Miksi naisten on niin vaikeaa uskoa, että joku ylipainoinen nainen on todellakin miesten mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
"Mies26"
Jos vaikkapa tälläinen olisi tarjolla ja häneen olisi mahkuja, niin eiköhän kaikki miehet ottaisi ihan innoissaan jos vain saisivat. Ja se ylipainoinen nainen jäisi rannalle ruikuttamaan.

Toi nainen ei ole kasvoiltaan kaunis, joten en ottaisi. En usko, että tuo nainen on kovin monen miehen mieleen edes. Rinnat näyttävät rumilta, mutta ei sillä ettäkö rinnoilla olisi niin suurta vaikutusta. Hoikasta pidän minäkin, mutta tuo on liian laiha MINUN makuuni.
Pärstä on ruma tuolla ja vaikka olisi millainen, kroppa niin ei kiitos.
 
!!!
Jos vaikkapa tälläinen olisi tarjolla ja häneen olisi mahkuja, niin eiköhän kaikki miehet ottaisi ihan innoissaan jos vain saisivat. Ja se ylipainoinen nainen jäisi rannalle ruikuttamaan.

Tuo kuva on jo niin muokattu, että tuolaista ei todellisuudessa ole olemassakaan. Mistä ihmeestä sä päättelet, että juuri tuo nainen olisi miesten mieleen?! Kun tuossa naisessa ei ole mitään erikoista? Siis vaikka suurin osa miehistä nyt esim. pitäisikin hoikasta.
 
"Vieras"
En minä ainakaan miesten takia treenaa, vaan siksi, koska pidän liikunnasta. Mulle treenaaminen on puhtaasti harrastus ja intohimo. En edes ulkonäön takia tee sitä, vaan koska tykkään. Olen koko elämäni ollut hoikka. En ole koskaan jaksanut kiinnostua siitä, mistä joku mies tykkää. Mun oma mies palvoo minua ja se riittää.
 
Hyvä otsikko, mutta ei täsmää ihan aloituksen kanssa. Mielestäni on täysin eriasia puhua ylipainoisista kuin hiukanpyöreistä. Toki osa hiukanpyöreistäkin voi olla ylipainoisia, mutta kuitenkin ihan eri kuin reilusti ylipainoiset.

On miehiä jotka tykkäävät reilusti ylipainoisista naisista, on miehiä jotka tykkäävät anorektisen hoikista, mutta eiköhän suurinosa tykkään niistä normaaleista ja pikkuisen pyöreistä. Pöyreyttäkin on erilaista, on ihanaa muhkeutta ja ryhditöntä plösöä, voitte varmaan arvata, kummasta suurinosa miehistä pitää.
 
No eipä ole vaikea uskoa. Siihen ei paljoa vaadita, että on "miesten mieleen".
Ja sekin vielä, että eri ihmiset käsittävät erillä tavalla sen "miesten mieleen" olemisen.
Henkilökohtaisesti en pidä minään mittarina tuota "miesten" suosiota.
Enkä myöskään pidä painoa minkäänlaisena mittarina kauneudesta.
 
kökköliini
:popcorn:eek:nneksi mun ei oo ikinä todistella kenellekään paremmuuttani tai huonommuuttani vaikka ylipainoinen olenkin, olen kelvannut perheelleni, miehelleni ja jokaiseen työpaikkaani juuri sellaisena kuin olen. ja olempa saanut jopa kehuja hoidokeiltani makkaroistani kun minun pehmeään syliini on mukava tulla(olin siis päiväkodissa joskus töissä:) )

tietenkin kohdalleni on sattunut myös näitä "kaikki läskit on s******sta"- tapauksia, mutta huumurilla ja olemalla omaitseni on lopputulos ollut se että mielipide minusta on muuttunut olen ollut "se poikkeus joka vahvistaa säännön" ja joissakin tapauksessa en, mutta se on elämää. ei kukaan voi odottaa että kaikki pitäisivät ja tykkäisivät kaikista. niin täydellistä ja hyvää ihmistä ei ole olemassakaan joka mielyttäisi kaikkia ihmisiä, jokaisessa on jonkun mielestä jotain vikaa. LUOJAN KIITOS!:cool:
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";25924335]Jaa. Mitään mahkuja tarvita. Ottaisin tuollaisen koska vaan JOS NIIN HALUAISIN. ;)

Mutta ottaisin ennemmin tällaisen :


Onko vaikea ymmärtää ja uskoa?

T. Mies ~30v[/QUOTE]

Miksi ylipaino viehättää sinua enemmän kuin normaalipaino?
 
Ja sitten se, että tässä ketjussa moni pullukka sanoo miehiä riittäneen. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, joskus enemmän hoikkakin, mutta ei mulla ole miehiä riittänyt. Yhden kanssa olen ollut jo kohta 17v ja se on riittänyt. Mutta toisaalta, en omaakaan naisellista vartaloa vaan olen tällainen länkisäärinen persjalkainen "harmaa varpunen". Mutta siis, miksi niitä miehiä pitää riittää... eikö riitä se yksi?
 
kökköliini
Ja sitten se, että tässä ketjussa moni pullukka sanoo miehiä riittäneen. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, joskus enemmän hoikkakin, mutta ei mulla ole miehiä riittänyt. Yhden kanssa olen ollut jo kohta 17v ja se on riittänyt. Mutta toisaalta, en omaakaan naisellista vartaloa vaan olen tällainen länkisäärinen persjalkainen "harmaa varpunen". Mutta siis, miksi niitä miehiä pitää riittää... eikö riitä se yksi?
henk.koht. kokemuksesta "miehiä riitti" jos sattu lähtemään baariin, iskuyrityksiä sateli, mutta kukaan ei saanu mitään yrityksistään huolimatta. olin melkein 30v kun tapasin mieheni ja hänessä oli sitten jotain sellaista että lämpenin ja hän sitten sai sitä mitä moni oli yrittänyt turhaan:Dja todellakin tämä mies riittää minulle loppuelämekseni. enkä kadu yhtään että en antanut aikaisemmin jokaiselle yrittäjälle.
 
