Snapsejen teko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian111111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian111111

Vieras
Kattelin Amoriini kivoja hääsnapsejen ym ohjeita, kuinkahan paljon aiemmin nämä voisi tehdä? häihin reilu 4kk.. jokoan voisi ruveta tekemään? vai meneekö pilalle?

Mistä saisi ostettua kivoja pulloja edullisesti johon niitä laittaisi, vai ideoita miten esille?

kiitos jos jaksat vastata, täällä elokuun morsian odottaa sormet syyhyten että pääsisi jo jotain tekemään.... :D

riippuu tosiaan mitä teet..
Joss teet sotkut eli pohjat valmiiksi ni tee ne johki toiseen astiaan jonka jälkeen kaadat takasin pulloihin mistä oot sotkut tehnyt..

Normisti ite tehny aina viikkoa ennen.. ja pullothan voi aina liottaa ja irrottaa etiketit ja kynttilän steariinilla saa tajottu vaikka mitä kivaa.. ja voi vaikka omat etiketit liimata joss on sellasia mitkä tosiaa tulee tarjoilevaan pöytään näkyviin..

Ja jos tulee esille ni kannattaa muistaa myös sitten että pullot varmaan ovat osittain jäissä kylmässä että voivat siis kostua, Et etikettiä jos tekee ni kannattaa suojata vedeltä ;)

Eipä mulla muuta ollut :)

riippuu tosiaan mitä teet..
Joss teet sotkut eli pohjat valmiiksi ni tee ne johki toiseen astiaan jonka jälkeen kaadat takasin pulloihin mistä oot sotkut tehnyt..

Normisti ite tehny aina viikkoa ennen.. ja pullothan voi aina liottaa ja irrottaa etiketit ja kynttilän steariinilla saa tajottu vaikka mitä kivaa.. ja voi vaikka omat etiketit liimata joss on sellasia mitkä tosiaa tulee tarjoilevaan pöytään näkyviin..

Ja jos tulee esille ni kannattaa muistaa myös sitten että pullot varmaan ovat osittain jäissä kylmässä että voivat siis kostua, Et etikettiä jos tekee ni kannattaa suojata vedeltä ;)

Eipä mulla muuta ollut :)

Tiedätkö menevätkö miksikään jos tekee jo aiemmin kylmään odottamaan? Kun siinä viikko ennen häitä on muutakin puuhaa :)

Oletan että tarkoitat shotteina juotavaa alkoholia?

Kyllä viina säilyy, mutta jos meet sotkemaan siihen jotain ei säilyvää sekaan niin sitten ei tietenkään.
Esim aika huoletta antaisin kuukaudenkin olla itse tehtyjen fisujen yms. Sitä paremminhan se vaan sinne liukeaa.

Ja joo, oon myynyt varmaan aika paljon kk vanhaa fisua, lakua, salmaria, hooässää....

• Tykkää
Reactions: Nanna85

Yhteistyössä