Eli siis kyseessä on jo pakkomielle sinulle? Hanki seksilelu ja aika mt-toimistoon, ja lopeta nonsensepuhe kuvittelemistasi kemioista.Höpöhöpö! Elämän on tuohon liian lyhyt. En ole koskaan tuntenut vastaavaa kemiaa jo ensimmäisestä katseesta.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä vastauksia ja sinä teit siitä elävänä esimerkin.Sanovat,ettei tyhmiä kysymksiä ole olemassa,mutta kyllä tässä nyt on yksi..
No minä olen myös lähtökohtaisesti tällä linjalla. Ehkä vain jatkossa yritän jotenkin juttelun lomassa enemmän tuoda julki sitä, että olen lapsista huolimatta sinkku.Mie oon niin vanhanaikainen, että ootan miehen siirtoa ensteks.
Ymmärsitkö mitä kirjoitin aiemmin? Fiksu ihminen ODOTTAA niin kauan kunnes varattu ihminen on saanut suhteensa loppuun. Tuo ei ole odottamista vaan väliin tunkemista. Älä änge toisen suhteeseen sekoittamaan toisen ajatuksia. Sun ei tartte tietää yhtään mitään varatulta ihmiseltä mitä tunnetasoon tulee. Heidän suhteessaan saattaa olla nyt hiukan huonompi vaihe menossa eivätkä ole kovin onnellisia nyt. Näitä aikoja tulee jokaisessa suhteessa. Ei se tarkoita sitä että mies olisi eroamassa ja vaikka sellaisia ajatuksia omaisikin, saattaa hän myöhemmin sitä katkerasti katua jos ei ensin selvitä suhdettaan RAUHASSA!No sitähän minä teen, odotan! En minä ole pettämässä ketään, eikä hän. Haluaisin vain jotenkin päästä sellaiseen kontaktiin, jossa näistä asioista voitaisiin keskustella ja se tilanne selviäisi molemmille osapuolille. SEN JÄLKEEN, sikäli kuin molemmat ovat halukkaita, tulevat kyseeseen nämä pohdiskelut mahdollisesta suhteesta.
Ok. Sinun mielestäsi monta vuotta ilman miessuhdetta elänyt yh-äiti ei voi ihastua?Äh! Nyt vasta luin aloittajan nimimerkin ja tajusin, että tämä on provo.
Minä olen yh -äiti, enkä ikinä iskisi näppejäni varattuun. Kyllä arvostan naisia niin korkealle (kun vaan me kaikki eläisimme sen arvostuksen arvoisesti), etten tekisi sitä toiselle naiselle. Juu, olen toki ollut suhteissa eron jälkeen, mutta pahimman himonkaan aikana en varattuihin kajoa. Ne varatut, jotka toisia naisia kyttää, on pelkkiä hyväksikäyttäviä mieshuoria. Ja se, että pitää mainita yksinhuoltajuus samassa yhteydessä kuin varattujen metsästys, ei voi olla muuta kuin provoa. Yksinhuoltaja ei menisi mutaamaan kaikkien muiden yksinhuoltajien mainetta leuhkimalla omasta idiotismistaan. Meidän on pidettävä huoli omasta arvostamme. Niin paljon lokaa tulee niskaan ilman syytä, ettei ole mitään järkeä ottaa sitä lokaa vastaan syystä. Jos olisit yksinhuoltaja, tietäisit tämän itsekin.Ok. Sinun mielestäsi monta vuotta ilman miessuhdetta elänyt yh-äiti ei voi ihastua?
Sanoinko nyt niin? Et ilmeisesti edelleenkään ymmärtänyt mitä sanoin? Anna heidän hoitaa asiansa RAUHASSA.Sinä siis tiedät, että he eivät ole eroamassa (minusta riippumattomista syistä)? Ei tämä lastemme jumppakerho nyt kovin montaa vuotta kestä. Jestas teitä.
Mietin asiaa aluksi paljonkin, mutta nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että ihastus on molemminpuolista. Hän flirttaili ilmiselvästi jopa puolisonsa läsnäollessa, se oli tosin jo melko kiusallista (tosin niin on tuijottelu ja silmien räpyttely yleensä muutenkin).Ootko varma että ootte ihastuneita vai onko mies vain sulle ystävällinen jonka tulkitset flirttailuksi?
Jos tiedät että hän on varattu niin fiksu ihminen jättäisi asian sikseen ihan suosiolla.