Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

Nyt kun puhutaan blogeista, niin voisin samalla kysyä teiltäkin jotka luette linkattuja blogeja: miksi ette kommentoi tai reagoi? Monellakin blogilla näytti olevan kymmenkunta tai enemmän lukijoita, mutta ei yhtään tai tuurilla yksi kommentti postauksissa. Kommentin kirjoittaminen tietenkin vaatii enemmän, mutta luulisi että yhden ''mielenkiintoinen'' tai ''tykkään'' napin painaminen ei rasita :) Esim. Kerpeleen blogissa kun oli tuo reagointimahdollisuus.
Mulla on aika iso määrä lukuluottelossa blogeja, että monesti menee ihan ohi jotkut postaukset. Yleensä pyrin jättämään jonkinlaisen puumerkin käynnistäni.
Useasti myös jos postailee useasti niin ei ehdi aina reagoimaan.
 
"jokke"
[QUOTE="jokke";25991486]Munkin mielestä uusi ulkoasu on tosi hyvä![/QUOTE]

Tarkoitan, harmaillen, siis nimenomaan sinun blogiasi, en siis ottanut kantaa tohon blogspotiin. Vähän sekavasti ilmaisin asiani.
 
---
No jaa sitten, eipä näytä lukijamäärä kertovan todellisista lukijoista sekään.

Itse olen lisännyt itseni lukijaksi niihin blogeihin, joita todella seuraan. Näitä on kymmenkunta ja ehdin aika hyvin pysyä kärryilä ja kommentoida postauksia. Sitten on lähes parikymmenkunta blogia, jotka ovat suosikeissani selaimen asetuksissa, ja niitä vilkuilen sitten kun on oikeasti luppoaikaa, ehkä kerran parissa kuussa. Näin ''tärkeimmät'' blogipäivitykset eivät huku niiden yhdentekevimpien joukkoon, kun kaikki tosikiinnostavat ja semikiinnostavat blogit eivät ole samassa listassa.
 
---
[QUOTE="vieras";25991552]Mä en jaksa kommentoida niitä missä on niitä todista ettet ole robotti-sanavahvistuksia, ärsyttäviä.[/QUOTE]

Ne on. Pitää myöntää, että monesti luovutan kommentoinnin suhteen, jos en ekalla yrityksellä saa koodia oikein.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25991576]Kello siellä näyttää olevan vielä väärässä, mutta ei se ole kovinkaan vaarallista.[/QUOTE]

Hahaa, nytpä sain korjatuksi senkin. Vähänkö olen taas oppinut kaikkea uutta :D
 
Nyt kun puhutaan blogeista, niin voisin samalla kysyä teiltäkin jotka luette linkattuja blogeja: miksi ette kommentoi tai reagoi? Monellakin blogilla näytti olevan kymmenkunta tai enemmän lukijoita, mutta ei yhtään tai tuurilla yksi kommentti postauksissa. Kommentin kirjoittaminen tietenkin vaatii enemmän, mutta luulisi että yhden ''mielenkiintoinen'' tai ''tykkään'' napin painaminen ei rasita :) Esim. Kerpeleen blogissa kun oli tuo reagointimahdollisuus.


Pidän itse ns. kommentointi-illan n. kerran pari viikossa jolloin luen järjestelmällisemmin seuraamiani blogeja läpi, kommentoin kiinnostuksen herättäneitä postauksia ja saatan eksyä uusiin kiinnostaviin paikkoihin. Täytyy omakohtaisessa elämässä myöntää ajan rajallisuus kolmen lapsen äitinä ettei sitä millään ehdi kuin juurikin oman blogin päivityksen tekemään jos ei halua alvariinsa koneella roikkua. En jaksa palstaillakaan kun haluan käyttää sen ajan enemmän omiin projekteihin jotka nekin söisivät aikaa enemmän kuin sitä olisi käytettävissä...
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25991552]Mä en jaksa kommentoida niitä missä on niitä todista ettet ole robotti-sanavahvistuksia, ärsyttäviä.[/QUOTE]

Menee joskus minullakin hermo niihin! Justiin kun haluaisi nopeasti ja kätevästi jättää palautetta jollekin niin menee hirveästi aikaa jos joka toisessa blogissa joutuu naputtelemaan kummallisia kirjainsarjoja.
 
