twilight

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taidan olla aika teini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ah, et ole ainoa. Juuri katsoin Aamunkoi osa2 teaser trailerin ja ei jaksais millään odottaa ko. leffaa.... :heart:

Edelliset leffat katsottu niin, että osaan ne ulkoa ja kirjatkin luettu etu- ja takaperin, suomeksi ja englanniksi :D

Edit, ja ikää tulee mittariin kesällä 32v :whistle:

Viimeksi muokattu:
Määkin tykkään mä oon kyllä "vasta" 25, mutta en mäkään taida ihan kohderyhmää olla. Kävin sen kolmannen kattoon elokuvissa ja selväks tuli että oon ihan liian yli-ikänen :D

Mä en voi enää katsoa niitä kun kuolen myötähäpeästä ja naurusta. Bellan näyttelijä on järkyttävän huono, tai itse asiassa luulen että sen ja muidenkin näyttelijöiden tönkköys johtui osaksi ohjaajasta. Se kohtaus kun Edward kimalteli jossain fucking niityllä (emf) jäi mun painajaisiin, se oli niin... tuli mieleen Ziggy Stardust.

Täällä kans yks tykkääjä! Ikää 27v,eli en ihan kohderymää minäkään :)
Katoin eilen ja odotan aivan mielettömästi Aamunkoin osa kakkosta,traileri siitä oli kyllä vähän..huono :/

Kirjat on kans luettu ja leffat katottu muutamaan otteeseen :D

Mä taas fanitan niitä kirjoja, mutta en voi oikein katsoa niitä elokuvia.
Jotenkin kun on kirjojen perusteella luonut oman näkemyksensä siitä miltä ko henkilöt näyttävät, niin elokuvassa ovat "väärän näköisiä"

Joo mä myös. :D 30+ olen.

Vaikka jos järjellä miettii esim. ekaa jaksoa, tommonen ukko, jos vastaantulis, lähtisin kantapäät sauhuten karkuun.

Mutta kun ei järkeile liikoja, tuo iskee sopivasti johonkin romantiikannälkähermoon. :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25954928:
Mä kävin jopa fanitapaamisessa Tukholmassa toissavuonna tyttäreni kanssa ja sain Taylorilta nimmarin :D

Minä niin tykkään siitä enemmän kuin Eetusta. :D

(Tosin pakko sanoa, että loppuratkaisu ei ollut Jacobille edullinen. Se oli kyllä koko tarinan kannalta minusta vähän tökkö, parempaakin ois voinut keksiä)

Viimeksi muokattu:
Ei ole tullu,mut sitä muutaman sekunnin pätkää meinasinki,ei tuommosia sais näyttää ollenkaan,ku janoaa vaan lisää koko ajan sitte :)

Ja tämän piti olla lainaus,mutta tekee näköjään mitä haluaa...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25955067:
(Tosin pakko sanoa, että loppuratkaisu ei ollut Jacobille edullinen. Se oli kyllä koko tarinan kannalta minusta vähän tökkö, parempaakin ois voinut keksiä)
Totta, se luo aikalailla painetta siihen miten on Renesmee ja Jacob toteutettu tulevaan leffaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25955062:
Joo mä myös. :D 30+ olen.

Vaikka jos järjellä miettii esim. ekaa jaksoa, tommonen ukko, jos vastaantulis, lähtisin kantapäät sauhuten karkuun.

Mutta kun ei järkeile liikoja, tuo iskee sopivasti johonkin romantiikannälkähermoon. :D

Joo järjellä ei kannata näitä miettiä sitten yhtään. :D

Yhteistyössä