Täälläkö vain laihoja naisia pidetään kauniina?

• Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
kökköliini
[QUOTE="Linda";26004826]Mutta jos puhutaan nyt löllyvästä, ihrasta niin silloin kyllä jo aika hurjan painolukemat ja bmi alkaa vähintään 3:lla..[/QUOTE]mulla reippaasti yli 40 tuo bmi

ihannepainoinen
WHO:n mukaan ihminen on alipainoinen, jos painoindeksi on alle 22. :) Ylipainon raja taisi olla 25.

SeInka: Voin 100% varmuudella sanoa, että miesten mielestä kroppasi on kauniimpi tuossa BMI 22, kuin 19... ;)

pakko sanoa
Voit toki olla kaunis. Sanon vaan, että selluliitti/läski ei ole kaunista. Eikä liioin skeletorit. Timmi kroppa taas mun mielestä on. Viis vaatekoosta tai bmi:stä. Bikinit päälle ja kokovartalopeilin eteen se kertonee paljon.

WHO:n mukaan ihminen on alipainoinen, jos painoindeksi on alle 22. :) Ylipainon raja taisi olla 25.

SeInka: Voin 100% varmuudella sanoa, että miesten mielestä kroppasi on kauniimpi tuossa BMI 22, kuin 19... ;)

Eihän ole alipainon raja 22 todellakaan, vaan 18,5 (joskus 18,7). Miehille tunnun kelpaavan ihan hyvin sillä 19 indeksillä, saan jopa kehuja kropastani, niin se riittäköön kun itse olen tyytyväinen :).

"nanna"
Mullakin koko on siis 167 ja noin 70kg... Mutta näillä numeroilla ei ole kovin paljon tekemistä sen kanssa, mitä näkyy peilissä. On kunnon vyötärö ja iso peppu ja tissit, paino on jakautunut tasaisesti koko kroppaan. Salilla käyn kaksi kertaa viikossa, että ei se siluetti muutenkaan huono ole. Mutta mua rasittaa vaan tälläset, kun puhutaan, että täytyy painaa alle 50kg, että voi olla kaunis. Kyllä KAUNIS voi olla muutenkin. Eikä kaikki laihat oo kauniita, samoin kuin kaikki pyöreämmät tai lihavat rumia. Ei siinä ole yhdysmerkkiä.

• Tykkää
Reactions: nöppönen
"Tässä"
Mielestäni arvon palstalaisten kuuluisi erottaa, mikä on kuvikkaan ja (1) kurvin ero. :D
Kyllä ne kurvikkaat hoikat naiset voiton vie. ;)

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=92312&c=5

"mies"
No naulaanpa tilanteen: jos pitäisi summassa valita läski tai laiha nainen, niin valitsisin laihan. Valintani voisi kuitenkin olla totaalisen väärä, mikäli naamavärkki olis lihavalla kaunis ja laihalla ruma. Eli hyvällä kropalla et rumaa naamaa pelasta millään, mutta toisaalta lihavana naama joutuu olemaan erityisen kaunis säväyttääkseen kokonaisuutena.

"läski"
No kyllä mä myönnän katsovani tukevia mutta kasvoista kauniita ihmisiä säälien. Ajattelen, että menee kauniit kasvot ihan hukkaan tuollaisessa kropassa...

Ja kyllä sitä aina ollaan vakuuttelemassa, että mä olen niin onnellinen tässä ihanssa naisellisessa muodokkaassa kropassani.. totuus kuitenkin on, että kaikki laihtuisivat kiljuen jos se kävisi napista painamalla...

Ps. Laiha on eri asia kuin hoikka. Hoikkakin voi olla muodokas olematta "anorektisen laiha lauta". Vilkaiskaapa ihan mitä tahansa katalogia, jossa esitellään alusvaatteita - kyllä niistä hoikista, muodokkaista malleista on anorektisuus kaukana.
Aa, okei. Nyt mä ymmärrän. Mua tuijotetaankin (varsinkin miehet) ihan vaan säälistä. Ihmiset ajattelevat että mun kasvot menee mun "läskissä" kropassa hukkaan. Ja siis miehet varsinkin ihan julkeasti tuijottavat, yleensä piiiitkään. Usein myös kääntyvät katsomaan taakseen. Päivittäin, kaupassa, ravintolassa, kirpputorilla, missä tahansa liikun. Olen ihmetellyt mistä se voisi johtua mutta kiitos sinulle että selvensit asiaa =)