Jeesus
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25925959:
henk.koht. kokemuksesta "miehiä riitti" jos sattu lähtemään baariin, iskuyrityksiä sateli, mutta kukaan ei saanu mitään yrityksistään huolimatta. olin melkein 30v kun tapasin mieheni ja hänessä oli sitten jotain sellaista että lämpenin ja hän sitten sai sitä mitä moni oli yrittänyt turhaan:Dja todellakin tämä mies riittää minulle loppuelämekseni. enkä kadu yhtään että en antanut aikaisemmin jokaiselle yrittäjälle.
Jokainen nainen saa seksiä ja iskuyrityksiä itseään paljon tasokkaammilta miehiltä. Tämähän ei kerro vielä yhtään mistään yhtään mitään. Se minkälaisia miehiä saat vakavempiin suhteisiin kertoo paljon enemmän.

Ja väitän, että 99 prosenttia naisista saa suht paljon iskuyrityksiä baareissa, ainoastaan sairaalloisen lihavat tai hullut, spurgut eivät.
 
Ja sitten se, että tässä ketjussa moni pullukka sanoo miehiä riittäneen. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, joskus enemmän hoikkakin, mutta ei mulla ole miehiä riittänyt. Yhden kanssa olen ollut jo kohta 17v ja se on riittänyt. Mutta toisaalta, en omaakaan naisellista vartaloa vaan olen tällainen länkisäärinen persjalkainen "harmaa varpunen". Mutta siis, miksi niitä miehiä pitää riittää... eikö riitä se yksi?
Ei se olekaan ulkonäöstä juuri riippuvainen asia, että onko niitä "miehiä" vai ei.
Mä olen aina ollut ihan hyvässä kuosissa noin kropan suhteen eikä naamakaan ole mikään hassumpi, mutta silti mulla ei ole ikinä ollut "miehiä". Yökerhoissakin saan olla yksin, tosin kerran vuonna 2009 tuli yksi mies juttelemaan.
Ja taas mun pullukka kaverini joka ei naamastakaan ole nätisti sanottuna kovin kummoinen on aina saanut miehiä ympärilleen ja joutuu viihteelläkin hätistelemään innokkaimpia pois kimpustaan.
Eli "miehiä riittää" tällä toverilla vaikka ulkonäöllisiä avuja ei ole. :D

Mä itse kyllä luulen, että niillä ulkonäöllisesti keskiverroilla on eniten vientiä, koska he ovat varmaankin helpoiten lähestyttäviä ihan vaan sen ulkonäön takia.
Ihmiset kattoo IHAN liikaa ulkonäköä ja luokittelee toisiansa sen mukaan.
Siitä sitten kärsii lähinnä ne "rumilukset" ja "tosikauniit".
 
kökköliini
Jokainen nainen saa seksiä ja iskuyrityksiä itseään paljon tasokkaammilta miehiltä. Tämähän ei kerro vielä yhtään mistään yhtään mitään. Se minkälaisia miehiä saat vakavempiin suhteisiin kertoo paljon enemmän.

Ja väitän, että 99 prosenttia naisista saa suht paljon iskuyrityksiä baareissa, ainoastaan sairaalloisen lihavat tai hullut, spurgut eivät.
itse kuulun näihin sairaaloisen läskeihin.ja hulluihin. spurgu en ole.
 
Jokainen nainen saa seksiä ja iskuyrityksiä itseään paljon tasokkaammilta miehiltä. Tämähän ei kerro vielä yhtään mistään yhtään mitään. Se minkälaisia miehiä saat vakavempiin suhteisiin kertoo paljon enemmän.

Ja väitän, että 99 prosenttia naisista saa suht paljon iskuyrityksiä baareissa, ainoastaan sairaalloisen lihavat tai hullut, spurgut eivät.
Jahas, mä olen ilmeisesti sitten hullu, koska lihava tai spurgu en ole. :LOL:
 
Jeesus
Siinäkin on tietty perä, että jos pelkkää seksiseuraa on vailla niin sitten moni valitsee naisen joka ei ole niin kaunis. Baareissa on vielä se ilmiö, että tasoraja laskee sitä mukaa mitä epätoivo ja kello kun lähestyy pilkkua, niin monille miehille kelpaa jo siinä vaiheessa melkeinpä kuka hyvänsä seksiin.
 
Ja sitten se, että tässä ketjussa moni pullukka sanoo miehiä riittäneen. Itse olen aina ollut normaalipainoinen, joskus enemmän hoikkakin, mutta ei mulla ole miehiä riittänyt. Yhden kanssa olen ollut jo kohta 17v ja se on riittänyt. Mutta toisaalta, en omaakaan naisellista vartaloa vaan olen tällainen länkisäärinen persjalkainen "harmaa varpunen". Mutta siis, miksi niitä miehiä pitää riittää... eikö riitä se yksi?
Riittää :D Mutta on minulla ollut sekin vaihe elämässä kun en sen kummempaa suhdetta halunnut, mutta seksiä kyllä.
 

Yhteistyössä