Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
Silja.S
Kunnioitetaan me naiset toisiamme niin paljon, että pidetään näppimme erossa toisten miehistä. Ehkä ne miehetkin sitten oppivat, ettei me naiset olla niin helvetin tyhjäpäisiä, että lähdetään minkä tahansa mulkeron perään.
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="höh";25977394]Eli siis kyseessä on jo pakkomielle sinulle? Hanki seksilelu ja aika mt-toimistoon, ja lopeta nonsensepuhe kuvittelemistasi kemioista.[/QUOTE]

Höps. Tulen toimeen loistavasti ilman parisuhdetta ja olen sinkku täysin omasta vapaasta tahdostani. Yritin jo kertaalleen unohtaa asian, mutta se osoittautui vaikeaksi, kun toinen kerran viikossa läähättäen vieressä seisoo kuin rapsutusta vailla oleva koiranpentu... :)
 
Taidat,,,,,,,,,
olla yksinäisyydessäsi ja mulkun puutteessasi kuvitellut, että vastapuolella olisi jotakin vastaavanlaisia tuntemuksia sinua kohtaan. Hoet, että ei ehkä tiedä sinun olevan sinkku. Mitä väliä sillä on, ehkä hän itse fiksuna miehenä toimii niin kuin kunnollisen parisuhteessa olevan miehen kuuluukin. Kaikenlaisia sitä onkin.
 
"mama"
No sitähän minä teen, odotan! En minä ole pettämässä ketään, eikä hän. Haluaisin vain jotenkin päästä sellaiseen kontaktiin, jossa näistä asioista voitaisiin keskustella ja se tilanne selviäisi molemmille osapuolille. SEN JÄLKEEN, sikäli kuin molemmat ovat halukkaita, tulevat kyseeseen nämä pohdiskelut mahdollisesta suhteesta.
Ymmärsitkö mitä kirjoitin aiemmin? Fiksu ihminen ODOTTAA niin kauan kunnes varattu ihminen on saanut suhteensa loppuun. Tuo ei ole odottamista vaan väliin tunkemista. Älä änge toisen suhteeseen sekoittamaan toisen ajatuksia. Sun ei tartte tietää yhtään mitään varatulta ihmiseltä mitä tunnetasoon tulee. Heidän suhteessaan saattaa olla nyt hiukan huonompi vaihe menossa eivätkä ole kovin onnellisia nyt. Näitä aikoja tulee jokaisessa suhteessa. Ei se tarkoita sitä että mies olisi eroamassa ja vaikka sellaisia ajatuksia omaisikin, saattaa hän myöhemmin sitä katkerasti katua jos ei ensin selvitä suhdettaan RAUHASSA!
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="mama";25977459]Ymmärsitkö mitä kirjoitin aiemmin? Fiksu ihminen ODOTTAA niin kauan kunnes varattu ihminen on saanut suhteensa loppuun. Tuo ei ole odottamista vaan väliin tunkemista. Älä änge toisen suhteeseen sekoittamaan toisen ajatuksia. Sun ei tartte tietää yhtään mitään varatulta ihmiseltä mitä tunnetasoon tulee. Heidän suhteessaan saattaa olla nyt hiukan huonompi vaihe menossa eivätkä ole kovin onnellisia nyt. Näitä aikoja tulee jokaisessa suhteessa. Ei se tarkoita sitä että mies olisi eroamassa ja vaikka sellaisia ajatuksia omaisikin, saattaa hän myöhemmin sitä katkerasti katua jos ei ensin selvitä suhdettaan RAUHASSA![/QUOTE]

Sinä siis tiedät, että he eivät ole eroamassa (minusta riippumattomista syistä)? Ei tämä lastemme jumppakerho nyt kovin montaa vuotta kestä. Jestas teitä.
 
Silja.S
Ok. Sinun mielestäsi monta vuotta ilman miessuhdetta elänyt yh-äiti ei voi ihastua?
Minä olen yh -äiti, enkä ikinä iskisi näppejäni varattuun. Kyllä arvostan naisia niin korkealle (kun vaan me kaikki eläisimme sen arvostuksen arvoisesti), etten tekisi sitä toiselle naiselle. Juu, olen toki ollut suhteissa eron jälkeen, mutta pahimman himonkaan aikana en varattuihin kajoa. Ne varatut, jotka toisia naisia kyttää, on pelkkiä hyväksikäyttäviä mieshuoria. Ja se, että pitää mainita yksinhuoltajuus samassa yhteydessä kuin varattujen metsästys, ei voi olla muuta kuin provoa. Yksinhuoltaja ei menisi mutaamaan kaikkien muiden yksinhuoltajien mainetta leuhkimalla omasta idiotismistaan. Meidän on pidettävä huoli omasta arvostamme. Niin paljon lokaa tulee niskaan ilman syytä, ettei ole mitään järkeä ottaa sitä lokaa vastaan syystä. Jos olisit yksinhuoltaja, tietäisit tämän itsekin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Mulla tulee ensimmäiseksi mieleen sana säälittävä. Sellainen sä olet, jos alat vokottelemaan varattua miestä. Jos kerran olet onnellinen ilman suhdettakin, niin miksi ihmeessä yrittäisit tunkea toisten avioliittoon? Ja se kemia, pyh! Odota vaan muutama kuukausi niin huomaat, että keksit koko kemian ihastuksissasi.

Jos mies on sulle ystävällinen lasten harrastuksessa, ei se sitä tarkoita että tahtoisi suhteen sun kanssa. Nyt järki käteen!
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="vieras";25977514]Mulla tulee ensimmäiseksi mieleen sana säälittävä. Sellainen sä olet, jos alat vokottelemaan varattua miestä. Jos kerran olet onnellinen ilman suhdettakin, niin miksi ihmeessä yrittäisit tunkea toisten avioliittoon? Ja se kemia, pyh! Odota vaan muutama kuukausi niin huomaat, että keksit koko kemian ihastuksissasi.

Jos mies on sulle ystävällinen lasten harrastuksessa, ei se sitä tarkoita että tahtoisi suhteen sun kanssa. Nyt järki käteen![/QUOTE]

Minun ei tarvitse VOKOTELLA yhtään ketään, se on yleensä ihan päinvastoin. He eivät ole avioliitossa. Olen odottanut jo monta kuukautta, voin hyvin odottaa muutaman lisää. :)

Ai niin, Silja S oli ihan oikeassa, en ole yksinhuoltaja, vaan yhteishuoltaja.
 
fsq
Mä ihmettelen yhtä asiaa. Jos on kerran itse yh, niin silloin tietää, miltä lapsesta tuntuu perheen hajoaminen. Silti sinä ap, yh, yrität hajottaa perheen ajattelematta yhtään sitä lasta/ niitä lapsia. En vaan tajua.
 
siveellinen yyhoo
Ootko varma että ootte ihastuneita vai onko mies vain sulle ystävällinen jonka tulkitset flirttailuksi?
Jos tiedät että hän on varattu niin fiksu ihminen jättäisi asian sikseen ihan suosiolla.
Mietin asiaa aluksi paljonkin, mutta nyt olen täysin vakuuttunut siitä, että ihastus on molemminpuolista. Hän flirttaili ilmiselvästi jopa puolisonsa läsnäollessa, se oli tosin jo melko kiusallista (tosin niin on tuijottelu ja silmien räpyttely yleensä muutenkin).
 

Yhteistyössä