V
"vieras"
Vieras
Tähän ei varmaan tuu yhtään vastausta, kun ei ole mitenkään mediaseksikäs ammatti
Mutta mulla on tässä 25 minuuttia aikaa kulutettavana, eikä työkään juuri nyt maita. Kysykää jotain 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häiritseekö ajatus, että katsoja arvostelee tekstejäsi? itse arvostelen paljon, koska useat käännökset ovat todella typeriä ja monissa on asiavirheitä, joka rasittaa ohjelmaa katsellessa.
Kannattaako kääntäjäksi ruveta vain englannintaitoisena, vai pitäisikö nykyään taitaa useampia (ehkä jotain harvinaisempia?) kieliä, että edes kannattaa harkita kääntämisestä uraa?
Häiritseekö ajatus, että katsoja arvostelee tekstejäsi? itse arvostelen paljon, koska useat käännökset ovat todella typeriä ja monissa on asiavirheitä, joka rasittaa ohjelmaa katsellessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kääntäjä;25917728:Käännätkö myös muita tekstejä kuin av-tekstejä? Itsekin olen niitä tehnyt muutamia vuosia sitten, nyt keskityn asiateksteihin.
Jep, ja silti ne tekstit siellä telkkarissa on usein ihan päin mäkeä. Onneksi en ole kääntäjä.Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kääntäjä;25917740:.."asiavirheitä, jotka rasittavat.." Tällaista pilkunviilausta tämä kääntäjän työ on =)
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen kääntäjä;25917799:Juu, hirveän huonoja ne palkkiot ovat, ja tietääkseni ne ovat myös laskeneet siitä, kun itse niitä aloin tekemään joskus 1990-luvun loppupuolella, enkä silloinkaan niillä palkkioilla elänyt.
Pidätkö työstäsi, saatko riittävän vaihtelevia töitä niin, että mielenkiinto pysyy yllä?
Jep, ja silti ne tekstit siellä telkkarissa on usein ihan päin mäkeä. Onneksi en ole kääntäjä.
Jep, ja silti ne tekstit siellä telkkarissa on usein ihan päin mäkeä. Onneksi en ole kääntäjä.
kuinka telkkariohjelmia käännetään? siis kuuntelemalla vai onko niihin joku litterointi? mitä teet kun et meinaa saada selvää mitä puhutaan?![]()