Helsinkiin vauvan kaa vai ilman? 2-3viikoinen hän on silloin

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"Soile"
Tuolla joku mainitsikin, että kun Milanna lähtee sinne mexikon shoppailureissulle, niin mummon, joka toimii sen 6 viikkoa hoitajana täytyy muistaa katkaista työnhaku työkkärissä, hänhän ei tosiaan ole silloin oikeutettu työttömyyskorvaukseen.
Milannan hyvä tämä tietää, ettei järjestä äidilleen turhia ongelmia reissuillaan!

"..."
[QUOTE="Soile";25956682]Tuolla joku mainitsikin, että kun Milanna lähtee sinne mexikon shoppailureissulle, niin mummon, joka toimii sen 6 viikkoa hoitajana täytyy muistaa katkaista työnhaku työkkärissä, hänhän ei tosiaan ole silloin oikeutettu työttömyyskorvaukseen.
Milannan hyvä tämä tietää, ettei järjestä äidilleen turhia ongelmia reissuillaan![/QUOTE]

no mutta tottakai venakko maksaa äidillensä palkan :D tai siis venakon mies...

ja mistäs työkkäri sitä tietää :p

lähettäjä
[QUOTE="...";25956695]no mutta tottakai venakko maksaa äidillensä palkan :D tai siis venakon mies...

ja mistäs työkkäri sitä tietää :p[/QUOTE]

Pistepirkko on taas vaudissa.

eivoimuutaku
[QUOTE="Soile";25956682]Tuolla joku mainitsikin, että kun Milanna lähtee sinne mexikon shoppailureissulle, niin mummon, joka toimii sen 6 viikkoa hoitajana täytyy muistaa katkaista työnhaku työkkärissä, hänhän ei tosiaan ole silloin oikeutettu työttömyyskorvaukseen.
Milannan hyvä tämä tietää, ettei järjestä äidilleen turhia ongelmia reissuillaan![/QUOTE]

:LOL:

"vieras"
Tämä on ihan yleinen käytäntö Venäjällä/Virossa, isoäiti (baabushka) hoitaa lapsenlapsensa että mamma pääsee menemään oman mielensä mukaan. Ei siis varsinaisesti mitenkään uutta tämän auringon alla.

Sitten kun Milannan lapset saavat lapsia on hänen vuoronsa toimia kasvattajana.

Itse olen pitänyt aina helpompana ottaa vauvat (kukin vuorollaan) mukaan shoppailureissuille kuin jättää ottamatta. Itse olen myös sitä mieltä, että vastasyntyneellä on samat vasta-aineet kuin äidilläänkin ja ne mitä ei ole, saa se vauva ne taudit sitten äidiltään, jos äiti menee itse itsensä tartuttamaan.

[QUOTE="vieras";25956590]Miksi elämän pitää loppua äitiyteen? Miksei äiti saa shoppailla?

Mä shoppailen 2-3 kertaa viikossa mun puolivuotiaan kanssa eikä ole sossuja meillä näkynyt. :D[/QUOTE]

Kun kuopus oli 2 viikkoa, me mentiin Helsinkiin ja myös shoppailemaan, vaikka muitain syitä reissulle oli. Mulle vauva ei ole koskaan ollut este shoppailemiselle tai reissaamiselle, mutta tosiaan vauva on aina pysynyt menossa mukana ja vauvan ehdoilla on menty.

Yhteistyössä