Miten lähestyä varattua miestä?

  • Viestiketjun aloittaja siveellinen yyhoo
  • Ensimmäinen viesti
"..."
miks ihmeessä naisten tarttee mennä rikkomaan toisten parisuhteet/avoliitot/avioliitot? no miehet toki myös, mut näitä tämmösiä naisia ny näkee useemmin.. ei vaan mahdu mun päähäni. miehiä on maailma täynnä! miks ihmeessä tarttee mennä vikitteleen miestä, jolla on jo suhde ja lapset? unohda se mies, ja et itelles vapaana oleva mies. jos tähän päivään mennessä mies ei oo lähestyny sua, ni se ei ole edes kiinnostunu. huoh. -.-
 
epätoivonen hut"u
teeppä kuten lapsen luokakaverin epätoivonen yh teki ;)
Laitto oman lapsen hakkumaan minua minun lapselle, kuinka se on noin läskin kanssa kuinka se on noin tumman kanssa ym.
Kehtasi soittaa jopa perään ja kysyä millä ylipuhuin ja huijasin mieheni tekemään minun kanssa lapsia, arvaa oltiinko enään yhteydessä..................
Eräässä talvitapahtumassakin ämä vetää takin puoli aiki kun oli puoliakinainen paita päällä ja tyrkytti tissejään, luoja kuinka oli säälittävää
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="...";25978573]miks ihmeessä naisten tarttee mennä rikkomaan toisten parisuhteet/avoliitot/avioliitot? no miehet toki myös, mut näitä tämmösiä naisia ny näkee useemmin.. ei vaan mahdu mun päähäni. miehiä on maailma täynnä! miks ihmeessä tarttee mennä vikitteleen miestä, jolla on jo suhde ja lapset? unohda se mies, ja et itelles vapaana oleva mies. jos tähän päivään mennessä mies ei oo lähestyny sua, ni se ei ole edes kiinnostunu. huoh. -.-[/QUOTE]

No onhan hän lähestynyt, useinkin! Minusta vain on erittäin epäkorrektia kihlasormus sormessa (jota hänellä ei tosin edes viime aikoina ole ollut) ehdotella vieraille naisille jotain treffejä, varsinkin lasten liikuntatreeneissä. Ja samaa pätee itseenikin, haluan pysyä erittäin korrektilla linjalla. Siitähän tässä juuri onkin kysymys.

Miten ehjä ja hyvä parisuhde rikotaan ulkopuolelta, sitä minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Eivät vahvat suhteet voi hajota, vain hyvin hauraat.
 
"..."
Miten ehjä ja hyvä parisuhde rikotaan ulkopuolelta, sitä minä en ole koskaan oikein ymmärtänyt. Eivät vahvat suhteet voi hajota, vain hyvin hauraat.
no vaikka parisuhde ei olis hyvällä pohjalla, sitä pystyy silti työstämään jos molemmat haluaa. se ei ainakaan auta asiaa, että joku akka menee sinne väliin sytyttelemään kipinää.. ja kyllä ne vahvatkin parisuhteet voi hajota kun kolmas osapuoli alkaa yrittämään omiaan. "tilaisuus tekee varkaan" useat on tälläisiä ihmisiä vaikkei sitä itse välttämättä myönnä. ja "sopivassa" tilanteessa tekee nopeasti väärin vaikka parisuhde olisi ihan hyvällä mallilla ja toista rakastaa jne.. mikset sä voi etsiä itselles vapaata miestä? miks mennä sotkemaan toisen perheen?
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="...";25978638]ja tämmöstä kohtaa en koko ketjussa huomannu vaikka luin läpi..[/QUOTE]

Lähestymistä vai mitä?! Minusta kontaktin ottaminen on lähestymistä. Se, että kaikista muista ihmisistä hakeutuu juuri tietyn ihmisen läheisyyteen ja haluaa pysyä siinä mahdollisimman kauan. Itsekin tarkoitan lähestymisellä tässä ketjussa jotain ihan muuta kuin vokottelua, iskemistä tai suoranaista ehdottelua.
 
