Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
"tipi"
Tuossa kuvassa on kyllä selvästi ihan YLIPAINOINEN ja normaali, eikä normaalin painoindeksin ääripäät... :)
Harmi ettei kuvassa lukenut lähtöpainoa, mutta mikäli tämän palstan naisia on uskominen niin useimpien mielestä tuo pulleampi on hyvinkin normaalipainon sisällä =) Näin ainakin tuon näköisistä täällä sanovat kuvaketjuissa. Ei tuota ylipainoa ainakaan paljoa ole.

kökköliini
en suinkaan puhunut itsestäni missään vaiheessa, vaan sinusta hoikempana.

Typerä olet kun kiellät itseltäsi faktat, toivottavasti et tota ainakaan siirrä lapsilles...
:kiss:mutta tämä läski lähtee hakemaan niitä raukkaparkoja hoidosta ja menee näyttämään huonoa esimerkkiä hiihtoladulle niiden kanssa kun on niin mahtava auringon paiste!

luihunen
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26005153:
hengästyn mutta paludunkin. mitä sitten kai nyt jokainen hengästyy jos vetää 10km? ja hei, jos sä kuvittelet että kaikki läskit on plösöjä niin ei voi kuin valittaa sun maailman kuvaa. mä oon läski mutta olen 6v asti tehnyt raskaita maatalon töitä ja teen niitä edelleen niin voin sanoa että moni normaalipainoinen timmimimmi jää voimajutuissa toiseksi vaikka en ole treenannut päivääkään vaan kaikki voima ja kunto on hankittu oikealla työllä:D
No kuinka helvetin paljon sä sitten syöt jos tuolla hyötyliikuntamäärällä mitä koko ajan julistat, olet noin sairaassa kunnossa?

"aamuvirkku"
ylipainosta on haittaa. alipainosta on haittaa.

eiköhän kaikki itse haluais olla ihannepainossaan! jos keksittäis pilleri, jonka ottamalla pääsisit ihannepainoosi, et varmasti ottaisi, kun läskinä on niin paljon kivempaa? mäkin ottaisin, koska alipainoisenakaan ei ole kivaa, kun paino ei vaan nouse, vaikka söis kuin ja paljon.

• Tykkää
Reactions: maitovara
"nanna"
Ihme tappeluksi meni taas. Niin kuin täällä aina kaikki. Mä olen vähän pyöreä ja ylpeä siitä, sanoo kuka mitä tahansa. Ja oon mä kauniskin, moni on sanonut mulle niin. En tajua, miksi pitäisi kokea huonommuutta vartalon mallista, joka kelpaa itselle ja joka kelpaa miehelleni ja olis kelvannu tosi monelle muullekin miehelle...

luihunen
[QUOTE="Vieras";26005170]Laiha tai lihava, mutta mä sanoisin, että v-maisyys ei kaunista ketään. Rumia ovat sekä laihat että lihavat v-maiset ihmiset :([/QUOTE]

Mutta onko se vittumaista kun sanoo suoraan ettei tuollainen lihavuus ole mitenkään päin normaalia, kaunista tai edes jonkun (lapsia hankkineen) ihmisen oma asia?

"Mies"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26005041:
meinasitko että lihavalta saa varmasti?
Ei, vaan monet opiskeluaikojeni pulleat tytöt olivat kovasti tunkemassa seuraaani ilmeisesti ajatuksella, että kunhan jonkun kohtuullisen kunnollisen saisi. Kauniiden ei tarvinnut tyytyä minuun, kun tarjolla oli parempiakin uroita.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26005032:
mitä hankaluutta ylipaino aiheuttaa? huomattavan ylipainon omaavana en ole huomannut mitään hankalauuksia normaalissa arkielämässä
Minä olen huomannu. Läskit on eessä. Raskas liikkua. Vaikea löytää sopivaa vaatetta. Patja painuu äkkiä kuopalle (tietty riippuu patjan laadustaki) -> huono nukkua. Rasite keholle -> ongelmia, kipuja tulee ennemmin tai myöhemmin varsinki jos ei treenaa ahkerasti (jalat, selkä).

