olen tänä vuonna ostanut joululahjoja paljon netistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppoa

Vieras
olen tilannut cdon.comilta pleikkari pelejä ja dvd:t, vaatteita tilannut lapsille ellokselta, h&h;ltä,itsetehtyjäkin on, kuten piparkakkuja jotka laitoin ihanaa peltirasiaan,aikuisille lapsille tilasin netin kautta s-lahjakortit 20 euron kaksi kappaletta molemille eli siis 40 euron edestä molemille.
ainoa mistä olen ostanut on kirppikselta tytölle kirjoja. ja aallon tuikkulyhdyn .
eipä ole tarvinnut kaupoissa juosta!
Mites teitä muita on ruuhkaiset kaupat houkutelleet vai onko joku muukin tehnyt nettiostoksia?

Netistä olen aina ostanut paljon. Tosin tänään kävin Euromarketissakin ostoksilla, kun 100 euron ostoksista sain 20 euron lahjakortin. Vielä pitäisi netanttilaan tilaus tehdä.

Minäkin hankin melkein kaikki lahjat netin kautta, jotain konvehtilisiä tms. lukuunottamatta. Paketointikin jo loppusuoralla. :xmas:

Toisaalta helpottaa, kun ei tarvitse stressata enää, ja juosta kaupoilla, mutta toisaalta taas vähän tyhjä olo, kun ei "tarvitse" juosta enää kaupoilla. Ehkä ensi vuonna jätän hankinnat vähän lähemmäs joulua, enkä osta tai suunnittele suurinta osaa jo elokuussa.