Pleikkari 3, Heavy rain-peli, muita samantyyppisiä pelejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole samankaltaiseen törmännyt. Ihan hyvä idea pelissä kylläkin.

Mites Max Paynet tai Alan Wake? Niissä hieman samankaltaista utua. Joskin painottuvat enemmän räiskintään kuin salapoliisin hommiin.

En ole samankaltaiseen törmännyt. Ihan hyvä idea pelissä kylläkin.

Mites Max Paynet tai Alan Wake? Niissä hieman samankaltaista utua. Joskin painottuvat enemmän räiskintään kuin salapoliisin hommiin.

Joo toi Alan Wake meillä onkin Xboxille, mut se ei oo niin hyvä, ehkä jopa vähän tylsäkin. Mut jos sulla on kokemusta siitä pleikkarilla, niin saakos siinä jotain tekstitystä (ohjeita ym) Suomeks pleikkarilla, Xboxilla kun ei saa?

En valitettavasti osaa sanoa, sillä meiltä ei noita löydy.

Mutta tämänsorttisista peleistä pidän itse:
mm. Uncharted -sarja, Prince of Persian ja Ratchet & Clank -sarja.

Jos tykkäät leffamaisesta pelityylsitä, niin suosittelen tuota Uncharted 3: Drake's Deception. Oli mielestäni hyvä peli.

Ok, pitää tutustua. Itseasiassa mä en pelaa mitään, mut oon kattellu nyt kun mies pelaa tota Heavy Rainia ja vaikuttaa aika hyvältä kyllä. Mies sanokin, et kysys piruuttas, tiedettäskö siä mammapalstalla, sähän sieltä muutenkin kyselet kaikkee... :D

:D

Yleensä täällä tupataan lynkkaamaan ihmiset jotka pelaa jotain pelejä, mutta minä ainakin tykkään pelata! Sehän on laadukasta viihdettä siinä missä hyvä leffakin :)

:D

Yleensä täällä tupataan lynkkaamaan ihmiset jotka pelaa jotain pelejä, mutta minä ainakin tykkään pelata! Sehän on laadukasta viihdettä siinä missä hyvä leffakin :)

Joo, pelaaminen on samanlaista ajanviettoo kun vaikkapa koneella istuminen. Mua ei ole koskaan pelaaminen kiinnostanut, mies taas pelailee sillon tällön, ja onneksi nyt löysi muutakin mielenkiintoista pelaamista kuin ne iankaikkiset autopelit (mua niin ärsyttää niiden pelejen vinkuva ääni, siis se auton ääni). :D
Ja meillä on 4 konsolia, silti pelaaminen ei ole läheskään jokapäiväistä, ei edes jokaviikkoista, lapsetkin pelaavat omasta halustaan vain silloin t'ällöin... joten pelaaminen on ihan hyvää ajankulua, kuhan se ei ole kokopäiväistä. :D

Yhteistyössä