"..."
Lähestymistä vai mitä?! Minusta kontaktin ottaminen on lähestymistä. Se, että kaikista muista ihmisistä hakeutuu juuri tietyn ihmisen läheisyyteen ja haluaa pysyä siinä mahdollisimman kauan. Itsekin tarkoitan lähestymisellä tässä ketjussa jotain ihan muuta kuin vokottelua, iskemistä tai suoranaista ehdottelua.
noo mutta toi ny ei viä tarkota mitään. sanon viä kerran, että etsi ny vaan itselles vapaa mies ja jätä varatut rauhaan. jos niillä menee huonosti, ni sua tuskin sinne väliin kaivataan.. anna parin rauhassa korjata suhdettansa. vielä kun tosiaan on lapsia kuvioissa mukana. iske sit vasta kun/jos eroaa.. älä sillon kun ne on yhdessä.
 
siveellinen yyhoo
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25978669:
Siis onko se suoraan ehdotellut sulle jotain treffejä? Koko ajan tuntuu sun juttusi muuttuvan.
Ei ole ehdotellut, ilmaisin itseäni äskeisessä viestissä huonosti. Mielestäni olisi erittäin epäkorrektia, JOS mies sellaisessa tilanteessa jotain ehdottelisi (mielestäni se olisi jopa noloa) enkä itsekään sellaista tekisi. Uskon, että hän ajattelee tästä asiasta samoin, käytösnormit kohtaavat muuten niin hyvin.
 
"vieras"
[QUOTE="mama";25977459]Ymmärsitkö mitä kirjoitin aiemmin? Fiksu ihminen ODOTTAA niin kauan kunnes varattu ihminen on saanut suhteensa loppuun. Tuo ei ole odottamista vaan väliin tunkemista. Älä änge toisen suhteeseen sekoittamaan toisen ajatuksia. Sun ei tartte tietää yhtään mitään varatulta ihmiseltä mitä tunnetasoon tulee. Heidän suhteessaan saattaa olla nyt hiukan huonompi vaihe menossa eivätkä ole kovin onnellisia nyt. Näitä aikoja tulee jokaisessa suhteessa. Ei se tarkoita sitä että mies olisi eroamassa ja vaikka sellaisia ajatuksia omaisikin, saattaa hän myöhemmin sitä katkerasti katua jos ei ensin selvitä suhdettaan RAUHASSA![/QUOTE]

fgh
 
"vieras"
No mutta lopetan nyt, pitää keskittyä muuhun. Keksin jo ehkä yhden korrektin tavan tehdä tilanteeni ja nimeni selväksi, tarttukoon koukkuun, jos haluaa. Kerron toki myöhemmin, jos homma jotenkin etenee.
Eli ei mitään arvostusta toisen puolisoa kohtaan.
"tarttukoon koukkuun jos haluaa".

Mistä näitä naisia sikiää? Tätä palstaa lukiessa tulee sellainen olo, että naiset ovat naisille susia, kukaan ei arvosta toisten parisuhdetta, muiden perheen rikkomisella ei ole mitään väliä, kunhan vaan itse porskuttaa !
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
Luin hätäisesti ketjun, en huomannut oliko tästä jo, mutta oletko koskaan nähnyt lapsen äitiä, siis tämän ko. miehen vaimoa/kihlattua? Käykö hän harrastuksessa koskaan tai mainitseeko mies häntä puheissaan?
 
[QUOTE="julle";25979636]No olihan se nähnyt, kun kertoi että mies oli flirttaillut hänelle jopa avovaimonsa nähden : laugh :[/QUOTE]

No just :LOL:.

Jos mies olisi ihastunut tähän yh-naiseen, niin eiköhän hän vaimon läsnäollessa pysyisi vähän loitommalla mieluummin.
 
meilläkin
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;25978218:
Mistä tiedät, että mies on sinusta lainkaan kiinnostunut? Nolaat vain itsesi. Esimerkiksi oma mieheni on sellainen, että sen kanssa vaikka männyn käpy kuvittelee, että "on jotain erityistä kemiaa". On kohtelias, hymyilee ja katsoo suoraan silmiin. Ja ah kuinka puutteessa olevat sinkku-äidit kuvittelevat heti kemian syttyneen...
Mun mies on ihan samanlainen :)
 
"pipari"
[QUOTE="torstai";25978508]Toivottavasti et lähesty mitenkään. Tosi inhottavaa tekstiä... pahimmillaan rikot jonkun perheen.[/QUOTE]

Miten heikkoja itsetuntoisia ihmisiä täällä onkaan?

