La Paset
Aiotko käydä Kaarinan liikkeessä juttelemassa siitä laukkuasiasta, että jos hän tietäis...?
Kylla sen voi mukaan ottaa. Noin pienelle lie sama, lepaako autossa vai missa. Nukuu kuitenkin niin paljon viela. Kylla ma ainakin oon pienen vauvelin kanssa ollut vaikka missa. Tosin en nae estetta myoskaan miksi et voisi hoitaan jattaa. Kasittaakseni vauvasi osaa pullosta juoda, niin voithan jattaa kotiin sopivalla hoitajalle, jos tuntuu helpommalta itselle. Mutta en usko etta vauva karsii, tulee mukaan tai ei.te jotka sanoitte vauva voi ota mukaan. Kysyn vaan onko teillä kokemuksia, miten oikein onnistu ja väsykö autossa esim 2+2 tuntia istua?. Onnistuko meillä edes kaupareissu ettei se vaan rupee myös huutamaan siellä
kiitos:heart:Ota vaunut mukaan sinne ostoksille, automatkan vauva menee ihan hyvin kaukalossa ja vaunuissakin varmaan jaksaa hyvin olla kun pidät mahan täytenä, vaatetuksen kevyenä ja vaipan kuivana.
Mukavaa shoppailua.
Vähän hankala sovitella iltapukuja vauva kantoliinassa. : /Tai jos sulla on kantoliina niin vauvaa voi hyvin ostoksilla käydessä kantaa siinäkin.
no ei mua tämä laukku enää kiinnosta siellä, kun mun pitää ehtiä saada kaikki muuta kiva ja tarvitsevaAiotko käydä Kaarinan liikkeessä juttelemassa siitä laukkuasiasta, että jos hän tietäis...?
Mitä muuta sinä vastasyntyneen äiti tarvitset kuin levon ja synnyttämäsi vauvan? Eikö niillä pärjää ensi viikot? Huh! Tapahtuuko jotain peruuttamatonta siinä, että keskittyisit vauvaan, läheisyyteen ja kiintymykseen ensi viikot? Mikä muu voi olla tuoreelle äidille tärkeämpää?no ei mua tämä laukku enää kiinnosta siellä, kun mun pitää ehtiä saada kaikki muuta kiva ja tarvitseva
Me mentiin 2viikon ikäsen vauvan kanssa Tampere-Turku väli ilman ongelmaa. Yhden kerran pysähdyttiin ettei vauvan tarvii kokoajan olla kaukalossate jotka sanoitte vauva voi ota mukaan. Kysyn vaan onko teillä kokemuksia, miten oikein onnistu ja väsykö autossa esim 2+2 tuntia istua?. Onnistuko meillä edes kaupareissu ettei se vaan rupee myös huutamaan siellä
Pakokaasuja ? Moni ihminen (vauvasta lahtien) asuu koko elamansa isommissa kaupungeissa kuin Helsinki...Milanna hyvä, vaateita=vaatimuksia. Kirjoita vaatTeita,
Onko vauva matkustanut jo pidempään autossa? Toiset lapset itkee automatkoilla.
Hesassa on melkoisesti pakokaasuja, joten jättäisin siitäkin syystä vauvan kotiin. Varmasti ostoksetkin tulisi hoidettua joutuisammin.
Ja mä tajusin, että mun lapseni vauvoina nukkuivat suurimman osan vuorokaudesta. En älynnytkään, että niiden kanssa olisi pitänyt olla koko ajan vaan sujuvasti siivoilin, lörpöttelin puhelimessa, luin kirjaa jne. Jos olisi siihen aikaan ollut netti, olisin varmasti surffaillut netissä.Apua! Huomasin juuri etten ole tämän seitsemän vuoden aikana ollut yhtään kokonaista päivää lasteni kanssa... Joka päivä olen lasten hoidon ja näiden kanssa seurustelun ohessa tehnyt muutakin: pyörinyt netissä, lueskellut, tehnyt käsitöitä, puhunut puhelimessa, kahvitellut kaverin kanssa, lenkittänyt koiraa, siivonnut, pyykännyt, laittanut ruokaa yms.
Imetys suojaa vastasyntynyttä pöpöiltä. Jos sä menet ulos, jossa viruksia ja pöpöjä voit yhtä lailla kantaa ne mukanasi vauvan luo kotiinne.mutta baktereita ja nyt kevällä viruksia? Puhumattakaan että rankka se muutenkin on, rankka mullekin Helsinkin reissu, en voi kuvitela miten vauvalle. Mutta kysyin, kun ehkä kaikissa asioissa olen väärässä ja päinvastoin se on helpo vauvalle, ei niin kuin meille aikuisille
Niinpä. Tosin, ei ihme että äitiys on raskasta jos päiväunia nukkuvaa vauvaakin täytyy kokoajan tuijottaa vieressä, ilman että saa samalla tehdä mitään muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25955359:Ja mä tajusin, että mun lapseni vauvoina nukkuivat suurimman osan vuorokaudesta. En älynnytkään, että niiden kanssa olisi pitänyt olla koko ajan vaan sujuvasti siivoilin, lörpöttelin puhelimessa, luin kirjaa jne. Jos olisi siihen aikaan ollut netti, olisin varmasti surffaillut netissä.
No olihan tuossa uskallatko ottaa noin pientä mukaan!
Eli jos sulle täällä sanottaisiin että on liian rankka reissu niin tuskin shoppailua väliin jättäisit vaan laittaisit vauvan hoitoon siksi aikaa.
Mutta noin pieni köllii vaunuissa missä tahansa tyytyväisenä kunhan saa ruokaa ja kuivan vaipan eli ihan hyvin voit mukaan ottaa.