Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

[QUOTE="vieras";25947885]Taas sä jätit vastaamatta kysymykseen.

Miksi te asutte luterilaisessa maassa kun sun mielestä islamilainen Turkki on ihmiselle niin paljon parempi paikka asua?[/QUOTE]
Missä kohtaa sä tuota kysyit?

Ja missä kohtaa minä oon sanonut että islamilainen Turkki olisi ihmiselle paljon parempi paikka asua? En missään. Taas sä luet omiasi.

Me viihdytään Suomessa ihan tosi hyvin. Kai me viihdyttäisiin Turkissakin, mutta tässä elämäntilanteessa muutto sinne ei ole mitenkään ajankohtainen tai realistinen asia. Kelpaako vastaus sulle?
 
[QUOTE="vieras";25947610]Palstalaisista aika moni on muslimin vaimo. Ei kyllä käy kateeksi moinen kohtalo...[/QUOTE]

mikä on aika moni noin niinkuin lukumäärällisesti?itse en tiedä kuin kai 2 muslimin vaimoa..ja mitä ap:hen tulee,niin sähän puolustelet miestä mennen tullen tässä ketjussa..no kun mies sitä ja tätä..eli taidat tosiaan olla kynnysmattona teidän suhteessa..
 
"vieras"
Missä kohtaa sä tuota kysyit?

Ja missä kohtaa minä oon sanonut että islamilainen Turkki olisi ihmiselle paljon parempi paikka asua? En missään. Taas sä luet omiasi.

Me viihdytään Suomessa ihan tosi hyvin. Kai me viihdyttäisiin Turkissakin, mutta tässä elämäntilanteessa muutto sinne ei ole mitenkään ajankohtainen tai realistinen asia. Kelpaako vastaus sulle?
Hei, oikeesti, sä olet aika sekaisin.:D
 
Kyl mä tiedän toki että plussalla keskusteluketjut voi alkaa rönsyillä, mut täytyy kyl sanoa et hyppy ukosta ja kreikkalaisesta Turkin kunniamurhiin on jo mitalin arvoinen..
Onhan ne maantieteellisesti ja historiallisesti kovinkin toisiaan lähellä, Kreikka ja Turkki :xmas:

Mutta joo. Etsi sä joku Jorgos, Stefanos tai Konstantinos, lihaskimppu Rhodokselta, ja treenaa enkkua sen kanssa. Pakko sen on miehelle sopia :D
 
  • Tykkää
Reactions: trolli ja Dongxi
weequ
Eipä ollu ukolla munaa vastata suoraan palstalle siihen, hyväksyisikö puolisonsa kahvittelevan neljä kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan jonkun hänelle tuntemattoman miehen kanssa. Sen sijaan herra keskittyy vastauksissaan marttyyrikruunun päähänsä asettamiseen. Suorastaan säälittävää!
 
vinksallaan
No kerro esimerkki. Mä nyt en vaan hauku koko miestä pataluhaksi tän takia. Vai onko koko ihminen ihan kamala yhden asian vuoksi? Palstalla toki tykätään mustavalkoisuudesta mut ei elämä nyt ihan sitä ole.
En lukenut koko ketjua. Minusta tuossa ei ole vain yksi asia (tapaaminen ja kahvittelu) vaan kokonainen nippu asioita, joita sä kieltäydyt näkemästä. Mies on kehittänyt romanttisen suhteen tyyliin, viikonkuluttua kaikki on ohi. Tosiasiassa sen jälkeen kaikki kaiho jatkuu netissä vielä suuremmin lieskoin.
Miten hitossa sä sallit tuollaisen. Joku käytti sanaa kynnysmatto. Kukaan omaa kumppaniaan oikeasti kunnioittava ja arvostelukykyinen aikuinen ei lähde sokeasti tuollaiseen kahvitteluromanssiin. Miehelläs on nyt pahasti kompassi sekaisin, euikä sinullakaan ajantasaista karttaa tunnu olevan.

Sä et nyt näe mitä tapahtuu sun nenän edessä.
 
En lukenut koko ketjua. Minusta tuossa ei ole vain yksi asia (tapaaminen ja kahvittelu) vaan kokonainen nippu asioita, joita sä kieltäydyt näkemästä. Mies on kehittänyt romanttisen suhteen tyyliin, viikonkuluttua kaikki on ohi. Tosiasiassa sen jälkeen kaikki kaiho jatkuu netissä vielä suuremmin lieskoin.
Miten hitossa sä sallit tuollaisen. Joku käytti sanaa kynnysmatto. Kukaan omaa kumppaniaan oikeasti kunnioittava ja arvostelukykyinen aikuinen ei lähde sokeasti tuollaiseen kahvitteluromanssiin. Miehelläs on nyt pahasti kompassi sekaisin, euikä sinullakaan ajantasaista karttaa tunnu olevan.

