G
ghjghjkj
Vieras
Eikö tuo Iholla sarjan äiti ole jotenkin outo..mukavan oloinen, mutta vähän hassu.
Miten se on niin väsynyt? Masentunut?
Miten se on niin väsynyt? Masentunut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko muuten noilla kaikilla iholla-naisillaa ruskeet silmät?
Musta tuntuu että se on jotenkin käsikirjoittanut nuo repliikkinsä, hirveä yritys ja ennakolta suunnittelu. Missä se kolmas lapsi on? Mitä se tänään sanoi, jäi kattomatta...
Onko muuten noilla kaikilla iholla-naisillaa ruskeet silmät?
Mua jotenkin ärsyttää se teinityttö siinä.Se tuntuu jotenkin tosi feikiltä.Sekin mitä puhui että jos sen äidille kävis jotain kun se oli jossain kavereidensa kanssa.Sen noi "syvälliset" jutut ei tunnu jotenkin aidoilta.
Mitä taas siihen Saaraan tulee niin sen jutut tuntuu ehkä siksi niin käsikirjoitetuilta kun on kirjailija. Saattaa tarkemmin päänsä sisällä valmiiksi makustella lauseita ennen kuin niitä sanoo. Ylipäätään veikkaan että kirjailijat yleensä tuntuu jotenkin käsikirjoitetummilta puheissaan kun ovat tottuneet käyttämään kieltä moniasteisemmin.
Onhan siellä myös Keni, jonka talo se ilmeisesti on.Onkohan sen sinin(se teinityttö) Vanhemmat eronnut kun sini asuu kahden sisaruksensa ja tosi nuorelta vaikuttavan äitinsä kanssa ilmeisesti keskenään? mielenkiintoinen sarja mun mielestä.
Mulla on jotenkin tullut semmonen fiilis ettei tuokolmaslapsi oikeen kiinteesti oo niiden perhe-elämässä, asuisko se niillä vaan viikonloppuisin? Ei tuolla näy kodissa siitä mitään 'jälikä'.
Onhan siellä myös Keni, jonka talo se ilmeisesti on.
hirveen teennäisiä nuo kaikki, tuo Saara varmaan lähti tuohon mukaan kertomaan 'kamalasta elämästä' että saisi tulevalle kirjalleen mainosta ja kustantajan...
Nope, isäpuoli tms.mä oon koko ajan luullu että se keni on sinin toinen niistä pikkuveljistä..