Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Mitä jos kevyesti kysyisit, että "hassua muuten, mekin on täällä jo puoli vuotta käyty yhtä aikaa, enkä tiiä edes sun sukunimeä!" ja hymyilisit. Jospa se sitten kertois sen? Näkisit ainakin, millaista vastakaikua tulis? :)
 
"hehee"
Mietin asiaa aluksi paljonkin, mutta nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että ihastus on molemminpuolista. Hän flirttaili ilmiselvästi jopa puolisonsa läsnäollessa, se oli tosin jo melko kiusallista (tosin niin on tuijottelu ja silmien räpyttely yleensä muutenkin).
Tai sitten se on huomannu sun ihastuneen ja tekee piruuttaan tuota :D ja puoliso hekottelee mielessään vieressä :D
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="hehee";25977581]Tai sitten se on huomannu sun ihastuneen ja tekee piruuttaan tuota :D ja puoliso hekottelee mielessään vieressä :D[/QUOTE]

:D Ehkä näin. No ei vaan, enemmän hän minua tuijottelee kuin minä häntä.
 
Siitä en kyllä ole lainkaan varma, että nuo olisivat ihastuksen merkkejä. Se taas voi johtua siitä, että itse odotan jotain suurempaa tietoa asiasta ennen johtopäätösten tekemistä.

Suurempi merkki voisi olla esim. soittaa nousuhumalassa meikäläiselle ja laulaa jotain nuoruuden punk-veisua, jossa rakkaudesta karkein kielikuvin puhutaan. Siitä voisin jo oivaltaa, että toisella on jotain tunteita. Silmäilyt eivät kerro minulle mitään, en edes huomaisi niitä.
 
Viimeksi muokattu:
siveellinen yyhoo
No mutta lopetan nyt, pitää keskittyä muuhun. Keksin jo ehkä yhden korrektin tavan tehdä tilanteeni ja nimeni selväksi, tarttukoon koukkuun, jos haluaa. Kerron toki myöhemmin, jos homma jotenkin etenee.
 
Mietin asiaa aluksi paljonkin, mutta nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että ihastus on molemminpuolista. Hän flirttaili ilmiselvästi jopa puolisonsa läsnäollessa, se oli tosin jo melko kiusallista (tosin niin on tuijottelu ja silmien räpyttely yleensä muutenkin).
Siis oletteko puhuneet asiasta ollenkaan vai onko kaikki tämä ihastus-luulo vain noista silmäniskuista yms? Se mies taitaa olla playeri joka vain nauttii saamastaan huomiosta. Tai sitten he vaimonsa kanssa naureskelevat keskenään kotona tälle jutulle. Ei kannata uskoa kaikkea ihan liian helposti, sori vaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
En tarkoittanut sinua vaan toista nikkiä, joka käski sinun ajatella yyhoiden mainetta.

Itse olen yyhoo. Enkä, sorge vaan, ajattele yksinhuoltajia kollektiivisesti eläessäni elämääni.
Älä nyt loukkaannu mutta joillain ihmisillä on yh-äideistä melko ikävä mielikuva. Jotkut miehet kuulemma pyydystävät sänkyynsä vain yh-äitejä koska luulevat heitä helpoiksi. Siksi toivon jokaisen yh-äidin (niinkuin naisten yleensäkin) säilyttävän omanarvontuntonsa eikä heittäytyä helpoksi miesten vuoksi. Ja niinkuin tässäkin tapauksessa toivoisin lojaaliutta toista naista kohtaan!
 
siveellinen yyhoo
Siis oletteko puhuneet asiasta ollenkaan vai onko kaikki tämä ihastus-luulo vain noista silmäniskuista yms? Se mies taitaa olla playeri joka vain nauttii saamastaan huomiosta. Tai sitten he vaimonsa kanssa naureskelevat keskenään kotona tälle jutulle. Ei kannata uskoa kaikkea ihan liian helposti, sori vaan...
Olemme jutelleet paljonkin kaikenlaista, huumorintajumme on hyvin samanlainen. Oikeastaan toivoisin, että olisin väärässä tässä ihastumisasiassa, sillä en oikeasti kaipaa elämääni mitään suhdesotkuja. Haluan kuitenkin jollain tavalla "jättää pallon hänen käsiinsä" ja siten "tehdä voitavani". Elämä on liian lyhyt siihen ettei tee omia tunteitaan selviksi!
 