Jospa antaisin omanikin tänne arvosteltavaksi. Puolustuksekseni sanottakoot että olen vasta aloittelija ja pelkästään tuo ulkoasun muokkaaminen on täysin vierasta, eli taidot ei ihan kohtaa intoa! :D

Lisäksi tekstit on aikamoista liirumlaarumia etli mitään kovin syvällisiä tekstejä en ole saanut aikaan! ;)

Mutta tässäpä tämä: Elämän ihmeet ja kummastukset!!
 
Jospa antaisin omanikin tänne arvosteltavaksi. Puolustuksekseni sanottakoot että olen vasta aloittelija ja pelkästään tuo ulkoasun muokkaaminen on täysin vierasta, eli taidot ei ihan kohtaa intoa! :D

Lisäksi tekstit on aikamoista liirumlaarumia etli mitään kovin syvällisiä tekstejä en ole saanut aikaan! ;)

Mutta tässäpä tämä: Elämän ihmeet ja kummastukset!!
Ihan pirtee. Mutta kuvia vois olla enemmän ja mä tykkään että yhdellä sivulla ois enemmän kirjoituksia kuin vaan yks :)
 
  • Tykkää
Reactions: Liro
"harmailen"
Jospa antaisin omanikin tänne arvosteltavaksi. Puolustuksekseni sanottakoot että olen vasta aloittelija ja pelkästään tuo ulkoasun muokkaaminen on täysin vierasta, eli taidot ei ihan kohtaa intoa! :D

Lisäksi tekstit on aikamoista liirumlaarumia etli mitään kovin syvällisiä tekstejä en ole saanut aikaan! ;)

Mutta tässäpä tämä: Elämän ihmeet ja kummastukset!!
Mä tykkään et yhellä sivulla on enemmän kirjotuksia, ei mee koko lukeminen klikkailuksi ;)
 
mustikkametsän tarinoita


Seuraan itse Riepun, Chefin ja As ifin blogeja. Kaikista tykkään omalla tavalla. Riepun kirjoitustyylistä tykkään. Yleensä pidän enemmän ns. kuvablogeista, mutta Riepun kirjoitustyyli ja aiheet on mukavan keveitä. Jaksan lukea loppuun ihan ilman ongelmia :). As ifillä on mukavan kotoisa blogi ja Chefin inspiroiva.

Mummeliisan blogia en saa seurantaan ja sen takia sen lukeminen jää aina vähemmälle. Kuvat on siinä blogissa ihan parhautta.
Pikasilmäys minulle uuteen Mustikkametsä-blogiin: ulkoasu on ihan ok, kuvat ovat minusta aika kauniita ja blogin yleinen väritys ja ilme kivat.

Plussaa siitä, että ei ole lasten ja muiden kuvia julkisesti nähtävillä. Arvostan sitä että arvostetaan etenkin lasten, mutta myös muiden läheisten yksityisyyttä.
 
Tässä mun suht tuore, ideoita otetaan vastaan jos on parannettavaa jossain osiossa.
Vaippavuoren peikko

Kaikki tähän listatut blogit kävin kurkkaamassa ja jokainen vaikutti kivalta. Ite tykkään blogeista, joissa on sopivasti kuvia ja tekstiä. Pelkät tekstiblogit alkavat nopeasti puuduttamaan.
Tykkäsin taustasta...tuli mieleen ihan mun jakkupuku 90-luvulta. Tein sen koulussa...hame oli lyhyt pliseerattu. Ruskea jossa vaaleanpunaisia pilkkuja :) Jakku taasen oli beige.
 

Yhteistyössä