Imetän..hirmuinen nälkä öisin..

Siis vauva neljä kk ja yösyöttöjä parit per yö. Mulla on aamuyöstä ihan hirvee nälkä aina mut en jaksa mennä syömään. Mitä muut syötte illalla jotta pidätte nälän loitolla aamuun asti? Multa painoaki pudonnu 7kg siitä mitä olin ennen raskautta.. (n.17kg synnytuksen jälkeen) En haluaisi laihtua enää.

"miiu"
Muistan et mulla oli ihan sama. Kiinnitä huomiota että syöt kaikilla päivän aterioilla riittävästi. Ei se pelkkä illalla hyvin syöminen riitä, jos päivällä olet syönyt huonosti. Mitä syöt iltapalaksi? Mä huomasin että että kuidut piti paremmin nälkää. Söin siis esim. rahkaa ja marjoja, ja lisäksi vielä pari ruisleipää päällisillä.

"minä"
Muista syödä monta kunnon ateriaa päivittäin. Itselläni ainakin imetysaikana energiantarve kasvoi todella paljon. Öisin en kuitenkaan joutunut syömään, kun muistin säännöllisen syömisen ja isot annoskoot pitkin päivää. Ja paino pysyi tasaisena.

Kiitos vinkeistä. Tosiaan päivän mittaan tulee syötyä aika vähän, koska vauva on vaativa ja pitää kiireisenä. Tuntuu että ei ole ehtinyt käydä kaupassa ostamassa ruokaa TAI ei ehdi tehdä ruokaa TAI ei ehdi syömään. Olen yrittänyt syödä semmoista ruokaa jossa paljon energiaa pienessä koossa, mikä ei tietysti ole pidemmän päälle kovin terveellistä! Iltapalalla syön yleensä pari leipää ja jugurttia. Yöllä napostelu ei jotenkaan houkuta kun tuntuu että hampaat kärsivät.. :/

Yhteistyössä