[QUOTE="Mikke";26005185]Hoikka ja rinnaton nainen ei ole kaunis. Ei auta vaikka ois millanen peppu. Hitusen pyöreämpi, isommat rinnat, pituutta jos on vielä yli 170 cm.[/QUOTE]

Näinpä juuri. Kuten aiemmin tässä ketjussa kirjoitin, siksi en olekaan hoikkana miesten mieleen, koska laihdun rinnoista myös... Itse ihailen sellaisia sporttimimmejä, jotka timmejä ja kiinteitä, mutta heistäkin moni taitaa turvautua silikoneihin että säilyisi jotain naisellista. Mutta mieluummin mä olen itseni vuoksi hoikka, kuin olisin kenenkään miehen takia näissä mitoissa rintojeni takia:D

"vieras"
Kyllähän sitä voi ihastua minkäpainoiseen tahansa. Joillain naisilla pelkät kasvot jo on niin kauniit, ettei muulla ihan oikeasti ole väliä. Mä itse olen pieni ja hoikka, bmi on 19 ja allekin on ollut joskus. Mua on aina pidetty kauniina. Vaikkei ole isoja rintojakaan. Mä osaan liikkua kauniisti. Ei painoindeksistä voi suoraan päätellä mitään, mullakin on rasvaa ihan kivasti vielä kropassa, vaikka keskiosassa ei olekaan ylimääräistä. Alan näyttämään pahalta, jos bmi menee alle 18,5. Ja toisaalta olen jo aika lyllerö, kun bmi on 22, vaikka moni muu siinä vaiheessa ei olekaan. Ja mikäs siinäkään, jos joku tykkää olla pulleampi. Ei se niin tarkkaa kai ole.

"vieras"
Mutta onko se vittumaista kun sanoo suoraan ettei tuollainen lihavuus ole mitenkään päin normaalia, kaunista tai edes jonkun (lapsia hankkineen) ihmisen oma asia?
Se on haukkumista. Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihmisille saa latoa mitä tahansa, jos haluttaa. Ja jos se omasta mielestä ei ole normaalia, kaunista tai muuten vaan häiritsee? Onko se kohteliasta?

Oletko valmis menemään työpaikallesi ja sanomaan sen työkaverillesi tai vaikkapa pomollesi? Ystävällesi? (joka varmaan olis sen jälkeen ex-ystävä) Vai onko se jotain, minkä sanot anonyyminä täällä netissä? Jos et pysty sitä tekemään omalla pärställäsi ja nimelläsi tuntemillesi ihmisille, niin se taitaa olla v-maista.

On helppo sanoa "suoraan" täällä netissä. Kun kukaan ei sua näe, eikä tunne. Se ei ole suoraan sanomista...

luihunen
Sori vähän kyseenalaiselta sivulta nappasin kuvani, mutta kone meni just vähän aikaa sitten vaihtoon niin ei ollut suoraan laittaa, mutta tässä siis kuva minusta jolla ei voi olla hyvä kroppa kun olen muka alipainoinen.

Keskustellaan nyt lisää aiheesta ihmeessä. :D

• Tykkää
Reactions: Orion-
"Vieras"
[QUOTE="Totuuden torvi";26004698]ei se ihra ola kaunista katseltavaa... paitsi ehkä toisen löllykän mielestä :)[/QUOTE]

Se, että naisessa on rasvaa, muotoja ei tarkoita että näkyisi IHRAA. Se on ihon alla pehmeytenä. Pyöreämmillä ihmisillä on usein parempi iho ja säilyy parempana vanhempaan.

"vieras"
Sori vähän kyseenalaiselta sivulta nappasin kuvani, mutta kone meni just vähän aikaa sitten vaihtoon niin ei ollut suoraan laittaa, mutta tässä siis kuva minusta jolla ei voi olla hyvä kroppa kun olen muka alipainoinen.

