onko kaikilla pleikkari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
me ollaan puhuttu miehen kanssa, että ostettais pukinpussiin pleikkari lapsille, mutta ei oo hajuakaan mitä ne mahtaa maksaa? 100-500e? luultavasti ostetaan pleikkari 2!? 3 maksaa hunajaa? onko jollain?
minkäl. pelejä teillä on? meillä pelaa pääosin poika 6v. ja peli aika rajoitus on 1h/pv. onko muilla? oonko liian raaka kun laitan heti noin kovan säännön?

meillä minä ja mies ollaan alettu haaveilla pleikkarista :ashamed:
mul on aikanaan ollu xbox ja tykkäsin siit enemmän kun pleikasta,mut mies ei suostu xboxia meille ostaan :whistle:
eli ei musta apua ollu,mut muakin kiinnostais hinnat yms :)

siinä satasen hujakoilla maksaa ps2 nykyään. pelit muutaman kympin luokkaa, uudet n.60e. lapsille oon todennu hyviksi peleiksi jak&daxter, ratchet&clanc, raymanit, sly racoon, crash bandicootit..

Ei ole eikä tule.

Joitakin pelejä ovat ladanneet koneelle kun olen tarkistanut ne. Enimmäkseen käyttävät tietsikkaa sarjakuvien ja animaation tekoon ja nykyään sävellykseen.

Piika-äiti harmailee

meillä on kolme pleikkaria 2x1 ja 2.meillä tykkäävät pelata grash bandicoottia kaiken ikäiset.aikarajoitus on ihan hyvä nehän pelais koko päivän jos vain saisivat ja vaikka yöllä.

Yhteistyössä