Sä et nyt näe mitä tapahtuu sun nenän edessä.
No taidan tuntea ukkoni paremmin kun palsta kuitenkin. Edelleen ihastus ei ole sama asia kun joku kaihoisa romanssi.. Mies ja nainen voi olla vaan kavereita, tässä tapauksessa epäilen että kaveruudessa voi olla mukana jotain ihastusta.
 
äijänrähjä
En lukenut koko ketjua. Minusta tuossa ei ole vain yksi asia (tapaaminen ja kahvittelu) vaan kokonainen nippu asioita, joita sä kieltäydyt näkemästä. Mies on kehittänyt romanttisen suhteen tyyliin, viikonkuluttua kaikki on ohi. Tosiasiassa sen jälkeen kaikki kaiho jatkuu netissä vielä suuremmin lieskoin.
Miten hitossa sä sallit tuollaisen. Joku käytti sanaa kynnysmatto. Kukaan omaa kumppaniaan oikeasti kunnioittava ja arvostelukykyinen aikuinen ei lähde sokeasti tuollaiseen kahvitteluromanssiin. Miehelläs on nyt pahasti kompassi sekaisin, euikä sinullakaan ajantasaista karttaa tunnu olevan.

Sä et nyt näe mitä tapahtuu sun nenän edessä.
se ei ole mun ongelma jos jaat vittuasi kaikille miehille kenen kanssa käyt kahvilla, kaikki eivät tee näin.
ettekö plussamammat osaa olla miehen kanssa levittämättä haaroja?
Eikö kahvilla voi käydä ilman että siihen liittyy seksiä?
Kuten myönsin homma lähti lapasesta ja lupasin olla tapaamatta naikkosta enää, vaikkakin kaikki eivät heti ole romanssia ja ihastumista.. kavereistani aina on valtaosa ollut naispuoleisia, joiden kanssa tulen paremmin juttuun ja nykyisin ammatinpuolesta heidän kanssaan enempi tekemisissäkin.
Ja kyllä, kysyin vaimolta haittaako jos käyn kahvilla ja suutelin lähtiessäni,
Kyllä, kotonakin voi puhua englantia, kyllä käyn vaimon kanssa kaksin kahvilla päivittäin, kyllä perseen voi arvostella silti "katselemalla sitä", kyllä myönnän virheeni, ei en pannut häntä, ei en suudellut enkä hyväillyt häntä, ei en käy enää kahvilla hänen kanssaan, kyllä kirjoitin iän väärin se on 30-vuotta.. sekä oma, vaimoni että kreikkalaisen.
Jos suhteessa olisi jotain muuta, olisin voinut keksiä miljoona muuta asiaa mihin olen menossa kun kertoa totuuden.
Entä jos oikeasti suhde on ollut vain ja ainoastaan kaveripohjalla?
Toki kaverit pitäisi esitellä kotona aina ensin, näinhän se äitikin jo opetti, mutta siihen ei ole ollut mahdollisuutta.. toki omasta syystä kun ei jaksanut siivota, kämppä kun on kuin kaatopaikka välillä.
Poikuuteni menetin emännälle ja ainoa on ketä nainut olen..
Siinä vaiheessa jos pidän vaimoani kynnysmattona, suhdetta on turha jatkaa..
Palstalla on helppo päteä ja kertoa miten minulla on suhde tietämättä asiaa kunnolla, kummankaan kannalta..
Pyrin olla vetämättä mitään marttyyrikruunua päähäni, vaikka joidenkin mielestä mies tekee niin jos yrittää yhtään selittää tekemisiään, puheeni on kaikki välttelyä, paskan jauhamista, valehtelua ja yritän kääntää syyn vain toisen niskoille.
 
vvvvv
Kyllä ei tuo mies ainakaan kirjoituksiensa perusteella anna itsestään kovin fiksua kuvaa.
Aika hyökkäävä sävy, vaikka ite myönsi, että homma lähti lapasesta ja muutenkin tuo kielenkäyttö...
 
"..."
No taidan tuntea ukkoni paremmin kun palsta kuitenkin. Edelleen ihastus ei ole sama asia kun joku kaihoisa romanssi.. Mies ja nainen voi olla vaan kavereita, tässä tapauksessa epäilen että kaveruudessa voi olla mukana jotain ihastusta.
tuo sun ukkosi juttu näyttää enemmän romanssilta kuin ihastukselta. Mikä mulla pisti tossa silmään on se ettei miehesi näytä susta paljoa välittävän.
Jotenkin mulle tuli noista sun kirjoituksista semmoinen kuva, että miehesi pisti säälistä pelin poikki.
 
Anteeks, en jaksa koko ketjua lukee.