Keskustellaan nyt lisää aiheesta ihmeessä. :D
Hyvältä näyttää mun silmään. Itsehän olen myös bmi 19 ja koen näyttäväni myös kauniilta ja naiselliselta. Sinulla on isommat rinnat kuin minulla, mutta uskon olevani suht saman oloinen.

luihunen
[QUOTE="vieras";26005263]Se on haukkumista. Oletko oikeasti sitä mieltä, että ihmisille saa latoa mitä tahansa, jos haluttaa. Ja jos se omasta mielestä ei ole normaalia, kaunista tai muuten vaan häiritsee? Onko se kohteliasta?

Oletko valmis menemään työpaikallesi ja sanomaan sen työkaverillesi tai vaikkapa pomollesi? Ystävällesi? (joka varmaan olis sen jälkeen ex-ystävä) Vai onko se jotain, minkä sanot anonyyminä täällä netissä? Jos et pysty sitä tekemään omalla pärställäsi ja nimelläsi tuntemillesi ihmisille, niin se taitaa olla v-maista.

On helppo sanoa "suoraan" täällä netissä. Kun kukaan ei sua näe, eikä tunne. Se ei ole suoraan sanomista...[/QUOTE]

Ylipainosta voin sanoa ihan suoraan kelle tahansa, vaikka sukulaisellekin. Jos alkaa itse inttämään vastaan ja haukkumaan normaaleita, voit olla varma etten minäkään pysy asialinjalla. Itseasiassa oli aihe mikä tahansa, mä sanon ihan suoraan. Itsekkäät ihmiset on mulle kauhistus, oli aihen mikä tahansa.

luihunen
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?;26005462:
Mitä sä olet sitten aiemmin väittänyt? Sori en jaksa lukea koko ketjua...paljonko sun pituus ja paino on, jos bmi on vain 19?
Väitin että mulla on hyvä kroppa vaikka bmi on vain 18,6 joka oli jonkun muun mielestä alipaino. Mä olen edelleen 167cm pitkä ja painan 52kg. Olen kuulemma mittojen perusteella anorektinen luuranko jolla ei voi olla hyvä kroppa eikä ainakaan muotoja.

laiha
[QUOTE="nanna";26004655]Mikä tämä nykyvillitys on, että pitäisi olla laiha? Kuinka moni mies tykkää koskea edes sellaiseen luukasaan? Varmasti joitakin on, mutta ihmettelen vain.[/QUOTE]

Musta taas tuntuu, etä kaksplussalaiset puhuu laihoista aina juuri näin rumin sanankääntein kuin sinä tuossa yllä.

Oon ollut aina luonnostani laiha ja nyt päällle kolmikymppisenä hiukan "lihottuani" päässyt nippa nappa normaalipainoisten joukkoon. En toki ota kovin henkilökohtaisesti tuollaisia heittoja, mutta eipä ne silti kivalta tunnu. Enkä itsekään huutele täällä, että miten kukaan mies edes tykkää koskea mihinkään ihrakasaan... Eikö voitais vaan hyväksyä, että sinä olet kaunis noin ja minä näin. Ja on miehiä, jotka tykkää siroista naisista ja miehiä, jotka syttyvät muodoista. Hyvä niin, kaikille!

• Tykkää
Reactions: maitovara
"vieras"
Kökköliini se aina mainostaa hyvää kroppaansa ja kuntoansa ja mies tykkää ja itse tykkää jne. Ja ei missään nimessä halua laihtua kun ylipainoisilla on asiat paremmin kuin normipainoisilla, ei ole vaivoja, ei hengästytä, kunto on kuin huippu-urheilijalla. Laita joskus kuva niin mekin nähdään se bmi 40 omaava ihme.

Mitä?
Väitin että mulla on hyvä kroppa vaikka bmi on vain 18,6 joka oli jonkun muun mielestä alipaino. Mä olen edelleen 167cm pitkä ja painan 52kg. Olen kuulemma mittojen perusteella anorektinen luuranko jolla ei voi olla hyvä kroppa eikä ainakaan muotoja.
Ok! No onhan se yksilöllistä. Näytät aika treenatulta mun silmään....liikutko paljon vai oletko aina ollut luonnostaankin noin hoikka? :)

Yhteistyössä