T
taidan olla aika teini
Vieras
taidan olla aika teini ku tykkään noista twilight elokuvista ja olen ko kuitenki 32. Löytyykö muita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko siitä jo tullu muukin kun se muutaman sekunnin pätkä?Täällä kans yks tykkääjä! Ikää 27v,eli en ihan kohderymää minäkään
Katoin eilen ja odotan aivan mielettömästi Aamunkoin osa kakkosta,traileri siitä oli kyllä vähän..huono :/
Kirjat on kans luettu ja leffat katottu muutamaan otteeseen![]()
Voi kuule KYLLÄ! KannattaaMä tykkäsin kans kun näin joku aika sitten eka osan. Ja eilenhän se tuli kans. Tuleeko niitä lisääkin nyt tv.stä?
Kannattaisko lukea kirjatkin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25954928:Mä kävin jopa fanitapaamisessa Tukholmassa toissavuonna tyttäreni kanssa ja sain Taylorilta nimmarin![]()
Totta, se luo aikalailla painetta siihen miten on Renesmee ja Jacob toteutettu tulevaan leffaanAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25955067:(Tosin pakko sanoa, että loppuratkaisu ei ollut Jacobille edullinen. Se oli kyllä koko tarinan kannalta minusta vähän tökkö, parempaakin ois voinut keksiä)
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25955062:Joo mä myös.30+ olen.
Vaikka jos järjellä miettii esim. ekaa jaksoa, tommonen ukko, jos vastaantulis, lähtisin kantapäät sauhuten karkuun.
Mutta kun ei järkeile liikoja, tuo iskee sopivasti johonkin romantiikannälkähermoon.![]()