Jos nyt koitan siirtää ton tilanteen omaan parisuhteeseeni ja viel niin päin, et mä oon löytäny jonkun "uuden kaverin", joka sattumoisin on mies ja meinaisin, että käyn hänen kanssaan kahvilla jatkuvasti, niin aivan varmasti puoliso laittais stopin tollaselle. Ja niin tekisin minäkin, jos se olis puoliso, joka ravaa kahvilla tämmösen uuden tuttavuuden kanssa. Ihan jo vaikka siks, että mikäli siihen on ihastunu, niin se todellisuus alkaa jossain vaiheessa hämärtyyn ja pian ei ees tajua tekevänsä mitään väärää, kun kävelee käsi kädessä tai antaa pieniä pusuja.
 
trolli näköjään harmaana
[QUOTE="...";25948995]tuo sun ukkosi juttu näyttää enemmän romanssilta kuin ihastukselta. Mikä mulla pisti tossa silmään on se ettei miehesi näytä susta paljoa välittävän.
Jotenkin mulle tuli noista sun kirjoituksista semmoinen kuva, että miehesi pisti säälistä pelin poikki.[/QUOTE]

Eiköhän äijä lähtis jos ei mun kanssa haluais olla. :)
Se saattaa näyttää sinne romanssilta mut edelleenkään ei tänne..tunnen äijäni kyllä sen verran hyvin.

Säälistä.. no, voi olla. Tai siksi että tajus itse että lähti lapasesta..
 
"vieras"
No eipä muuta kuin ukonrähjä ottaa imurin kauniiseen käteensä, jos siivoaminen on heikkoa, ei siellä netissä tarvi kaikkea vapaa-aikaa viettää ja ennenkuin alat imuroimaan, laitappa vaikka teidän iltaruoka tulemaan ja pyydä se emäntäsi vaikka syömään kun olet saanut siivottua, sitten voittekin yhdessä käydä vaikka siellä kahvilassa.
 
"ukko"
[QUOTE="jopas";25948944]Vastaapa ap:n ukko ihan suoraan tähän, kun näyttää näppikseltä kuitenkin tulevan kaikenmoista tekstiä. Oisko toi kuvio sulle täysin ok?[/QUOTE]

ei tietenkään, moni asia ei ole elämässä täysin ok.
Kuten myönsin että lähti lapasesta kun oli hauskaa.. vähempikin olisi riittänyt.
Mutta silti omaan emäntään luottaisin, ei levittele haaroja kuten palstamammat tuntuu tekevän.. jokainen kävisi kahvilla ainoastaan romanssin takia ja kulkisi heti käsi kädessä.
Eikö teidän ukot pane teitä kotona kun vittu levällään olisi heti?
Meillä kumminkin on seksi hyvää ollut kotona eikä sitä tarvitsisi muualta hakea.
Meidän yksi parhaimmista kavereista (nainen) on tullut minun kauttani ja jossain vaiheessa melk. asui meillä ja kävi ihan kanssamme jopa saunassa..
kaikki eivät ole yhtä ahdasmielisiä ja näe jokapuolella pelkästään pilluja ja kulleja.
 
xcv
[QUOTE="ukko";25949227]ei tietenkään, moni asia ei ole elämässä täysin ok.
Kuten myönsin että lähti lapasesta kun oli hauskaa.. vähempikin olisi riittänyt.
Mutta silti omaan emäntään luottaisin, ei levittele haaroja kuten palstamammat tuntuu tekevän.. jokainen kävisi kahvilla ainoastaan romanssin takia ja kulkisi heti käsi kädessä.
Eikö teidän ukot pane teitä kotona kun vittu levällään olisi heti?
Meillä kumminkin on seksi hyvää ollut kotona eikä sitä tarvitsisi muualta hakea.
Meidän yksi parhaimmista kavereista (nainen) on tullut minun kauttani ja jossain vaiheessa melk. asui meillä ja kävi ihan kanssamme jopa saunassa..
kaikki eivät ole yhtä ahdasmielisiä ja näe jokapuolella pelkästään pilluja ja kulleja.[/QUOTE]

Mua vaivaisi kyllä tämä kielenkäyttö enemmän kuin kahvilla käynti naiskaverin kanssa. :/

Mun miehelläni myös on jonkin verran naiskavereita. Yksi oli myös minun hyvä ystäväni ja kolmistaan käytiin monet riennot. Mies myös tämän naisen kanssa kahdestaan vietti paljon aikaa eikä se mua vaivannut.

KUNNES kävi se väistämätön ja homma päättyi suuteluun, onneksi siihen. Mutta sen jälkeen oli kahdenkeskinen aika tämän naiskaverin kanssa vietetty -edelleen vietettiin aikaa kolmistaan, mutta entinen välittömyyden tunne oli mennyttä.

Mä olen kaikkea muuta kuin mustasukkainen luonne, mutta kyllä se valitettavasti vaan niin tahtoo mennä, että liian tiivis ystävyys miehen ja naisen kesken jossain vaiheessa suurella todennäköisyydellä aiheuttaa romanttisia viboja. Yksi hyvä mittari tähän on, että jos ko. miehen puoliso ei ole tervetullut mukaan menoon edes silloin tällöin, niin kaikilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
 

Yhteistyössä