Iholla sarjan "kirjailija äiti..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghjghjkj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta tuntuu että se on jotenkin käsikirjoittanut nuo repliikkinsä, hirveä yritys ja ennakolta suunnittelu. Missä se kolmas lapsi on? Mitä se tänään sanoi, jäi kattomatta...
Onko muuten noilla kaikilla iholla-naisillaa ruskeet silmät?

Musta tuntuu että se on jotenkin käsikirjoittanut nuo repliikkinsä, hirveä yritys ja ennakolta suunnittelu. Missä se kolmas lapsi on? Mitä se tänään sanoi, jäi kattomatta...
Onko muuten noilla kaikilla iholla-naisillaa ruskeet silmät?

Taitaa muuten olla ruskeat silmät jokaisella, paitsi sillä kampaaja-Pialla.

Joo, jotenkin masentuneen oloinen se Saara, lapset kokee vaan riesana ja käsikirjoitetulta vaikuttaa ne repliikkinsä. Ahdistavaa katseltavaa, kun äiti niin masentunut, että pitää vessaan lukittautua lapsiltaan piiloon. Menisi töihin, jos ei kestä kotiäitinä oloa.

Mulla jotenkin käy sääli noita lapsia, pidetäänkö niitä sylissä, tykätäänkö niistä? Monesti vaikuttaa että tuo Saara on kyllästynyt niihin, että ne jotenkin jarruttaa sen omaa elämää. Oisko tuo äiti masentunut, en tiedä. Ja tosiaan missä se kolmas lapsi on?

Multa mennyt ihan ohi kuinka monta lasta sillä Saaralla on? Kolmesta puhuttiin, mutta kaksi näkyi kuvissa. Ja se Saara puhui vaan siitä yhdestä jolle etsi hoitajaa. Mihin se toinen lapsi sit menee hoitoon? Ekaa kertaa katoin kyseistä ohjelmaa.

[QUOTE="mie";25978359] Menisi töihin, jos ei kestä kotiäitinä oloa.[/QUOTE]

Mitä se tekee työkseen tai mikä on ammatiltaan, onko tuossa sarjassa tullut ilmi? Kun tuntuu että se mieskin on 'hassusti' kotona, tai siis on kait se päivisin pois. Mihin se vei autolla ne lapset ja oli maasturissa masentuneena sinisten kynsilakkojen kanssa, kun katsoin vain vähän toisella silmällä tänään ja ääni oli pois...

Eikö tuossa ihan sarjan alussa sanottu että 'molemmat pojat on nyt ollut kotona kaksi viikkoa ja on sotkuista' tai jotakin tuommoista. Sain sen käsityksen että toinen tai molemmat on hoidossa.
Ihme valittaja, tosi väsynyt vaikka pääsee reissuillekin yksin jne. en tiedä, varmaan pohtii asioita niin syvältä että..en itse ainakaan jaksais noin perinpohjaista anaöysointia puolisona jatkuvasti käsitellä..Aika itsekeskeinen??

Mua jotenkin ärsyttää se teinityttö siinä.Se tuntuu jotenkin tosi feikiltä.Sekin mitä puhui että jos sen äidille kävis jotain kun se oli jossain kavereidensa kanssa.Sen noi "syvälliset" jutut ei tunnu jotenkin aidoilta.

Mitä taas siihen Saaraan tulee niin sen jutut tuntuu ehkä siksi niin käsikirjoitetuilta kun on kirjailija. Saattaa tarkemmin päänsä sisällä valmiiksi makustella lauseita ennen kuin niitä sanoo. Ylipäätään veikkaan että kirjailijat yleensä tuntuu jotenkin käsikirjoitetummilta puheissaan kun ovat tottuneet käyttämään kieltä moniasteisemmin.

hirveen teennäisiä nuo kaikki, tuo Saara varmaan lähti tuohon mukaan kertomaan 'kamalasta elämästä' että saisi tulevalle kirjalleen mainosta ja kustantajan...

Mua jotenkin ärsyttää se teinityttö siinä.Se tuntuu jotenkin tosi feikiltä.Sekin mitä puhui että jos sen äidille kävis jotain kun se oli jossain kavereidensa kanssa.Sen noi "syvälliset" jutut ei tunnu jotenkin aidoilta.

Mitä taas siihen Saaraan tulee niin sen jutut tuntuu ehkä siksi niin käsikirjoitetuilta kun on kirjailija. Saattaa tarkemmin päänsä sisällä valmiiksi makustella lauseita ennen kuin niitä sanoo. Ylipäätään veikkaan että kirjailijat yleensä tuntuu jotenkin käsikirjoitetummilta puheissaan kun ovat tottuneet käyttämään kieltä moniasteisemmin.

Ei tuo saara mikään kirjailija ole, ei se ole vielä mitään julkaissut tms...muistaakseni tehnyt joskus matkaoppaan hommia, on tuttuni tuttu...

Onkohan sen sinin(se teinityttö) Vanhemmat eronnut kun sini asuu kahden sisaruksensa ja tosi nuorelta vaikuttavan äitinsä kanssa ilmeisesti keskenään? mielenkiintoinen sarja mun mielestä.

Mulla on jotenkin tullut semmonen fiilis ettei tuokolmaslapsi oikeen kiinteesti oo niiden perhe-elämässä, asuisko se niillä vaan viikonloppuisin? Ei tuolla näy kodissa siitä mitään 'jälikä'.

Yhteistyössä