Eihän siinä kukaan rikkoon pääse, vain siksi, että joku vähän miehelle vihjaisee olevansa kiinnostuneita, JOS MIES ei sitä itse halua. Jos taas mies itse haluaa rikkoa perheensä, niin ei siihen vaikuta se, tuleeko ap siihen väliin vai joku työpaikan naapurin akka.

Eli toisinsanoen, jos mies on kunnollinen ja haluaa pitää perheensä, ei hän tule katsomaankaan ap:ta sen pitemmälle.
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="pipari";25980326]Miten heikkoja itsetuntoisia ihmisiä täällä onkaan?

Eihän siinä kukaan rikkoon pääse, vain siksi, että joku vähän miehelle vihjaisee olevansa kiinnostuneita, JOS MIES ei sitä itse halua. Jos taas mies itse haluaa rikkoa perheensä, niin ei siihen vaikuta se, tuleeko ap siihen väliin vai joku työpaikan naapurin akka.

Eli toisinsanoen, jos mies on kunnollinen ja haluaa pitää perheensä, ei hän tule katsomaankaan ap:ta sen pitemmälle.[/QUOTE]

No tätä minäkin juuri tarkoitin. :)
 
Ismo38v
Näin miehenä sanoisin, että kyllä flirtti piristää päivää. Pitää vaan olla valmis siihen, että ehkä mies haluu että se jää sille asteelle. Mutta aika moni mies voi haluta ainakin seksisuhdetta, tuskin muuta. Eli jos se on sulle ok, niin anna palaa.

Muhun ainakin toimis se, että joku hemaiseva nainen kysyis multa, että "Moi, tota haluasikko tulla meille joku päivä kahville. Mulla ei kyl oo mitään muuta tarjottavaa kahvin jälkeen kuin piparia..."

Jotain tommosta, niin aika harva mies jättäis piparit välii :)
 
Vähän ohi alotuksen, mut pakko puolustaa sinkkuäitejä. Yksilöitä mekin ollaan ja mulla ei ole tapana jokaisesta hymystä, slmiinkatsomisista ja kohteliaasta käytöksestä ajatella mitään muuta, kun et siinä on kohtelias ihminen. kyllä ne varatutkit osaa vehdata muiden varattujen yms. kanssa. Ja ei tulis mieleenkään alkaa mitään lähestymisyrityksiä varattuihin miehiin harrastaa.

Ja sillä ei ole heikon itsetunnon kanssa mitään tekemistä ettei ala varattuja miehiä vokottelemaan. Se kuuluu hyvään moraaliin ja tapoihin.
 
Viimeksi muokattu:
"minä"
Ottavatko lapsenne yhtään kontakitia kerhossa? Jos mitään ystävyydentapaista tuntuu olevan lasten välillä, niin voithan ehdottaa, että tapaatte joskus esim. ulkoilun merkeissä. Tai pyydät hänen lastaan teille leikkimään, jos on sen ikäinen, että pystyy itse tulla. Näin isä pääsee ovellesi käymään ja pystyy halutessaan jatkamaan eteenpäin.
 
siveellinen yyhoo
[QUOTE="minä";25980502]Ottavatko lapsenne yhtään kontakitia kerhossa? Jos mitään ystävyydentapaista tuntuu olevan lasten välillä, niin voithan ehdottaa, että tapaatte joskus esim. ulkoilun merkeissä. Tai pyydät hänen lastaan teille leikkimään, jos on sen ikäinen, että pystyy itse tulla. Näin isä pääsee ovellesi käymään ja pystyy halutessaan jatkamaan eteenpäin.[/QUOTE]

Ottavat kontaktia juu, mutta hänen poikansa on melkoisen ujo. Asumme aika kaukana toisistamme, joten tuo yhteisleikki ei oikein olisi perusteltua varsinkin kun nämä kyseiset lapset ovat päivähoidossa päivät.
 

Yhteistyössä