Miehen ex-nainen raskaana miehelleni

  • Viestiketjun aloittaja ap..
  • Ensimmäinen viesti
"www"
en tiedä vielä , mitä tässä tekisi. pää hajoaa.
No keskustele nyt vaikka ihan ensiksi sen miehesi kanssa. Sä uskot nyt jotakin vakoilemasi exän faceprofiilia, etkä ole kysynyt mieheltäsi että tietääkö hän edes koko jutusta :O Se exähän voi feikata koko jutun. Ei miehesi välttämättä ole edes isä vaikka exä niin väittää. Tai voi olla, ettei hän todellisuudessa edes tiedä. Tai voihan se isä olla joku muu exän exä (kuullostaapa sinisulalta ;) kuin sun miehesi, vai nimesikö miehesi ihan nimeltä niissä faceviesteissä?
 
ap.
[QUOTE="www";25946471]No keskustele nyt vaikka ihan ensiksi sen miehesi kanssa. Sä uskot nyt jotakin vakoilemasi exän faceprofiilia, etkä ole kysynyt mieheltäsi että tietääkö hän edes koko jutusta :O Se exähän voi feikata koko jutun. Ei miehesi välttämättä ole edes isä vaikka exä niin väittää. Tai voi olla, ettei hän todellisuudessa edes tiedä. Tai voihan se isä olla joku muu exän exä (kuullostaapa sinisulalta ;) kuin sun miehesi, vai nimesikö miehesi ihan nimeltä niissä faceviesteissä?[/QUOTE]

Kyllä tää ex-nainen mieheni nimen siellä mainitsi ja sanoi, että hän on tietoinen asiasta. :( Se viesti oli kirjoitettu joulukuussa. En tiedä, miten ottaisin aiheen miehen kanssa puheeksi.
 
"vieras"
Kyllä tää ex-nainen mieheni nimen siellä mainitsi ja sanoi, että hän on tietoinen asiasta. :( Se viesti oli kirjoitettu joulukuussa. En tiedä, miten ottaisin aiheen miehen kanssa puheeksi.
Vähän ohi aiheen, mutta kuka idiootti kertoo tuollaisia asioita fb:ssä, mainitsee nimiä, ja vielä pitää seinäänsä JULKISENA?
Taitaa olla huomionhakuinen exä. Normaali ihminen ei julista fb:ssä olevansa raskaana exälleen, jonka kanssa ei edes ole tekemisissä.

Eli helvettiä tiedossa ainakin sille sun miehelles. Ei tule olemaan helppoa.

Eroaisin. V-mäinen/hankala exä voi oikeasti aika helposti tuhota tai ainakin pilata hyvän suhteenne. En lähtisi tuohon sotkuun mukaan.

Etsi uusi mies.
 
Muuten on oikein herttainen, mukava ja tähän päivään asti olen pystynyt täysin luottamaan häneen. hän on pitänyt aina kiinni sovituista tapaamisista ja muutenkin huomioi minua joka päivä jollakin tavalla.
ei ole ollut niin kuin häntä edeltänyt exäni, joka teki ohareita tuosta noin vaan, lupaili kuita taivaalta ja valehteli pienimmistäkin asioista. siks kai minä tähän nykyiseen ihastuin. harmi jos tää oli sit tässä... :(
Kaikki ne on sellaisia aluksi. Ei sun exäkään varmaan mikään sika ollut alkuun kun siihen ihastuit? Jossain vaiheessa totuus paljastuu, näin se vain on :(
 
"a.p"
Otin asian puheeksi miehen kanssa. Hän oli vihainen, kun olin saanut tietää asiasta :O
Jotenkin aika ihmeellinen suhtautuminen... kyselin häneltä, mitä meinasi tehdä, kun lapsi syntyy. Sanoi ettei halua olla exänsä kanssa enää missään tekemisissä (? :O ). Hän sanoi myös, ettei välttämättä ole lapsen isä, vaikka tää exä nimenomaan väittää facebookissa julkisesti hänen olevan ainoa isäehdokas... ota näistä nyt selvää. paha mieli jäi kyl koko keskustelusta... :(
 
[QUOTE="a.p";25950528]Otin asian puheeksi miehen kanssa. Hän oli vihainen, kun olin saanut tietää asiasta :O
Jotenkin aika ihmeellinen suhtautuminen... kyselin häneltä, mitä meinasi tehdä, kun lapsi syntyy. Sanoi ettei halua olla exänsä kanssa enää missään tekemisissä (? :O ). Hän sanoi myös, ettei välttämättä ole lapsen isä, vaikka tää exä nimenomaan väittää facebookissa julkisesti hänen olevan ainoa isäehdokas... ota näistä nyt selvää. paha mieli jäi kyl koko keskustelusta... :([/QUOTE]

No ootko sä vähän tossu? Luuseri?
 
[QUOTE="a.p";25950528]Otin asian puheeksi miehen kanssa. Hän oli vihainen, kun olin saanut tietää asiasta :O
Jotenkin aika ihmeellinen suhtautuminen... kyselin häneltä, mitä meinasi tehdä, kun lapsi syntyy. Sanoi ettei halua olla exänsä kanssa enää missään tekemisissä (? :O ). Hän sanoi myös, ettei välttämättä ole lapsen isä, vaikka tää exä nimenomaan väittää facebookissa julkisesti hänen olevan ainoa isäehdokas... ota näistä nyt selvää. paha mieli jäi kyl koko keskustelusta... :([/QUOTE]
Miten tuo suuttuminen ilmeni?
En kyllä usko, että pystyisin luottamaan tuollaiseen mieheen. Ja varsinkin jos ei ota vastuuta omasta lapsestaan.
 
ap.
Miten tuo suuttuminen ilmeni?
En kyllä usko, että pystyisin luottamaan tuollaiseen mieheen. Ja varsinkin jos ei ota vastuuta omasta lapsestaan.
Äänen korottamisena/huutamisena ja tuntui siltä, kuin minun syytäni olisi koko juttu... :O Heillä on ollut kyllä lapsi aiemminkin, mutta hän kuoli... kuollutta lasta mies tuntuu edelleen kovasti rakastavan muistoissaan.
 
