V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ymmärrän kyllä tuon, mut jos lapset syö lounaan, etkö voi keittää kahvia ja tehdä niitä voikkareita sillon?Miks pitää oottaa et ne on syöny ja tehdä se sit vasta?
En mä syö samaa välttämättä kun muksu, mut aika usein keitän kahvit ja ryystän sitä sit samalla kun lapsi syö.
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25915580:Mä oon aina vaatinut itselleni 2 rauhallista hetkeä; kahvihetki ja vessahetki, jolloin ei tulla siihen pälpättämään tai kinuamaan mitään :xmas:
Meillä kyllä yleensä syödään yhtä aikaa, mutta mä sit voin aterioiden välissä juoda kahvia ja syödä vaikka leivän ja mä haluan tehdä sen rauhassa. Jos mulla olis vaikka pullaa tms niin olisin antanut lapselle jälkiruuaks ja ite vetäny sen sit myöhemmin kahvin kans, et siitä ei oo kyse et herkuttelen yksin täällä ja ipana kattoo surkeena vieressä![]()
No totesit jo itse, että et ole ilkeä mielestäsi, miksi siis teit aloituksen?![]()
Okei, no ei siinä sitten mitään, jokaisessa perheessä tehdään niin kuin itse haluavat!Täytyy vaan tehdä sit lapsille selväks et tää on se äitin oma hetki nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;25915750:Vähän asian vierestä, mutta mä oon vissiin niin natsi et meillä lapsi on jo ihan pienestä oppinut et äiti kun syö, on vessassa tai puhelimessa niin siihen ei mennä renkkumaan ellei oo todellakin hätä.
Ainoot tilanteet on tullu jos ilta on venyny pitkäks ja iltapalan syöminen ollu yhtä tappelua ja sit nukkuun mennessä alettu vinkuun et on vielä nälkä ja minä haluan ruokaa ja byäää.. Julma äiti on todennu et suu kiinni, silmät kiinni, unta kuulaan ja tadaa, aamupala on ihan kohta... Mä en voi sietää esim.yhdellä kaverilla kun sinne menee kylään niin sen mukulat ramppaa siellä kahvipöydässä KOKO AJAN. Pöytään-pois-pöytään-pois-pöytään-pois ja lääppii kaikki kääretortut ja pullat ja keksit ja saa ottaa kaikkea ja kaikkea jää puolet syömättä ja mua vaan suorastaan etoo tollanen touhu... :ashamed:
Kun mennään pöytään, siinä syödään nätisti yks juttu kerrallaan ja kun siitä lähdetään niin sit lähdetään ja heippa, ei siinä tarvi koko ajan rampata :ashamed:
olisikin vain se sata muuta asiaa kun niitä tuntuu aina olevan tuhat.... ja lapset syövät vatsansa täyteen ennen minua, mutta nuorempi on seurasyöjä joka syö niin kauan kuin joku muukin syö. eli todellakaan heillä ei ole nälkä kun olen syömässä.mutta kun pitää olla maistamassa että onko se kenties eriruokaa kuin itse juuri söi...Tuossa tilanteessa oletettavasti lapset ovat juuri syöneet itsensä kylläiseksi, joten luulisi, ettei silloin olisi niin nälkä, että tarvisi äidin lautasta tulla norkuamaan? Se on tietysti eri asia, kun niitä sataa muuta asiaa tullaan ruikuttamaan![]()
.