Pinotaan blogit ja annetaan niistä rakentavaa palautetta, jooko?

---
Suomennos: Riepun blogissa on taas kävijämäärä hiipunut, joten on aika linkittää sitä tänne sadannen kerran. Tämä mainostus saa taas aikaan kävijäpiikin tilastoissa, mutta valitettavasti lukijat ovat vain kertavierailijoita, jotka unohtavat blogin heti painettuaan edellinen sivu-nappia.
 
---
Suomennos: Riepun blogissa on taas kävijämäärä hiipunut, joten on aika linkittää sitä tänne sadannen kerran. Tämä mainostus saa taas aikaan kävijäpiikin tilastoissa, mutta valitettavasti lukijat ovat vain kertavierailijoita, jotka unohtavat blogin heti painettuaan edellinen sivu-nappia.
 
Viipaleita


As ifin blogista tulen hyvälle tuulelle.
Riepunkin blogia luen hyvillä mielin, mutta koen, että etsit yhä itseäsi tms. Konsepti ei ole valmis.
Chefin blogi on aito ja konstailematon, mutta myönnän että en seuraisi sitä ellen pitäisi nikistä persoonana.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"outolintu"
Tiedän, että olen outolintu blogien suhteen ja ymmärtänyt ne aivan väärin, sillä pidän blogeista, joissa on tekstiä enemmän kuin kuvia. Suurimmalle osalle se taitaa olla juuri päinvastoin. Siis jos haluaa miellyttää vähemmistöä (eli minua), kirjoittaa pitkään ja hartaasti - mielellään vielä asiaa...
 
  • Tykkää
Reactions: vaavi9.7.
Turkilmas
mustikkametsän tarinoita


Seuraan itse Riepun, Chefin ja As ifin blogeja. Kaikista tykkään omalla tavalla. Riepun kirjoitustyylistä tykkään. Yleensä pidän enemmän ns. kuvablogeista, mutta Riepun kirjoitustyyli ja aiheet on mukavan keveitä. Jaksan lukea loppuun ihan ilman ongelmia :). As ifillä on mukavan kotoisa blogi ja Chefin inspiroiva.

Mummeliisan blogia en saa seurantaan ja sen takia sen lukeminen jää aina vähemmälle. Kuvat on siinä blogissa ihan parhautta.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
VillaNanna

as if Raikas ja totuudenmukainen
chef Tykkään kun chef on laajentanut hiukkasen. Kateus nousee aina kun itse olen liian huono kirppistelijä :(
Rieputarallaa Olen huono lukemaan asia aiheisia blogeja :( Ainoastaan uskonnolliset ja poliittiset blogit luonnistuu. Kuvat voisivat tuoda hivenen väriä blogiin. Välillä niitä tosin on ollutkin. Aiheet saavat keskustelua aikaan ja monesti asia voi saada uutta tapaa katsoa asiaa.
Mummeliisa Blogi on hyvin suora.
Höh, mulla jäi tää välistä..Turkilmas Tulee aina niin nälkä kun käy blogissa. Päivityksiä saisi olla useamminkin.
Kaikista blogeista tykkään eri tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
Samaa sanon kuin Booty: kiva, että olet ottanut lisää aiheita. Mä kaipaisin edelleen lisää jonkinlaista syvyyttä, en kyllä osaa sanoa, että mitä ja miksi.
Mä itseasiassa taidan tieää mitä sä tarkoitat. Mun blogi oli pelkkänä kirppisblogina hyvin...mikäköhän sana sitä nyt kuvaisi...no siis ei siinä muuta ollut, kuin sitä kirppistelyä.

Kun vähän laajensin, on mukaan tullut pienen pieni ripaus vähän syvempääkin, mutta tuota enempää siellä sitä ei tulla näkemään. Mä tykkään bloggailla niitänäitä daabadaibaa. Kyllä mä siellä joskus vähän syvempiäkin tuntojani puran, mutta vain välillä ja melko pienesti.

Koska blogin kautta ei kuitenkaan saa kokonaista kuvaa ihmisestä, niin olen päätynyt siihen, etten anna sitten kuin ihan pienen kuvan. Sen, minkä on pakko.

Eli en halua tehdä blogista kovinkaan henkilökohtaista. Tämä varmasti karsii lukijoita (ei kaikki halua lukea diibadaibaa, vaan moni haluaa enemmän) mutta kirjoitan blogia kuitenkin ensisijaisesti itseni vuoksi, joten näillä mennään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rieputarallaa
Mä itseasiassa taidan tieää mitä sä tarkoitat. Mun blogi oli pelkkänä kirppisblogina hyvin...mikäköhän sana sitä nyt kuvaisi...no siis ei siinä muuta ollut, kuin sitä kirppistelyä.

Kun vähän laajensin, on mukaan tullut pienen pieni ripaus vähän syvempääkin, mutta tuota enempää siellä sitä ei tulla näkemään. Mä tykkään bloggailla niitänäitä daabadaibaa. Kyllä mä siellä joskus vähän syvempiäkin tuntojani puran, mutta vain välillä ja melko pienesti.

