Nuorin vauva, jonka tiedät viedyn yökylään, että vanhemmat pääsee baariin ryyppäämään?

• Viestiketjun aloittaja hdj
  • Ensimmäinen viesti
"sini"
5 viikkoa, vanhemmat 23-vuotiaita
5 viikkoa, vanhemmat 24-vuotiaita
8 viikkoa, vanhemmat 36-vuotiaita

Ja nämä kaikki siis meidän lapsia ja isovanhemmilla olivat hoidossa.

Parikymppisillä vanhemmilla on ollut sellaista paria viikkoa usein. Imetys viimeistään 2kk päsätä lopetettu että baariin pääsee. Useita tapauksia, nykyään lapsi edelleen mummolla hoidossa aikalailla joka viikonloppu. Yksi pariskunta vielä lisää lapsia halusi, toinen ei lopettanut juomista raskaanakaan. Kumpikin poltti ja polttaa edelleen.

Minä olin lakkiaisiltaa bilettämässä kavereiden kanssa. Esikoinen oli silloin noin 10 viikkoa - ja minä siis 18.

Kuopuksen kanssa kävin ristiäistensä iltana pitkänmatkanvieraiden kanssa baarissa. Jäpikäs oli silloin 4 viikkoa - ja minä 41.

Muiden kuuden kanssa on kulunut pitempään.
:)

Viimeksi muokattu:
"hmmm"
mites se ikä siihen oleellisesti vaikuttaa?

mulla tais olla esikoinen 8kk ikäinen kun meni mummolle hoitoon ja me miehen kans mentiin baariin, ikää mulla 19v. ja miehellä 22v.
kuopus oli vain 2kk kun meni mummolle yökylään, menimme ystäväpariskunnan häihin.
meillä tuolloin ikää 20v. ja 23v.

eikai se baariin/viihteelle yms. meno mitenkään imetykseen välttämättä vaikuta? itse ainakin olen lypsänyt maitoa pakkaseen ja jääkaappiin valmiiksi, mummu sitten pullosta sen tissimaidon antanut ja minä antanut taas siitä nahkapullosta jahka vauvan hakenut takaisin kotiin.

"mur"
Vauva oli 6pvä vanha kun äitinsä vei mummille yökylään.. Selitys oli se, että kun on yh (ei halunnut lapsen isää mukaan kuvioihin, isä olisi kyllä halunnut) niin pitää saada JOSKUS hengähtääkin...:/ Kun ei ole sitä puolisoa auttamassa vauva-arjessa... Imettänyt ei lainkaan, koska ei halunnut heilua baareissa täysien tissien kanssa. Edelleen lapsi mummillaan hoidossa 1-3 krt viikossa, aina yökylässä, lapsi nyt puoli vuotta. Surku, mutta ehkä vauvan on parempikin mummillaan.. Äidillä siis ikää 29-vuotta.

....
Sen shampanjan on tainnut useimmat siellä salissa vetää...

Ei meille vaan tarjottu ees mitään shampanjaa vaan Pommacia, tosin lapsen isä ei ollut vielä täyttänyt 18 :)
Ei kyllä ois tullu mieleen ees ottaa vaikka ois tarjottu, tosin en muutenkaan juo.

En kyllä tajua että miten joku kehtaa pariviikkoisen antaa hoitoon että pääsee ite ryyppäämään tai kun on niin 'poikki' jo..

• Tykkää
Reactions: Katylina
"aamuvirkku"
mitä helvettiä, shampanjaa synnärillä? missä päin suomea? me saatiin vaan aamukahvit ja palat :D

ite en oo ollu vieläkään viihteellä, poika täyttää tällä viikolla 1v...
nuorin, jonka tiedän olleen kummitädillä baarin takia, on kuukauden vanha (vanhemmat 21v)

itellä ei ainakaan maitoa heru pumpulle lainkaan, joten ei pakkaseen pumppailu onnistunut.. kun joku yllä huuteli, että miten se imetys mitään estää. mä en päässyt ekaan puoleen vuoteen ees kampaajalle..

[QUOTE="aamuvirkku";25964950]mitä helvettiä, shampanjaa synnärillä? missä päin suomea? me saatiin vaan aamukahvit ja palat :D

ite en oo ollu vieläkään viihteellä, poika täyttää tällä viikolla 1v...
nuorin, jonka tiedän olleen kummitädillä baarin takia, on kuukauden vanha (vanhemmat 21v)

itellä ei ainakaan maitoa heru pumpulle lainkaan, joten ei pakkaseen pumppailu onnistunut.. kun joku yllä huuteli, että miten se imetys mitään estää. mä en päässyt ekaan puoleen vuoteen ees kampaajalle..[/QUOTE]

Kokkolassa, Vaasassa ja Tampereella tuo tapa ainakin ollut.
Muista paikoista en tiedä.

Venakko Milanna
Onko tämä ketju tehty että voi taas arvostella tai hakea itselle parempa itsetuntoa?=)

Mikä oikeasti väliä, kuka milloin meni juhlimaan, jos vauvalla on hyvää hoito. Vastan myös tähän, että en oikeasti tiedä, kun ei se mulle kuulu, kuka ja milloin juhli, kuulin vaan että joku ihmetteli kans että toi meni silloin ja silloin juhlimaan. Mutta en itse näe mitään pahaa, jos vaan perhe ei ole alkoholisoitunut eikä heitä vauva vaan hoita muuten hyvin ja käy joskus tuletumassa

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
Hmm...pitää ihan miettiä. Ja itse asiassa mun tuttavapiirissä puhutaan vuosissa, ei viikoissa tai kuukausissa. Varmaan joku 2v? Meidän omat ei ole vielä ollut hoidossa juhlimisen takia. Ollaan kyllä molemmat oltu pari kertaa joissain pippaloissa (lapset 4 ja 2) mutta ei yhtä aikaa vielä.

Yhteistyössä