Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
komppi
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25929608:
Taida asua maalla, tai muuten pienellä paikkakunnalla?
Koiranpaska on isona ongelmana suuremmissa kaupungeissa. Kaikkein mielenkiintoisinta tästä ilmiöstä tekee sen, että kaupungissa koiranomistajat kakattaa ne rakkinsa yleisesti kulkuväylille. Metsässäkin tortut murjaistaan polulle, ei pusikkoihin. Luonnollisesti ihminen osaa väistää paskaa, jos sen huomaa. Mutta kaikissa olosuhteissa niitä miinoja ei vaan osaa väistellä, ellei katse ole suunnattu jatkuvasti jalkoihin. Sekään ei onnistu jos kulkee useamman lapsen kanssa. Lasten peräänkin on katsottava.
Ja kuten olen aikaisemminkin todennut, tupakantumpit on todella pieni ongelma verrattuna siihen paska määrään mitä kaduilla ja kulkuväylillä on.
Monen lapsen kanssa on aivan mahdotonta liikkua keväisin. Tekee mieli jättää ulkoilut väliin. Aika epäreilua, että näin joutuisi tekemään siksi, että koiran omistajat ovat laiskoja pskoja.
 
Mul on kaksi lasta ja kaksi koiraa ja ollu ennen omiakin koiria usein paskasia lasten-ja aikuisten kenkiä sekä lastenrattaiden renkaita jossa uria ja urat täynnä paskaa ja silti tiedän helvetisti pahempia juttuja kun sen paskan peseminen kengänpohjasta...
 
Monen lapsen kanssa on aivan mahdotonta liikkua keväisin. Tekee mieli jättää ulkoilut väliin. Aika epäreilua, että näin joutuisi tekemään siksi, että koiran omistajat ovat laiskoja pskoja.
Kun se koirankakan maasta poimiminen kerran on niin äärettömän helppoa ja vaivatonta, voithan itse ottaa mukaasi pikkulapion ja muovipussin ja kerätä kaikki näkemäsi kakat ulkona kulkiessasi.

Älä ole laiska paska.
 
komppi
Mul on kaksi lasta ja kaksi koiraa ja ollu ennen omiakin koiria usein paskasia lasten-ja aikuisten kenkiä sekä lastenrattaiden renkaita jossa uria ja urat täynnä paskaa ja silti tiedän helvetisti pahempia juttuja kun sen paskan peseminen kengänpohjasta...
Niin? Mutta kun tämä ongelma olisi täysin vältettävissä, jos vaan koiran omistajat jaksaisivat välittää. Varmasti on maailmassa suurempiakin huolia!

Onko hyvä asenne elämään: Eletään välittämättä muista, muiden hyvinvoinnilla tms ei ole mitäääään väliä. Tätähän koiran omistajat viestittävät, kun kakattavat niitä kadulle.
 
"Mymmeli84"
Täällä päin on paljon koiria ja paljon koiranpaskaa, mutta osaan katsoa eteeni etten koiranpaskaan astu, lasten kengistä olen koiranpaskaa siivonnut, hui kamala!? Jos pystyy vauvan paskasta pyllyä pestä joka päivä niin vähemmän paha se on koirankakka pestä kengän pohjasta :D
Olen täysin eri mieltä. Sata kertaa mieluummin sitä pesee oman lapsen peppua, kuin hinkkaa vieraan koiran paskaa kengänpohjasta...

Ja lisäks sitä vauvankakkaa ei oo eteisen ja auton matot täynnä ennenku sen huomaa, eli ei joudu pesemään tuhatta ja sataa eri paikka. Hyiyök!
 
komppi
Kun se koirankakan maasta poimiminen kerran on niin äärettömän helppoa ja vaivatonta, voithan itse ottaa mukaasi pikkulapion ja muovipussin ja kerätä kaikki näkemäsi kakat ulkona kulkiessasi.

Älä ole laiska paska.
Oletkos tosissaas?? Tiiätkö miten paljon niitä on? Menisi viikkoja, kuukausia, kokonaisia työpäiviä, jos niitä alan SUN PUOLESTAS siivoomaan! Ja koko ajan tulee lisää.

Miten joku viaton ohikulkija muka on laiska paska?
 
Kun se koirankakan maasta poimiminen kerran on niin äärettömän helppoa ja vaivatonta, voithan itse ottaa mukaasi pikkulapion ja muovipussin ja kerätä kaikki näkemäsi kakat ulkona kulkiessasi.

Älä ole laiska paska.
Näyttää koiranomistajat olla laiskuuden lisäksi tyhmiä ja itsekkäitä.

