A
abcccc
Vieras
Olen tuntenut ystäväni n.10 vuotta ja nykyään meinaa mennä hermo häneen! En tiedä, onko hän aina ollut tuollainen (ja en ole tajunnut) vai alkaako silmäni avautua vasta nyt...
Hän puhuu paljon itsestään, keskeyttää puheenvuoroni...
Jos esimerkiksi sanon olleeni kylpylässä viikonloppuna, hän ei kysy millaista oli. Jos sanon tavanneeni uuden ihmisen, hän sanoo vain "okei".
Ja joskus, kun kerron itselleni jotain tärkeää, hän ei oikein vastaa mitään.. Ehkä muminaa kuuluu ...Ja kun kysyn, eikö kiinnosta,hän sanoo että "ei oikeastaan"...
Hän kai luulee tuntevansa minut niin hyvin, että minua saa kohdella miten hyvänsä. Saa jopa kertoa, jos jokin ei kiinnosta.
Taitaa tämä ystävyys olla murentumassa käsiin?
Kokemuksia, kommentteja?
Hän puhuu paljon itsestään, keskeyttää puheenvuoroni...
Jos esimerkiksi sanon olleeni kylpylässä viikonloppuna, hän ei kysy millaista oli. Jos sanon tavanneeni uuden ihmisen, hän sanoo vain "okei".
Ja joskus, kun kerron itselleni jotain tärkeää, hän ei oikein vastaa mitään.. Ehkä muminaa kuuluu ...Ja kun kysyn, eikö kiinnosta,hän sanoo että "ei oikeastaan"...
Hän kai luulee tuntevansa minut niin hyvin, että minua saa kohdella miten hyvänsä. Saa jopa kertoa, jos jokin ei kiinnosta.
Taitaa tämä ystävyys olla murentumassa käsiin?
Kokemuksia, kommentteja?