Voi helvata, elämäni moka! NIIIIN hävettää.... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, ope tuossa joku aika sitten laittoi viestin "Mitäs tuosta, sattuuhan sitä. Hauskaa iltaa. ;)"

Ja juu, onhan sitä elämässä mokailtu, ei tosin mitenkään erikoisen pahasti. Mutta monista mokista on selvitty naurulla, tää vähän hävettikin. :D Ehkä se tosin vielä iloks muuttuu... :)

[QUOTE="sattuuhan sitä";25909716]Itse olen tehnyt saman, MUTTA lähetin sen Paikallispoliisille.

Olin ollut tapaamassa poikakaveriani...

Viesti lähti seuraavana päivänä mun likkakaverille...

En edes tajunnut virhettäni, ennen kuin kyseinen paikallispoliisi vastasi...[/QUOTE]

Niin ketä panit ja kelle lähetit onnittelut ja kuka vastasi? Vai onko likkakaverisi paikallispoliisi?

Kyllä muakin nolottais ap:n asemassa, mutta eipä tuo nyt niin paha moka ole. Hauska ainakin. :D

Kyllä se opettaja arvaa seksiä harrastetun ennenkin (lapsi todisteena :D) eikä tuosta viestistä nyt ainakaan mitään kielteistä voi sanoa. Ope on varmaan ennemmin tyytyväinen että teillä pyyhkii hyvin. Jos ois ollut jokin kiroilu- ja haukkumaviesti, niin SE olisi ollut noloa. Ja mehän ei tiedetä mitä ope vapaa-ajallaan puuhaa, sehän voi olla itse vaikka minkälainen peto. :D

Minä olin tangomarkkinoilla toissakesänä ja kaverit pyyteli sitten ravintolaan yötä myöten. Menin ja yksi kaverini jäi vielä kaupungille ja pikku pienissä laittelin viestiä että " olen täällä xxx ravintolassa ja tanssijalkaa vipattaa tolkuttomasti. Sopivan näköisiä uroksia ei näytä olevan joten suuntaappa kroppasi tänne ja tule tanssimaan kanssani". Kaverini on siis nainen mutta porukalla paljon tanssitaan kun ulkona ollaan. No, viestipä lähti sitten samalla kylällä olevalle 5 lapsen isälle jonka kanssa työasioissa välillä ollaan yhteyksissä kun nimet oli peräkkäin. Ei kun viesti perään että sori nyt lipsahti väärään numeroon.

No joo, ehdinkin tossa jo kirjottaa opelle, et sori, tuli vähän väärään numeroon... :D Ei kai se niin vakavaa ole, mutta jotenkin vaan niin hävettää... Ope on tosi mukava, vanhempi nainen. Ollaan oltu paljo tekemisissä, kun pojalla vaikeeta koulussa, ja kaikenlaista palaveria pidetty... Onneks ei nyt ihan hetkeen tartte kohdata opee kasvotusten. :D

Nyt ainakin ope tietää, miksi lapsella on vaikeaa, kun vanhemmat ovat pervoja.

[QUOTE="vieras";25914521]Nyt ainakin ope tietää, miksi lapsella on vaikeaa, kun vanhemmat ovat pervoja.[/QUOTE]

Heh, näin just, siitähän se just johtuukin, piru vieköön. Nyt hävettää vielä enemmän... :/ (Eilinen häpee jo ehtikin unohtuun ja muuttuun nauruks :D)

Toisaalta, ihan kiva olla mieluummin pervo, kuin elää selibaatissa. Toisaalta, jos olisin elänyt selibaatissa, olisiko lapseni nyt huippuoppilas koulussa? Häh? :D

Heh, näin just, siitähän se just johtuukin, piru vieköön. Nyt hävettää vielä enemmän... :/ (Eilinen häpee jo ehtikin unohtuun ja muuttuun nauruks :D)

Toisaalta, ihan kiva olla mieluummin pervo, kuin elää selibaatissa. Toisaalta, jos olisin elänyt selibaatissa, olisiko lapseni nyt huippuoppilas koulussa? Häh? :D
Pervo <-> selibaatti. Siltä väliltä ei mitään? :O

Yhteistyössä