Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"Myy"
Tämä alotus kuittaantuu provoksi viimeistään sillä, että ap ei suostu näkemään selkeää mielleyhtymää pieru ja Peeru sanojen välillä vaikka se on sitä kaikille tähän ketjuun kommentoineille...
 
  • Tykkää
Reactions: PaulKohelo
Se ettei vanhemmille tule nimestä Peeru mieleen pieru ei tarkoita etteikö se tulisi kaikille muille mieleen niinkuin jo tässä vastauksista huomaa, ja kyllä ensimmäinen ajatus oli itselläkin Peeru-pieru.
 
ap...
[QUOTE="Myy";26006295]Tämä alotus kuittaantuu provoksi viimeistään sillä, että ap ei suostu näkemään selkeää mielleyhtymää pieru ja Peeru sanojen välillä vaikka se on sitä kaikille tähän ketjuun kommentoineille...[/QUOTE]

Ei tule miehellenikään mieleen pieru.
 
ap...
[QUOTE="vieras";26006344]Miksi ap vihaat lastasi?[/QUOTE]

Olenko sanonut noin? En todellakaan ole. Rakastan lastani ylikaiken! Lapsi on mulle parasta, mitä mulle on tapahtunut. Sen takia mä metsästänkin sitä täydellistä nimeä. Tää ketju vaan tekee mielen mustaks, kun joka ikinen alkaa puhua pierusta.
 
ohhoh hohhoh
Valitan, mutta pieraus tulle kyllä mullekkin mieleen :LOL: Tytär pikkaisena sanoi pierua peeruksi :)

No, teidän poju kun mennee kylään jonnekkin, ja ovelta huudetaan, että "Peeru tuli", niin siinä saa talonväki ihmetellä, että keltähän tällä kertaa... :)

Anteeksi tuhannesti, mutta noille "peeru-muistoille" hekottelen täällä ihan maha kipeänä... kohta voi tosiaan peeru tulla :LOL: :(

Ap: miten olisi esimerkiksi Peetu (tai Perri jos nimen pittää olla niin erikoinen)?
 
Sven-Åke
No toivottavasti AP nyt ei ota tästä nokkiinsa. Ei nimestä huomauteta siksi, että ihmiset olisivat sinua vastaan. Mikäli Peeru olisi ihan tyypillinen nimi ei tämä asia olisi niin iso juttu. En nyt muista, että ketään Tiinaa olis kutsuttu Viinaksi taikka Viina-Tiinaksi.
 

Yhteistyössä