Kun psykologi ei pääse yli siitä että epäilin häntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt kohta

Vieras
epäilin siis että olisi rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan,no ei ollut. pyysin anteeksi ja luulin että elämä jatkuu..noh psykologi ei tunnu pääsevän asian yli,on tosi kylmä mua kohtaan,viimeksi perui aikani. ja tämä on ihan totta. ensi viikolla uusi aika,toivon että sitä ei peru..vaan saadaan asia selvitettyä. vai pitäisikö suosiolla lopettaa hoitosuhde tollaseen?harmi vaan että hän on myös koulupsykologi ja keskustelee lapseni kanssa,mutta koen että jos en itse hänen kanssa pysty jatkamaan ni ei lapsenikaan eli hänenkin pitäisi vaihtaa..sitä en haluisi. ja siksi siis lapsikin vaihtaisi koska tässä nyt käydään lapsen asioita lähinnä läpi en voi käydä niitä toisen kanssa jos hän ei tiedä tunne lasta jne.

jos ei ollut rikkonutkaan lakia niin kyllä minä sitten jostakin muusta syyttäisin ja pistäisin vastuuseen. Onhan tuo jo kohtuutonta jättää käynnit väliin väärinkäsityksen takia, nosta vaikka raiskauksesta syyte sitä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja En jättäisi tuohon;25970561:
jos ei ollut rikkonutkaan lakia niin kyllä minä sitten jostakin muusta syyttäisin ja pistäisin vastuuseen. Onhan tuo jo kohtuutonta jättää käynnit väliin väärinkäsityksen takia, nosta vaikka raiskauksesta syyte sitä kohtaan.

Tällasiako te "hullut ootte"? Ajan voi perua vaikka mistä syystä, mutta ap kuvittelee että hänen takiaan

En suoraan häntä syyttänyt,eräs asia tuli vaan ilmi ja kysyin että onko hän siitä puhunut,sanoi että ei ole ja asia oli sillä selvä tai niin luulin,en tiennyt että se jäi niin pahasti häntä kaiveleen..voisi sen suoraan sanoa eikä vaan olla tyly mua kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt kohta;25970534:
epäilin siis että olisi rikkonut vaitiolovelvollisuuttaan,no ei ollut. pyysin anteeksi ja luulin että elämä jatkuu..noh psykologi ei tunnu pääsevän asian yli,on tosi kylmä mua kohtaan,viimeksi perui aikani. ja tämä on ihan totta. ensi viikolla uusi aika,toivon että sitä ei peru..vaan saadaan asia selvitettyä. vai pitäisikö suosiolla lopettaa hoitosuhde tollaseen?harmi vaan että hän on myös koulupsykologi ja keskustelee lapseni kanssa,mutta koen että jos en itse hänen kanssa pysty jatkamaan ni ei lapsenikaan eli hänenkin pitäisi vaihtaa..sitä en haluisi. ja siksi siis lapsikin vaihtaisi koska tässä nyt käydään lapsen asioita lähinnä läpi en voi käydä niitä toisen kanssa jos hän ei tiedä tunne lasta jne.

Sinä voitt syyttää mutta kunnon psyykka tulee vastaan!

En suoraan häntä syyttänyt,eräs asia tuli vaan ilmi ja kysyin että onko hän siitä puhunut,sanoi että ei ole ja asia oli sillä selvä tai niin luulin,en tiennyt että se jäi niin pahasti häntä kaiveleen..voisi sen suoraan sanoa eikä vaan olla tyly mua kohtaan.

Miten voi suorempaa sanoa? Taidat vaan luulla, että hänen kaikki käytös johtuu sun luuloistasi? Miksi kysyit hältä että onko kertonut muille? Oletko kuullut jonkun sanovan jotain?

Olen kuullut erään sanovan jotain,mielestäni mulla oli oikeus hältä kysyä. Ja no en sit tiiä mistä hänen nykynen käytöksensä johtuu,annan vielä yhen mahollisuuden ja sit otan potilasasiamieheen yhteyttä,ehkä se on kuitenkin niin että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Voi heh. Kuinka täällä aina ajatellaan että kuka vaan voi olla joskus lapsen sairauden tai oman sairauden vuoksi pois töistä paitsi ei koskaan se psykologi tai lääkäri...