T. 153 cm ja 63 kg

"nanna"
Se niin riippuu miehestä. Mä tiedän montakin, jotka ottas epäröimättä sen isomman vaihtoehdon, jos siis vaihtoehdot on bmi 20 ja bmi 25. Monta. Muakin opiskeluaikana vietiin niin, vaikka tarjolla olisi ollut paljon pienempiä ja hoikempiakin vaihtoehtoja. Nyt on sitten toki vain yksi mies enää :D

"vieras"
Miehen kaveri halusi itselleen vaimon, jonka piti olla laiha, ei yh ja oli ihan tarkat kriteerit muutenkin. On nyt ollut naimisissa yli kymmenen vuotta noin 100 kg painavan yhden lapsen yh:n kanssa. Ovat onnellisia ja lapsiakin on siunaantunut.

Aina ei voi valita, keneen ja millaiseen ihmiseen rakastuu :D

Makuasia. Toiset tykkää muhkummasta, toiset hoikemmasta ja timmimmästä. Riippuu myös siitä, miten ne läskit asettuu. Joku näyttää hyvältä bmi:llä 24-25, jolleki pitää olla vähempi (kuten mulle kun läskit asettuu mahalle).

luihunen
[QUOTE="Mies";26004707]Täällä kummasti mammat käsittävät naisellisen muotoiseksi sellaisen sotanorsun, jota normaali mies ei juuri katsele. Vastaavasti normaalivartaloista haukutaan anorektikoksi tai kuten sinä, kulmikkaaksi vaatepuuksi.

Väitän normaalivartaloisen, urheilullisen tai jopa hoikan olevan merkittävästi haluttavampi kaksilahkeisten keskuudessa kuin palstamammojen "naisellisen muodokkaat" -naiset.[/QUOTE]

Niinpä. Mun mielestä varsinkin täällä akkojen palstalla asia on päinvastoin. Normaaleja ja laihoja saa kyllä haukkua minkä kerkeää, mutta uskallapas sanoa jotain poikkipuolista ylipainoisesta matamista niin saat virtuaalisesti selkääsi.

Mun mielestä ei ole naisellisen mudokasta että omistaa ison perseen, kuten vaikkapa ap. Tissien koollakaan ei ole mitään väliä jos muukin koko on luokkaa "huge". Isot tissit on mainitsemisen arvoiset hoikilla ihmisillä, punkeroilla ne ovat automaatio.

Itse olen 167/52kg. Mulla on pitkät sääret, kiva pyöreä peppu (joka ei ole luiseva katsottuna tai edes koskettunakaan), litteä (joskin ryppyinen) vatsa ja tissit kokoa 65d, ja ihan luomut. Pidän itseäni huomattavasti parempivartaloisena kuin jotain pullukkaa, koska vaikka olen hoikka, mullakin on muotoja. Turha väittää ettei hoikat voi olla muodokkaita, kyllä voi kun treenaa ne muodot oikeisiin paikkoihin. Toki tissejään ei saa kukaan valita paisti jos on siihen vikaa, mutta itse en pidä isoja tissejä kauneuden mittarina...

luihunen

Nisenahan se onkin helppo uskotella itselleen että nainen on kauniimpi tukevana kuin hoikkana tai normaalina... EN nyt siis sano että bmi 22 ois tukeva, mutta hei joku roti tohon itselleen valehteluun nyt! :D

"Jep"
Samaa mieltä, kumma miten ylipainoiset aina pillastuu, vaikka puhuttaisiin painosta terveyden kannalta. He (siis ei tietenkään kaikki) ovat tyytyväisiä ylipainoonsa, ovat kauniita, haluttavia jne. Uskallan sanoa, että todella harva oikeasti on tyytyväinen muutaman kymmenen kilon ylipainoon ja siihen hankaluuteen mitä se jo arkielämässä aiheuttaa.

Olen normaalipainoinen, muodot on mutta ei ylipainoa, teen asian eteen jotain: syön terveellisesti, liikun jne. Itse kunkin ylipainon syistä en sano mitään, mutta ollaan realistisia, ei varmasti ole kiva olla niin lihava ettei jaksa liikkua.

