[QUOTE="vieras";25965407]Kyllä taas on laiska äiti parhaimmillaan.Ei ole ihmekkään ettei lapsesi jaksa kun olet itsekkin tuollainen vätys.
Minun 5vuotiaani pyöräili juuri eilen kauppaan ja takaisin ja suuntaa yhteen suuntaan 9km.[/QUOTE]
Jep, mun 5-vee ei jaksa polkea tuollaista matkaa. So what? Lisäksi matka menee suht vilkkaan 80km/h tietä pitkin, jossa ei ole pyöräteitä. Luuletko että sinne lapseni veisin ihan huvikseni pyöräilemään? Sikseen muuten, se lapsi täytti viime viikolla 5-v, että en edes oleta hänen polkevan tollasia matkoja.
Ja mistä sä tiedät millainen vätys olen? Mä veikkaan, etten ole vätys ollenkaan, mulle vaan ei nyt ole elintärkeää ulkoilla joka päivä, toki lapset ulkoilevat useammin kuin minä. Ovat hoidossa 10pv/kk ja ei, minä en makaa kotona sillä aikaa, vaan käyn töissä. Esimerkiksi työajan ollessa 21-08 ei kauheasti jää voimia ulkoiluun, siis jos aikoo nukkuakin.
Mut eipä mitään, eikös sekin ole paha että kyseinen lapsi oppi kävelemään yli vuoden ikäisenä? Sekin siis johtuu tämän ketjun mukaan laiskasta äidistä, joka ei ulkoile. Mä kun luulin että se johtuu lapseni jalkojen virheasennosta, joka muuten vaikuttaa myös liikkumiseen, jonka vuoksi lapsi käy jumpassa ja tanssitunneilla. Mut eihän se ole liikuntaa, vaan sisällä lorvimista!
Hyvä tietty tietää tämäkin