Itse olen kyllä miettinyt tuota paskojen keräämistä pusiin ja pussin sisällön kumoamista eräiden koiranomistajien postiluukusta/laatikosta sisään. Lisäksi mielesäni kulkee sensuroitavia ajatuksia mitä teen seuraavalle koiralle jonka näen paskomassa kulkuväylälle. Usein nämä rakit kulkevat vielä ilman hihnaa. Eli taas saa huomata, äly ei mahdu koiranomistajan päähän.
 
Oletkos tosissaas?? Tiiätkö miten paljon niitä on? Menisi viikkoja, kuukausia, kokonaisia työpäiviä, jos niitä alan SUN PUOLESTAS siivoomaan! Ja koko ajan tulee lisää.

Miten joku viaton ohikulkija muka on laiska paska?
Ei mulla koiraa ole. :D

Jos kerran haukut että muut ei jaksa kerätä niitä ja se on niin helppoa niin kerää ite jos ne SUA häiritsee. Problem solved. Älä ole ohikulkija ja nostele hartioitasi vaan tartu härkää sarvista äläkä täällä ruikuta.
 
Ei mulla koiraa ole. :D

Jos kerran haukut että muut ei jaksa kerätä niitä ja se on niin helppoa niin kerää ite jos ne SUA häiritsee. Problem solved. Älä ole ohikulkija ja nostele hartioitasi vaan tartu härkää sarvista äläkä täällä ruikuta.
Mulla ei ole tapana ottaa kauppareisulle mukaan rautalapiota ja kottikärryjä. Muuten niitä toisten ihmisten rakkien jätöksiä ei saa kuljettettua mihinkään. Jos et ole ymmärtänyt, ongelmana ei ole yhden Fifin pieni kikkare keskellä katua. Vaan metrin välein miinoitetut kadut/polut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25929758:
Mulla ei ole tapana ottaa kauppareisulle mukaan rautalapiota ja kottikärryjä. Muuten niitä toisten ihmisten rakkien jätöksiä ei saa kuljettettua mihinkään. Jos et ole ymmärtänyt, ongelmana ei ole yhden Fifin pieni kikkare keskellä katua. Vaan metrin välein miinoitetut kadut/polut.
Noh, sinun uusavuttomuutesi asioiden hoidossa ei ole minun ongelmani.
 
huhhhheijaa
[QUOTE="huh huh";25929199]

Itsekkäiden koiranomistajien kanssa en ole voinut ulkoilla vähään aikaan lainkaan (ilman autoa), sillä kummassakin kädessä lapsi, niin ei mitenkään pysty väistelemään kasoja.[/QUOTE]

Et "ole voinut" ulkoilla LAINKAAN vähään aikaan, ja syytät tuosta uskomattomasta avuttomuudestasi koiranomistajia?? "Et pysty MITENKÄÄN väistelemään kasoja"....

Hei sulla on nyt kyllä jotain pielessä, ja se ei oo mitään sellaista josta vois koiranomistajia syyttää... Kannattaa käydä jossain neurologisessa tutkimuksessa jos et millään pysty kasoja väistelemään.

Tai ehkä vain HIEMAN liioittelit?

-.-
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25929736:
Näyttää koiranomistajat olla laiskuuden lisäksi tyhmiä ja itsekkäitä.

Itse olen kyllä miettinyt tuota paskojen keräämistä pusiin ja pussin sisällön kumoamista eräiden koiranomistajien postiluukusta/laatikosta sisään. Lisäksi mielesäni kulkee sensuroitavia ajatuksia mitä teen seuraavalle koiralle jonka näen paskomassa kulkuväylälle. Usein nämä rakit kulkevat vielä ilman hihnaa. Eli taas saa huomata, äly ei mahdu koiranomistajan päähän.
Itse en juokse ympäri kyliä keräilemässä paskoja, sillä ne eivät haittaa minua yhtään. Siis ei yhtään. Normaalia ja luonnollista biohajoavaa tuotetta. Huvittaa miten joku oikeasti jaksaa niistä valittaa jatkuvasti. Sitä vastoin noukin lasisiruja jalkakäytäviltä ja esim. rantakaislikosta siivoan siimaa ja muuta roinaa joita jotkut LAISKAT, TYHMÄT ja ITSEKKÄÄT (koiralliset tai koirattomat) IHMISET ovat sinne dumpanneet.

Ja nuo siivoan pois koska ne häiritsevät minua. Joten minusta kuulostaisi kyllä ihan loogiselta että sinä ja muut vinkuvat mammat siivoisivat pois häiritsevät asiat, esim. paskat. Vai oletteko tekin vain laiskoja?
 