Älä nyt loukkaannu mutta joillain ihmisillä on yh-äideistä melko ikävä mielikuva. Jotkut miehet kuulemma pyydystävät sänkyynsä vain yh-äitejä koska luulevat heitä helpoiksi. Siksi toivon jokaisen yh-äidin (niinkuin naisten yleensäkin) säilyttävän omanarvontuntonsa eikä heittäytyä helpoksi miesten vuoksi. Ja niinkuin tässäkin tapauksessa toivoisin lojaaliutta toista naista kohtaan!
Noh, sänkyyn kaataminen on minun tapauksessani äärimmäisen vaikeaa. Mutta se, etten harrasta mitään irtoseksiä tms. ei johdu yksinhuoltajuudestani, vaan minusta. Sama kun minä sanoisin, että älkää yyhoot olko niin paljon pois töistä, tahraatte minun urani, koska olette saikuilla ja muilla, vaikka minä en koskaan.
 
Olemme jutelleet paljonkin kaikenlaista, huumorintajumme on hyvin samanlainen. Oikeastaan toivoisin, että olisin väärässä tässä ihastumisasiassa, sillä en oikeasti kaipaa elämääni mitään suhdesotkuja. Haluan kuitenkin jollain tavalla "jättää pallon hänen käsiinsä" ja siten "tehdä voitavani". Elämä on liian lyhyt siihen ettei tee omia tunteitaan selviksi!
Sanot itsekin ettet kaipaa elämääsi mitään suhdehässäkkää joten anna olla. Mies joka pettää puolisoaan ja aloittaa uuden suhteen, ei voi koskaan olla, myöskään sun kanssa luotettava! Ja hyvin harvoin tuontyyliset miehet jättävät perhettään, kunhan pitävät vaan hauskaa. Mies saattaa haluta seksiä, mutta ei arvosta sinua kuin pelkkänä panopuuna. Olen tästä melkein varma.
Ja sinä et tunne miestä kuitenkaan juurikaan, et sinä häntä rakasta. Olet ihastunut mutta semmoiset tunteet voi kumota järjellä.
 
Silja.S
Mahtaa olla kovat paineet elämässä, jos ajattelee aina edustavansa jokaisen ryhmän arkkityyppiä ja jättää oman elämän elämättä, koska pelkää ryhmään kohdistuvaa kritiikkiä.
Jos tämän minulle tarkoitit niin: olen aina elänyt täysillä, vähän liiankin täysillä, eikä siltikään ole tarvinnut ainuttakaan varattua miestä vikitellä, vapaita on löytynyt tähänkin asti, miksi ei löytyisi jatkossakin. Ei ole tarvinnut selibaatissa elää. Jos tuntisin tarvetta vikitellä varattua miestä, en takuulla ylpeilisi sillä, että olen yksinhuoltaja, joka tahtoo viedä jonkun toisen naisen miehen. Jättäisin sen yksinhuoltajuuden mainitsematta ihan varmasti vain, jottei yksinhuoltajia yleistetä toisten miehiä vikitteleviksi hutsuiksi vain oman typeryyteni takia. Miksi siis pitäisi kiinnittää lukijoiden huomio erityisesti huoltajuustyyppiin, kun tuollaisen aloituksen tekee? Tuollahan haetaan selkeästi provokaatiota, jolla houkutellaan ketjuun lisää kirjoittajia. Pidetään kipinää yllä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Arvostan sua ja näkemyksiäsi. Mutta tiedät kai itsekin miten ikävästi jotkut ajattelevat yh-äideistä? Siksi mun mielestä yh-äitien pitäis ylpistyä ja näyttää närhen munat niille ennakkoluuloisille ääliöille ja todistaa että ovat hienoja leidejä eivätkä mitään jakorasioita!
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="eee";25977578]Mitä jos kevyesti kysyisit, että "hassua muuten, mekin on täällä jo puoli vuotta käyty yhtä aikaa, enkä tiiä edes sun sukunimeä!" ja hymyilisit. Jospa se sitten kertois sen? Näkisit ainakin, millaista vastakaikua tulis? :)[/QUOTE]

En tiedä kehtaanko... :) Teen yleensä opiskelujuttuja siinä (lasten) odottelun ohessa, ajattelin vaan ihan yksinkertaisesti laittaa hänen "näkyvilleen" sellaisen paperin, josta nimeni ja yhteystietoni saa yhdellä vilkaisulla selville. Hengailee kuitenkin aina sen verran lähellä, että tämä on mahdollista.. ;)
 
"hehee"
En tiedä kehtaanko... :) Teen yleensä opiskelujuttuja siinä (lasten) odottelun ohessa, ajattelin vaan ihan yksinkertaisesti laittaa hänen "näkyvilleen" sellaisen paperin, josta nimeni ja yhteystietoni saa yhdellä vilkaisulla selville. Hengailee kuitenkin aina sen verran lähellä, että tämä on mahdollista.. ;)
eiköhän se ois sua jo treffeille kysyny tavalla taikka toisella jos sitä haluais :D
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="hehee";25977951]eiköhän se ois sua jo treffeille kysyny tavalla taikka toisella jos sitä haluais :D[/QUOTE]

No tätähän emme vielä tiedä, mutta eiköhän tämäkin selvinne. ;)
 

Yhteistyössä