Koska blogin kautta ei kuitenkaan saa kokonaista kuvaa ihmisestä, niin olen päätynyt siihen, etten anna sitten kuin ihan pienen kuvan. Sen, minkä on pakko.

Eli en halua tehdä blogista kovinkaan henkilökohtaista. Tämä varmasti karsii lukijoita (ei kaikki halua lukea diibadaibaa, vaan moni haluaa enemmän) mutta kirjoitan blogia kuitenkin ensisijaisesti itseni vuoksi, joten näillä mennään :)
Allekirjoitan kyllä täysin. Mun oma blogi on ihan hemmetin tylsä ja tekisi joskus mieli paukuttaa ihan suoraan sinne omia mielipiteitä ja ajatuksia mistä milloinkin, mutta koska mä pidän blogia omana itsenäni, niin en viitsi.
Vähiten tuohon mun kehtaamiseen ei vaikuta ainakaan se, että puoli sukua lukee mun blogia ja on jo kerran tullut "sanomista" kirjoittelustani. Huoh. :D

Voisin perustaa ihan anonyyminä blogin jossa kirjoittelen niitä syvällisempiä ja rehellisiä mielipiteitä vaikeistakin asioista. Jos saisi aikaiseksi. :D
 
Taas huomaa, että multa on joku ruuvi päässä löysällä. Tiedän, että munkin blogia lukee tutut ja sukulaiset (ei tosin kaikki), mutta en jaksa kiinnostua siitä, mitä mieltä he ovat. Paukutan suoraan sen, mihin koen sanomisen tarvetta olevan. Toisaalta yritän kyllä pitää sävyn suhteellisen neutraalina enkä pui esim. reaalielämän suhdekiemuroita tms. vaikka olen henkilökohtaisistakin aiheista kirjoittanut.
Juu en mäkään reaalielämän suhdekiemuroita lähtisi blogissa puimaan, mutta ihan noin niinkuin jostain mun mielipiteestä oli vedetty hernettä nenään ja kuulemma "ihan kuin humalassa soperrettua tekstiä". Siis sen takia, kun olin eri mieltä heidän kanssaan eräästä asiasta (asia ei liittynyt mitenkään meidän henk.koht elämään vaan politiikkaan). :snotty:

Ja lopulta vedettiin rahakin mukaan tuohon hommaan ja päätin sitten, että pidän blogin jatkossakin pintapuolisena "tänään kävin kaupassa ja pesin pyykkiä, tässä kuvassa me hymyillään tälleen nätisti"-selostuksena. :D
 
Olen pahoillani
Minulta menivät Rieputarallaan blogissa pasmat täysin sekaisin - siis sinä pidät komeina miehinä Paavo Lipposta, Tommi Liimataista ja Jone Nikulaa? Siinä eivät enää taustakuvan fiilaamiset tai fontin koon muuttamiset auta pätkääkään.
 
"vieras"
Suomennos: Riepun blogissa on taas kävijämäärä hiipunut, joten on aika linkittää sitä tänne sadannen kerran. Tämä mainostus saa taas aikaan kävijäpiikin tilastoissa, mutta valitettavasti lukijat ovat vain kertavierailijoita, jotka unohtavat blogin heti painettuaan edellinen sivu-nappia.
Riepu linkitti bloginsa tänne kylläkin jo ainakin tuhannen kerran. =)
 
[QUOTE="Jenis";25984507]Hei kertokaa ensin mulle, mikä ton bloginpitämisen pointti on? Vähän ku päiväkirja, mutta julkinen? Paitsi ettei sitä sitten kuitenkaan kovin moni lue?[/QUOTE]

Noin 3000-5000 lukijaa päivässä ei kovin monta?
75% niistä vakkareita, jotka seuranneet blogia vuosikausia.

Nykyään miellän suurimmaksi funktioksi vertaistuen (perhehistorian tallennuksen ohella).

Ennen ajattelin, jotta kyse enemmän itsen vapauttaminen yksityisyyden vankilasta.

:)
 
"vieras"
Noin 3000-5000 lukijaa päivässä ei kovin monta?
75% niistä vakkareita, jotka seuranneet blogia vuosikausia.

Nykyään miellän suurimmaksi funktioksi vertaistuen (perhehistorian tallennuksen ohella).

Ennen ajattelin, jotta kyse enemmän itsen vapauttaminen yksityisyyden vankilasta.

:)
Kryptisiä ovat päivityksesi viime aikoina olleet. Mutta ymmärrän toisaalta. Vaikka kieltämättä kaiholla muistelen aikoja, jolloin tuuletit suoremmin. Blogiväsymyksesi hellittämistä odotellen ja toivoen :)
 
"Jenis"
Noin 3000-5000 lukijaa päivässä ei kovin monta?
75% niistä vakkareita, jotka seuranneet blogia vuosikausia.

Nykyään miellän suurimmaksi funktioksi vertaistuen (perhehistorian tallennuksen ohella).

Ennen ajattelin, jotta kyse enemmän itsen vapauttaminen yksityisyyden vankilasta.

:)
En nyt välttis viitannut just sun blogiin, vaan näihin jotka sanoo että lukijoita ei ole juurikaan. Miten tommoinen yksisuuntainen viestintä on vertaistukea?
 

Yhteistyössä