"Mies"
[QUOTE="nanna";26004946]Se niin riippuu miehestä. Mä tiedän montakin, jotka ottas epäröimättä sen isomman vaihtoehdon, jos siis vaihtoehdot on bmi 20 ja bmi 25. Monta. Muakin opiskeluaikana vietiin niin, vaikka tarjolla olisi ollut paljon pienempiä ja hoikempiakin vaihtoehtoja. Nyt on sitten toki vain yksi mies enää :D[/QUOTE]

Se, että rukkanen irtoaa peremmin paksulta kuin hyvävartaloiselta, l

kökköliini
[QUOTE="Jep";26005022]Samaa mieltä, kumma miten ylipainoiset aina pillastuu, vaikka puhuttaisiin painosta terveyden kannalta. He (siis ei tietenkään kaikki) ovat tyytyväisiä ylipainoonsa, ovat kauniita, haluttavia jne. Uskallan sanoa, että todella harva oikeasti on tyytyväinen muutaman kymmenen kilon ylipainoon ja siihen hankaluuteen mitä se jo arkielämässä aiheuttaa.Olen normaalipainoinen, muodot on mutta ei ylipainoa, teen asian eteen jotain: syön terveellisesti, liikun jne. Itse kunkin ylipainon syistä en sano mitään, mutta ollaan realistisia, ei varmasti ole kiva olla niin lihava ettei jaksa liikkua.[/QUOTE]mitä hankaluutta ylipaino aiheuttaa? huomattavan ylipainon omaavana en ole huomannut mitään hankalauuksia normaalissa arkielämässä

luihunen
[QUOTE="nanna";26004946]Se niin riippuu miehestä. Mä tiedän montakin, jotka ottas epäröimättä sen isomman vaihtoehdon, jos siis vaihtoehdot on bmi 20 ja bmi 25. Monta. Muakin opiskeluaikana vietiin niin, vaikka tarjolla olisi ollut paljon pienempiä ja hoikempiakin vaihtoehtoja. Nyt on sitten toki vain yksi mies enää :D[/QUOTE]

Mutta siis miehetkö sen teille määrittelee milloin olette kauniita? Eikö sillä ole mitään väliä miltä tuntee olonsa omassa kropassaan, tai mitä lihavuus tekee terveydelle? Kai te sitten muutenkin elätte elämänne vain maailman miehiä varten? Ai ei vai, mikäs tässä yhtälössä sitten mättää? :D

kökköliini
Mutta siis miehetkö sen teille määrittelee milloin olette kauniita? Eikö sillä ole mitään väliä miltä tuntee olonsa omassa kropassaan, tai mitä lihavuus tekee terveydelle? Kai te sitten muutenkin elätte elämänne vain maailman miehiä varten? Ai ei vai, mikäs tässä yhtälössä sitten mättää? :D
mulle on ainakin ihan sama mitä mies tai muut ajattelee mun läskeisät koska itse viihdyn niin ei kuulu muille

n.n
Niinpä. Mun mielestä varsinkin täällä akkojen palstalla asia on päinvastoin. Normaaleja ja laihoja saa kyllä haukkua minkä kerkeää, mutta uskallapas sanoa jotain poikkipuolista ylipainoisesta matamista niin saat virtuaalisesti selkääsi.

Mun mielestä ei ole naisellisen mudokasta että omistaa ison perseen, kuten vaikkapa ap. Tissien koollakaan ei ole mitään väliä jos muukin koko on luokkaa "huge". Isot tissit on mainitsemisen arvoiset hoikilla ihmisillä, punkeroilla ne ovat automaatio.

Itse olen 167/52kg. Mulla on pitkät sääret, kiva pyöreä peppu (joka ei ole luiseva katsottuna tai edes koskettunakaan), litteä (joskin ryppyinen) vatsa ja tissit kokoa 65d, ja ihan luomut. Pidän itseäni huomattavasti parempivartaloisena kuin jotain pullukkaa, koska vaikka olen hoikka, mullakin on muotoja. Turha väittää ettei hoikat voi olla muodokkaita, kyllä voi kun treenaa ne muodot oikeisiin paikkoihin. Toki tissejään ei saa kukaan valita paisti jos on siihen vikaa, mutta itse en pidä isoja tissejä kauneuden mittarina...
Hieman vaikea uskoa, että olisit kovin hyvä kroppainen, koska olet alipainoinen...

Yhteistyössä