Itse en juokse ympäri kyliä keräilemässä paskoja, sillä ne eivät haittaa minua yhtään. Siis ei yhtään. Normaalia ja luonnollista biohajoavaa tuotetta. Huvittaa miten joku oikeasti jaksaa niistä valittaa jatkuvasti. Sitä vastoin noukin lasisiruja jalkakäytäviltä ja esim. rantakaislikosta siivoan siimaa ja muuta roinaa joita jotkut LAISKAT, TYHMÄT ja ITSEKKÄÄT (koiralliset tai koirattomat) IHMISET ovat sinne dumpanneet.

Ja nuo siivoan pois koska ne häiritsevät minua. Joten minusta kuulostaisi kyllä ihan loogiselta että sinä ja muut vinkuvat mammat siivoisivat pois häiritsevät asiat, esim. paskat. Vai oletteko tekin vain laiskoja?
Keräilen itsekin lasinsirpaleita maastosta, siimoja, muovipusseja yms. luonnosta ja jalkakäytäviltä. Mutta koiranpaskoihin en kyllä koske. Mulla ei resurssit siihen riitä, onko se niin vaikeaa ymmärtää? Ja kerrohan millä painepesurilla niitä asfaltiin puoliksi liisaantuneita paskoja pitäisi lähteä pesemään? Olen kyllä kerännyt koiranpaskoja lasten leikkipaikoilta, mutta julkiset kulkuväylät menee jo vähän yli kapasitteetikykyni. Yhden tai kaksi läjää voi vielä helposti siivotakin, mutta metrin välein olevat paskat.....Kyllä laiskuudesta voi syyttää vain niitä kenen paskatykit katuja saastuttavat.
 
Mä en ymmärrä miksi tää asia nähdään niin, että "Niin kauan kuin kaduilta löytyy stumppeja/lasia, niin en kerää koirani paskoja. Siitäs saitte, nih!" Miksei voi ajatella sitä niin, ettei ainakaan omalla toiminnallaan kuormita katuja paskalla, vaan siivoaa pois ainakin oman osansa? Vai onko se sitten vaan niin, että aina löytyy niitä idioottimaisesti toimivia, jotka oikeuttavat sen oman toimintansa vetoamalla johonkin vielä idioottimaisempaan?

Ja mullakaan ei ongelmana ole tässä se, ettenkö kykenisi niitä köntsiä kengistä putsaamaan, vaan se, että välillä ei oikein olis aikaa mihinkään ylimääräiseen, tai aina sitä ei huomaa ennen kuin on onnistunut jo sotkemaan joka paikan missä on kävellyt.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas taas tosi omituinen ketju. En voi ymmärtää ihmisten asenteita, jos ei kyseessä ole vain halu haastaa riitaa muiden kanssa.
Tupakantumppien heittäminen kadulle on inhottavaa. Roskien heittäminen kaduille on inhottavaa. Koirien kakattaminen keskelle katua on inhottavaa. Pullojen rikkominen kaduille/pihoille on inhottavaa.
Se, että joku tekee inhottavia asioita ei tarkoita että muut saavat siitä oikeutuksen omien inhottavien asioiden tekemiseen.

Joku voisi selittää minulle miksi koiraa ei voi ohjata pois kävelytieltä tekemään tarpeitaan. Miksi on hyväksyttävää antaa koiran kakata keskelle tietä?Siitähän tässä on yksinkertaisimmillaan kyse.
 
....
Joku voisi selittää minulle miksi koiraa ei voi ohjata pois kävelytieltä tekemään tarpeitaan. Miksi on hyväksyttävää antaa koiran kakata keskelle tietä?Siitähän tässä on yksinkertaisimmillaan kyse.
Oma koirani ei pasko keskelle tietä, vaan metsään johonkin pusikkoon.
En tiedä onko hyväksyttävää kakattaa koiraa keskellä tietä vai ei, mutta itseäni se ei haittaa, ei ollenkaan.

Tuo nyt on mielipidekysymys. Ihan niinkuin tässäkin ketjussa joku oli selvästikin sitä mieltä että on täysin hyväksyttävää että tenavat riehuu, juoksee ja huutaa kaupassa/kirjastossa/sairaalassa ym. Jotkut pöpit äidit ovat sitä mieltä että tuo on ok, minusta taas ei. Ja joidenkin mielestä koiria ja niistä seuraavia haittoja ei saisi olla, minusta taas saa. Koirista on minusta NIIIIIN paljon enemmän iloa ja vähemmän harmia kuin mitä ihmisistä on, eikä joku kakka kadulla ole maailmanloppu.
 
"vieras ap"
Edelliselle; ai että mielipidekysymys? No käsi ylös kenen mielestä kakka on ihanaa?
Muuttakaa te sitten kaikki yhteen, rakennetaan teille kakkakaupunki, jossa asukkaatkin saa paskoa teiden varsille. Katsotaan sitten onko se mielipidekysymys?
 

Yhteistyössä