällä myös painoindeksin 19 omistava ja silti edelleen on mistä ottaa kiinnikin. se on niin ihmisestä kiinni mikä on sopiva paino. ei niitä indeksejä kannata sokeesti tuijotella vaan katsoa peiliin ja miettiä itse onko tyytyväinen vai pitääkö muuttaa jotain elämäntapaa että pääsee siihen kroppaan jossa viihtyy. Ei kai se oma kroppa muita varten ole?

luihunen
En usko, että luihunen painaa 52 kg ja on 167 cm pitkä.
Palstalla on kuvaketjuissa ollut yksi urheilullinen nainen, joka näytti samalta kuin luihunen, ja hänen bmi:nsä oli 24.
Voi harmi kun meidän vaa'assa ei oo pattereita, oisin ottanu siitäkin lukemasta kuvan. Mutta viimeksi viime viikolla punnitsin itseni wii-tasapainolaudalla pelleillessäni, ja painoni oli 52kg. Pituuteni on pysynyt samana seiskaluokasta asti, eli tällä hetkellä 15 vuotta. Palstalla ollut urheilullinen nainen varmaan omaa enemmän lihaksia kuin minä, jotka painavat enemmän kuin "läski", ja kuten jo mainitsin, minä en ihan hirveästi liikuntaa harrasta.

Yhteistyössä