"Myy"
Tämä alotus kuittaantuu provoksi viimeistään sillä, että ap ei suostu näkemään selkeää mielleyhtymää pieru ja Peeru sanojen välillä vaikka se on sitä kaikille tähän ketjuun kommentoineille...
Ja pieni on peeni ja muori mooriMeidän poika sanoi pienenä pierua peeruksi
No onneks tää aloitus olikin vaan vitsi.
Hehheh.
Tuleepas, ei vaan kehtaa sanoa sulle kun olet herkässä mielentilassa. Toivoo mielessään että joku toinen kertoo sulle totuuden tai että unohdat koko Pier.. eiku Peerun 8DEi tule miehellenikään mieleen pieru.
Ajatella! Mistäköhän johtuu..?Olenko sanonut noin? En todellakaan ole. Rakastan lastani ylikaiken! Lapsi on mulle parasta, mitä mulle on tapahtunut. Sen takia mä metsästänkin sitä täydellistä nimeä. Tää ketju vaan tekee mielen mustaks, kun joka ikinen alkaa puhua pierusta.
Se on peer mutta aika liki menee.Pieru on viroksi peeru.
Külli ja Billu olisi myös aika ihanat nimet. Jos jollekin tulee niistä mieleen jotain alapään juttuja, niin hävetköön! |OTyölle nimeksi Vakina ja sitten suututaan että jollain tuli siitä vagina mieleen! Uskomatonta! :O
Naima Muisto Matilta olisi kanssa kova nimi!Külli ja Billu olisi myös aika ihanat nimet. Jos jollekin tulee niistä mieleen jotain alapään juttuja, niin hävetköön! |O