Tiedättekö te, lapsettomat koiranomistajat, millaista on pestä koiranpskaa lasten kengistä??

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25931973]samassa paikassa missä pestään juoppojen oksut, isot ihmisten kuset ja onpa tuolla tullut kunnon ihmistortutkin vastaan.[/QUOTE]

Niin. Ihan yhtä ällöä stuffia nekin ovat. Mutta kuitenkin otos on miljoona kertaa pienempi per neliö.
 
"vieras"
siellä myös siivotaan lasinsirpaleet ja kerätään kaiken maailman roskat. niin ja nämähän eivät sitten maadu, eikä ole luonnollista. kas kun eläimet kakkii yleensä luontoon ja käsittääkseni niin kuuluu ollakin kun on lannoitetta.
tämä kai outoa luonnosta vieraantuneille ihmisille.
muuten ainakin ennen kasvimaille ja viljapelloille ajettiin sontakasoja. siellä se meidän ruoka on kasvanut. terveellisesti.
 
2koiraa + 3lasta
Mut arvaapa mitä. Meitä ne haittaa. Ehkä me vaan ollaan niin pirun huonoja väistelojöitä tai sitten et ihan täsmälleen tiedä kuinka paljon tota gaggaa on.
Kyllä mä tiedän.:) Enemmän mua haittaa roskat joita ihmiset heittelee pitkin poikin! Ja jos haittaa ni pysykää herrajumala sisällä turvassa! Eniten mua ärsyttää tommoset valittavat äidit! Kaikesta ei tartte aina valittaa! Kykllä ne kakkulit siitä katoaa..;) Ja meillä on täällä lisäks ankkojen kakkaa, lampaiden kakkaa, hevosen kakkaa jne HUI KAMALA!!!:O
 
2koiraa + 3lasta
Mut arvaapa mitä. Meitä ne haittaa. Ehkä me vaan ollaan niin pirun huonoja väistelojöitä tai sitten et ihan täsmälleen tiedä kuinka paljon tota gaggaa on.
Kyllä mä tiedän.:) Enemmän mua haittaa roskat joita ihmiset heittelee pitkiinsä! Ja jos haittaa ni pysykää herrajumala sisällä turvassa! Eniten mua ärsyttää tommoset valittavat äidit! Kaikesta ei tartte valittaa! Kyllä ne kakkulit siitä katoaa..;) Ja meillä on täällä lisäks ankkojen kakkaa, lampaiden kakkaa, hevosen kakkaa jne HUI KAMALA!!!:O
 
"vieras"
huolestu ennemmin mitä myrkkyjä veteen ilmaan ja maahan päästetään. siitä on enemmän haittaa lapsillesi kuin koirankakoista, vaikka ne ovatkin näkymätöntä.
näkyy kyllä syöpä yms sairauksina.
 
Kyllä mä tiedän.:) Enemmän mua haittaa roskat joita ihmiset heittelee pitkin poikin! Ja jos haittaa ni pysykää herrajumala sisällä turvassa! Eniten mua ärsyttää tommoset valittavat äidit! Kaikesta ei tartte aina valittaa! Kykllä ne kakkulit siitä katoaa..;) Ja meillä on täällä lisäks ankkojen kakkaa, lampaiden kakkaa, hevosen kakkaa jne HUI KAMALA!!!:O
Niin, ei kaikesta tarvitsekaan valittaa. Valitan ihan vain tuosta koiranpaskasta. Ja mitä teidän elukoiden kakkoihin tulee, niin siellähän saatte niitä itse haistella, en minä sinne tule kikkareita laskemaan.
 
"EEE"
[QUOTE="vieras";25932024]huolestu ennemmin mitä myrkkyjä veteen ilmaan ja maahan päästetään. siitä on enemmän haittaa lapsillesi kuin koirankakoista, vaikka ne ovatkin näkymätöntä.
näkyy kyllä syöpä yms sairauksina.[/QUOTE]

Puhumattakaan kaikista lisäaineista ja E-koodeista joita mammat tyynesti lapsilleen syöttää...
 
2koiraa + 3lasta
Niin, ei kaikesta tarvitsekaan valittaa. Valitan ihan vain tuosta koiranpaskasta. Ja mitä teidän elukoiden kakkoihin tulee, niin siellähän saatte niitä itse haistella, en minä sinne tule kikkareita laskemaan.
Sie oot huvittava ihminen joka ei pärjäisi täällä luonnon keskellä päivääkään!!:DD Lapset nauttii täällä kuule elämästään ja ainakaan heistä ei kasva tuollaisia luonnosta vieraantuneita pölvästejä..:D
 
[QUOTE="vieras";25932024]huolestu ennemmin mitä myrkkyjä veteen ilmaan ja maahan päästetään. siitä on enemmän haittaa lapsillesi kuin koirankakoista, vaikka ne ovatkin näkymätöntä.
näkyy kyllä syöpä yms sairauksina.[/QUOTE]

Anteeksi, mutta mikä vertailuttaminen tässä nyt on menossa. Totta vitussa mä huolestun kaikesta paskasta mitä maailmassa on, mutta tuohon koiranpaskaan ja sen määrään luulisi nyt vaan olevan helpointa vaikuttaa. Jos haluaa.
Siitähän se on kiinni, viitsimisestä.
 
Sie oot huvittava ihminen joka ei pärjäisi täällä luonnon keskellä päivääkään!!:DD Lapset nauttii täällä kuule elämästään ja ainakaan heistä ei kasva tuollaisia luonnosta vieraantuneita pölvästejä..:D
No, siellä luonnon keskellä ei varmaan olekaan niin paljon koiranpaskaa kuin meitin kaduilla. Ja kiva jos piristin päivääsi! :heart:

Ja olet sie ihaana ihminen kun jaksat tuntemattomia haukkua, sellanen reilu maalaisimmeinen.
 
Viimeksi muokattu:
gaagaa
[QUOTE="vieras";25932091]mitenkä ap:n oma ja hänen perheen kakat kuormittaa luontoa? varmaan enemmän kuin koirankakat jotka maatuvat ja lannoittavat.
mietippä ap tätä![/QUOTE]

Ja ne vaipat!
 
"vieras"
Tiedätkö että tästä on jo tuhat avausta.

Ja tiedätkö, että niitä koiranomistajat joita tämä kirjoitus koskee, ei kiinnosta koiranpaskan vertaa sun lapsen kengät. Itsekkäitä ihmisiä on joka puolella, eikä se itsekkyys todellakaan rajoitu koiranpaskojen keräämiseen.

t. lapsellinen ja koirallinen
 
"vieras"
tuo paska nyt vaan on ainakin toistaiseksi pakollista meidän elämänmuodossa. myös ap lapsineen kantaa paskakasaa koko ajan sisällään, vaikkei varmaan halua sitä ajatella.
 
"vieras"
koiranpaska maatumattomassa muovipussissa. mikä ihana ajatus tulevaisuutta ajatellen...
niin ja kuulemma ne biohajoavat eivät ole välttämättä biohajoavia. ja mitä luonnonvarjoja niitten tuottamiseen ja kauppaan saattamiseen on tarvittukaan???
 
"tiuku"
tiedättekö te joilla on lapsia millaista on yrittää pitää ne kiljuvat ja huitovat mukulat pois koirien kimpusta? Äiti ja iskä kattoo vierestä kuinka pirkkopetteri juoksee repimään ja läpsimään koiraa. Sitten kun vähän älähtää että ottakaa kersa pois tai tökkää sitä kauemmas niin johan mölinä alkaa!
 

Yhteistyössä