Varsinkin jos se lapsen psykke on nuori nainen niin siinähän iniset, jos se on sairaana tai lapsi on sairaana niin sitten on pakko ne ipanat ja niiden äidit siitä peruuttaa.

Olen kuullut erään sanovan jotain,mielestäni mulla oli oikeus hältä kysyä. Ja no en sit tiiä mistä hänen nykynen käytöksensä johtuu,annan vielä yhen mahollisuuden ja sit otan potilasasiamieheen yhteyttä,ehkä se on kuitenkin niin että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Se että kuuntelen. ihmis mieli ei oon hetkessä ratkastu! Kuuntele ja ymmärrä! Eka kerta kun tapaan ihmisen ja kertoo asian ymmärrän! vaikka mitä höpiset! Se on sinun valinta!

Onhan sulla oikeus vaikka mitä, mutta muista olla satavarma asiasta, ennenkun lähdet eteenpäin viemään asiaa, mikä saattaa olla sun omia luulojasi

Tuskin perui sun aikaa tuollaisen asian takia. On niitä muitakin syitä perua. Omia henkilökohtaisia asioita, lapset, sairastuminen etc. Taidat nyt hieman ylitulkita.

No ei se että hän pelkästään perui mun ajan vaan että siirti mut sit toiselle ihmiselle eikä kysynyt lupaa,ei siis olisi enää jatkanut mun kanssa eikä asiaa olisi ikinä selvitetty.

Ei tarvikkaan,mutta voihan sitä sanoa että nyt en voi puhua tms. tokasi vaan et hänen mielestään asiasta ei tarvitse puhua,itse taas haluan asian selvittää.

Ei tarvikkaan,mutta voihan sitä sanoa että nyt en voi puhua tms. tokasi vaan et hänen mielestään asiasta ei tarvitse puhua,itse taas haluan asian selvittää.

Parempi kai se on, että suoraan sanoo ettei halua asiasta puhua eikä niin että aina vain sanoo, että ei puhuta nyt, puhutaan joskus toiste. En nyt oikein ymmärrä ongelmaa, tuntuu siltä, että kuvittelet ongelman.

[QUOTE="vieras";25972116]Tai sitten asiakas on jäänyt riippumaan kiinni johonkin täysin mitättömään minuutin keskusteluun ja psykologi yrittää päästä aiheesta ohi ja keskittymään niihin oikeasti tärkeisiin asioihin.[/QUOTE]

No inä käsitin niin että aloittaja oli kysynyt kallonkutistajaltaan jotakin onko lipsauttanut jonkun jutun ja kallonkutistaja kiisti sen ja asia oli sillä selvä ja istunto jatkettiin loppuun.
Kun seuraava aika tuli olikin se peruttu ja nyt kallonkutistaja ei halua puhua edes puhelimessa joten siitä ajattelin että kallonkutistaja koettaa peitellä toiiaan siirtäällä potilaan pois itseltään.
Kallonkutistajahan se tässä antaa itsestään selkeästi syyllistä kuvaa, oli sitten lipsautellut apeen asioita tai ei.

No inä käsitin niin että aloittaja oli kysynyt kallonkutistajaltaan jotakin onko lipsauttanut jonkun jutun ja kallonkutistaja kiisti sen ja asia oli sillä selvä ja istunto jatkettiin loppuun.
Kun seuraava aika tuli olikin se peruttu ja nyt kallonkutistaja ei halua puhua edes puhelimessa joten siitä ajattelin että kallonkutistaja koettaa peitellä toiiaan siirtäällä potilaan pois itseltään.
Kallonkutistajahan se tässä antaa itsestään selkeästi syyllistä kuvaa, oli sitten lipsautellut apeen asioita tai ei.

Juuri näin..

miksi hän sitten olisi siirtänyt asiakkuuteni muualle?

Miten ihmeessä ensimmäisessä viestissä sinulla on uusi aika ja nyt yhtäkkiä asiakkuus onkin siirretty?

Ehkä psykologi on herkkä loukkaantumaan ja loukkaantui siitä, että epäilit häntä. Harmin paikka, mutta minkäs sille voi. Ei psykologit ole mitään virheettömiä superihmisiä. Tai ehkä psykologi ajattelee, että sinä et luota häneen ja näin ollen on parempi, että olet tekemisissä ihmisen kanssa kehen voit luottaa.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus

Yhteistyössä