Omani ei
Tuttavat antoivat 7 viikon ikäisen vauvansa meille 3 vuorokaudeksi ja lähtivät kylpylään. Hoidin hyvin, enkä usko että vauva mitenkään kärsi.
mulla oli kyllä ihan omat juomat mukana.....Sen shampanjan on tainnut useimmat siellä salissa vetää...
Ei meille vaan tarjottu ees mitään shampanjaa vaan Pommacia, tosin lapsen isä ei ollut vielä täyttänyt 18Sen shampanjan on tainnut useimmat siellä salissa vetää...
Millanen alkkis juo alkoholia jo synnärilläSen shampanjan on tainnut useimmat siellä salissa vetää...
Eikö sinulle kätilöt tuoneet shampanjaa jälkeenpäin?Millanen alkkis juo alkoholia jo synnärillä
No ei todellakaa Turpaan ois tullu jos joku ois alkoholia tullu tuputtamaan synnytyssaliin. Ei kävis edes mielessä, oksettava ajatus.Eikö sinulle kätilöt tuoneet shampanjaa jälkeenpäin?
Minä olen saanut 7 kertana yhdeksästä.
Meillä on aina sairaalan puolesta tarjottu.No ei todellakaa Turpaan ois tullu jos joku ois alkoholia tullu tuputtamaan synnytyssaliin. Ei kävis edes mielessä, oksettava ajatus.
No on kyllä aivan helvetinmoinen alkkis jos yhden lasin shamppanjaa ottaa, vaikka sitten synnärillä.Millanen alkkis juo alkoholia jo synnärillä