[QUOTE="hippo";25929735]Pikainen googlaus osoitti, etteivät nuo crosstrainerit ole mitenkään erityisen halpoja hankintoja, harmin paikka. Mutta pianhan nuo pikkutiet taas sulavat ja pääsee edes kunnolla ulkoilemaan, kun ei ole selällään jäätiköllä joka käänteessä.
Mä olen miettinyt, että miten lopulta käy tässä painonpudotusasiassa. Tarkoitan sis tuota, kun chef sanoi, että ensin pudotetaan sen verran, että oma kroppa alkaa miellyttää ja sitten otetaan lunkimmin. Mitenköhän se onnistuu? Itseäni siis ajattelen, mulla ainakin on ihan olematon käsitys omasta koostani ja kroppani mallista. Jossain vaiheessa siis peilikuvan ja oman ajatuksen itsestä täytyisi kohdata realistisesti, jotta itse pystyisi määrittämään sen "sopivuuden." Mä luulen, että mulle käy niin, että laihdun, mutta näen itseni edelleen tosi isona vaikka vaaka näyttää muuta ja jatkan elämää hoikempana, mutta ärsyyntyneenä tai sitten vedän painonpudotuksen överiksi. :|
Katselin joskus täällä joitakin kuvia, joku/jotkut olivat laittaneet koko kropan kuvia ja joku kuvan pelkästä pepusta jne. Nättejä kroppia ja takamuksia ketjussa olikin ja toivoin, että mulla olisi samanlaiset. Sitten yritin kuvitella, että kuvat olisivatkin omiani, jolloin niihin ilmestyi heti paljon enemmän huonoja kuin hyviä puolia. Silloin ymmärsin harvinaisen kirkkaasti, miten eri tavalla mä katselen omaa kroppaani kuin toisten. Muista etsin hyviä ja itsestäni huonoja puolia, ja siitä tavasta pitäisi päästä eroon, jos aikoisi oikeasti nauttia painonpudotusurakkansa tuloksista, kun on sen aika.[/QUOTE]
Mulla on sellaiset suuret raamit ensimmäisenä rajana, että painon pitää olla BMI:n sisäpuolella. Eli käytännössä 49-66 kiloa.
Lisäksi mulla on tietty kropanmalli mitä havittelen. Mulla on lähtökohtana se, mitä joskus ennen olin...ja se alkaa olemaan nyt saavutettu, koska painoin aina ennen sen 62 kg...vaikka nyt painan vähän enemmän, on liikunta tehnyt kropanmalliin tehtävänsä
Mä haluan vielä kapeamman vyötärön ja peppu pitää saada pyöreäksi. Tuo pepun pyöristäminen tulee olemaan itkun ja kyynelten takana, sillä mun selkä ei kestä liikkeitä joita pepun kuntoonlaitto vaatii. Mulla on vain muutama liike joilla pystyn peppua muokkaamaan, mutta niillä mennään mitä on.
Kädet haluan timmimmiksi ja sitten ne hauikset kunnolla esiin. Ojentajatkin jo pienesti piirtyy, mutta lisää saa sinnekin tavaraa tulla
Etureidet haluan kunnolla esiin...ja sitten vaan läskit pois päältä, niin jösses kun näyttää hyvältä
Mä luulen, että jotta saavutan ulkonäöllisesti sen, mistä haaveilen, piirtyy vaakaan sen 55-60 kiloa. Mikään tikkulaiha en siis halua olla, vaan naisellinen, mutta hieman lihaksikas.
Valokuvat on mulla kova sana. Niitä voi katsoa vaikka tunnin putkeen ja pohtia mitä haluaa muutettavan. Mikään täydellisuudentavoittelija en ole, eli mihinkään bikinifitness-kuntoon en ole yrittämässä...mutta sellainen oma mielikuva mulla on päässä, miltä haluan näyttää.
Ei se kroppa vastaa sitä, mitä moni muu pitää täydellisenä, mutta mä pidän. Se on täydellinen mulle. Ja sen mä meinaan saada.