"vieras"
Mä varmaan ottaisin sen miehen kuulusteluun asiasta. Voihan olla että ei ole kertonut sinulle, koska on pelännyt että sä jätät sen samalla hetkellä kun kuulet exän raskaudesta. Eihän asialle jälkikäteen mitään voi.

Erikoista kuitenkin ettei ole noin isoa asiaa halunnut kertoa. Kysele mitä mies asiasta ajattelee, vähätteleekö koko juttua vai onko syy tosiaan siinä että pelkäis teidän suhteen katkeavan. Minusta se mitä mies tästä itse kertoo, ratkaisee kannattaako suhteeseen jäädä vai ei.
 
"vieras"
Mun mielestä miehesi ei kuulosta loisto saaliilta, vaikka hän ei olisi varma onko tulevan lapsen isä vai ei, niin mielestäni hänen olisi pitänyt hoitaa asia aikuismaisesti. Itse odottaisin omalta mieheltäni vastaavassa tilanteessa aikuismaista käytöstä, olettaisin hänen hoitavan isän velvollisuudet, mikäli isyystestit isyyttä puoltaisi. En tarkoita että exä tarttee olla kädestä pitämässä, mutta sen verran täytyy olla väleissä, että asiat voi hoitaa asiaan kuuluvalla tavalla. Sinuna jättäisin miehen toistaiseksi rauhaan, palaisin vaikka kesän jälkeen juttuseen jos molemmista silloin vielä siltä tuntuisi.
 
Äänen korottamisena/huutamisena ja tuntui siltä, kuin minun syytäni olisi koko juttu... :O Heillä on ollut kyllä lapsi aiemminkin, mutta hän kuoli... kuollutta lasta mies tuntuu edelleen kovasti rakastavan muistoissaan.
Jaa no tuo lapsen kuolema muuttaa mielestäni aika paljon asiaa. Jos mies pelkää tulla isäksi taas ja kiintyä uudelleen kun tietää mitä on menettää lapsi?
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";25950687]Mä varmaan ottaisin sen miehen kuulusteluun asiasta. Voihan olla että ei ole kertonut sinulle, koska on pelännyt että sä jätät sen samalla hetkellä kun kuulet exän raskaudesta. Eihän asialle jälkikäteen mitään voi.

Erikoista kuitenkin ettei ole noin isoa asiaa halunnut kertoa. Kysele mitä mies asiasta ajattelee, vähätteleekö koko juttua vai onko syy tosiaan siinä että pelkäis teidän suhteen katkeavan. Minusta se mitä mies tästä itse kertoo, ratkaisee kannattaako suhteeseen jäädä vai ei.[/QUOTE]

Et lukenut sitten ihan koko ketjua. Kyllä minä häneltä kysyin ja hän tuntui olevan raivona... luuli heti, että olen exän kanssa jutellut. pelkäsi kai exän mustamaalanneen häntä minulle.
 
"vieras"
[QUOTE="a.p";25950718]Et lukenut sitten ihan koko ketjua. Kyllä minä häneltä kysyin ja hän tuntui olevan raivona... luuli heti, että olen exän kanssa jutellut. pelkäsi kai exän mustamaalanneen häntä minulle.[/QUOTE]

Sä ihan aikuisten oikeesti mietit vakavissasi jatkavasi seurustelua ihmisen kanssa, joka ei sulle ole kertonut niinkin tärkeästä asiasta kuin lapsen syntymä. Kehtaa korottaa sulle ääntä kun kysyt asiasta, ja syystä taikka toisesta, pelkää exän mustamaalaavan häntä sinulle. Eikös sun mielestä kuulosta yhtään oudolta?
 
"kolmen äiti"
Mä alan olla vissiin liian vanha tälle palstalle, kun en ajatellut että joku puhuu MUN MIEHESTÄ kuukauden seurustelun jälkeen. Ennemmin joku seurustelukumppani tai miesystävä. Kuulosti tietty paremmalta tossa otsikossa, kun lukijat oletti aluksi, että on oikeasti sun mies. No joo. Jos ei oo raskaus saanut alkua edes teidän tuntemisen aikana, niin ei kai tuossa mitään. Toisaalta olisit viisas, jos antaisit miehen selvittää rauhassa välinsä exänsä kanssa ja lapsen suhteen.
 
"huh"
Äänen korottamisena/huutamisena ja tuntui siltä, kuin minun syytäni olisi koko juttu... :O Heillä on ollut kyllä lapsi aiemminkin, mutta hän kuoli... kuollutta lasta mies tuntuu edelleen kovasti rakastavan muistoissaan.
Lapsen kuolema varmasti on vaikea asia ja tekee asian monimutkaisemmaksi miehellesi, mutta onhan toi nyt ihan selvää, ettei se mies ole luotettava. Ei kerro, reagoi noin jne. - homma haisee ja pahasti.

Jättäisin suhteen sikseen.
 

Yhteistyössä