kökköliini
[QUOTE="Linda";26004826]Mutta jos puhutaan nyt löllyvästä, ihrasta niin silloin kyllä jo aika hurjan painolukemat ja bmi alkaa vähintään 3:lla..[/QUOTE]mulla reippaasti yli 40 tuo bmi
WHO:n mukaan ihminen on alipainoinen, jos painoindeksi on alle 22. Ylipainon raja taisi olla 25.
SeInka: Voin 100% varmuudella sanoa, että miesten mielestä kroppasi on kauniimpi tuossa BMI 22, kuin 19...
Mikä vika alle 50 kiloisissa on? 100 kiloa ei ole normaali paino kellekään, mutta alle 50 on, monelle.Eikö täälä osata verrata kuin alle 50-kiloisia aina yli 100-kiloisiin?!
Aa, okei. Nyt mä ymmärrän. Mua tuijotetaankin (varsinkin miehet) ihan vaan säälistä. Ihmiset ajattelevat että mun kasvot menee mun "läskissä" kropassa hukkaan. Ja siis miehet varsinkin ihan julkeasti tuijottavat, yleensä piiiitkään. Usein myös kääntyvät katsomaan taakseen. Päivittäin, kaupassa, ravintolassa, kirpputorilla, missä tahansa liikun. Olen ihmetellyt mistä se voisi johtua mutta kiitos sinulle että selvensit asiaa =)No kyllä mä myönnän katsovani tukevia mutta kasvoista kauniita ihmisiä säälien. Ajattelen, että menee kauniit kasvot ihan hukkaan tuollaisessa kropassa...
Ja kyllä sitä aina ollaan vakuuttelemassa, että mä olen niin onnellinen tässä ihanssa naisellisessa muodokkaassa kropassani.. totuus kuitenkin on, että kaikki laihtuisivat kiljuen jos se kävisi napista painamalla...
Ps. Laiha on eri asia kuin hoikka. Hoikkakin voi olla muodokas olematta "anorektisen laiha lauta". Vilkaiskaapa ihan mitä tahansa katalogia, jossa esitellään alusvaatteita - kyllä niistä hoikista, muodokkaista malleista on anorektisuus kaukana.
Nisenahan se onkin helppo uskotella itselleen että nainen on kauniimpi tukevana kuin hoikkana tai normaalina... EN nyt siis sano että bmi 22 ois tukeva, mutta hei joku roti tohon itselleen valehteluun nyt!WHO:n mukaan ihminen on alipainoinen, jos painoindeksi on alle 22. Ylipainon raja taisi olla 25.
SeInka: Voin 100% varmuudella sanoa, että miesten mielestä kroppasi on kauniimpi tuossa BMI 22, kuin 19...
Muutetaan tää vähän enemmän tolkulliseks viestiks.Naisenahan se onkin helppo uskotella itselleen että nainen on kauniimpi tukevana kuin hoikkana tai normaalina... EN nyt siis sano että bmi 22 ois tukeva, mutta hei joku roti tohon itselleen valehteluun nyt!
WHO:n mukaan on.Eihän ole alipainon raja 22 todellakaan, vaan 18,5 (joskus 18,7). Miehille tunnun kelpaavan ihan hyvin sillä 19 indeksillä, saan jopa kehuja kropastani, niin se riittäköön kun itse olen tyytyväinen .
mulle on ainakin ihan sama mitä mies tai muut ajattelee mun läskeisät koska itse viihdyn niin ei kuulu muilleMutta siis miehetkö sen teille määrittelee milloin olette kauniita? Eikö sillä ole mitään väliä miltä tuntee olonsa omassa kropassaan, tai mitä lihavuus tekee terveydelle? Kai te sitten muutenkin elätte elämänne vain maailman miehiä varten? Ai ei vai, mikäs tässä yhtälössä sitten mättää?
Hieman vaikea uskoa, että olisit kovin hyvä kroppainen, koska olet alipainoinen...Niinpä. Mun mielestä varsinkin täällä akkojen palstalla asia on päinvastoin. Normaaleja ja laihoja saa kyllä haukkua minkä kerkeää, mutta uskallapas sanoa jotain poikkipuolista ylipainoisesta matamista niin saat virtuaalisesti selkääsi.
Mun mielestä ei ole naisellisen mudokasta että omistaa ison perseen, kuten vaikkapa ap. Tissien koollakaan ei ole mitään väliä jos muukin koko on luokkaa "huge". Isot tissit on mainitsemisen arvoiset hoikilla ihmisillä, punkeroilla ne ovat automaatio.
Itse olen 167/52kg. Mulla on pitkät sääret, kiva pyöreä peppu (joka ei ole luiseva katsottuna tai edes koskettunakaan), litteä (joskin ryppyinen) vatsa ja tissit kokoa 65d, ja ihan luomut. Pidän itseäni huomattavasti parempivartaloisena kuin jotain pullukkaa, koska vaikka olen hoikka, mullakin on muotoja. Turha väittää ettei hoikat voi olla muodokkaita, kyllä voi kun treenaa ne muodot oikeisiin paikkoihin. Toki tissejään ei saa kukaan valita paisti jos on siihen vikaa, mutta itse en pidä isoja tissejä kauneuden mittarina...