YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Mitkäs dpo:t Jaahas?
Jos on 10 tai yli, anna mennä. :heart: Sehän voi toki näyttää vielä täsä vaiheessa negaa, vaikka raskaana olisitkin.

Mulla dpo 9. Ei edelleenkään oireita. Lähinnä vain yritän kieltäytyä ajattelemasta, että en olisi raskaana. Hankalaahan se on.
 
Dpo ehkä 9 tai 10. En oo testaillu ovulaatiota, mut on ollu aina säännöllinen ja limat osu just silleen, et veikkaan tota 10. Yritän sinnitellä huomiseen. Mulla on tosi kipeät rinnat, mut niin ne oli viime kierrossakin. Huh huh. On tää kyl yks hermoja repivimmistä projekteista, mitä tiedän. Peukut Domi kumminkin!
 
En sitte pystyny olemaan testaamatta ja negahan se sieltä pärähti. Sitähän mä odottelinkin, mut eilen päätin, et testaan vasta tiistaina, jotta tulos olisi varma. No nyt kumminkin tein sen kp 26 eli ei voi olla ihan sataprosenttinen vastaus. Äh. Tiesin, et täs käy näin. Oon ihan varma, et en oo raskaana, mut silti en pysty ihan päästämään irti ajatuksesta, et on ihan pieni mahis, et oisinki. Äh, äh ja äh. No, ihanku tää ei ois käyty läpi monta kertaa ennenki. Ei pitäis ikinä hankkia testejä varastoon.

Pahoittelut negasta K. Liityn sun kanssa tädin odotteluun. Jos mun kierto taas venähtää 30 päiväiseksi, niin täs on monta ahdistuksen päivää edessä.

Sori omanapa vuodatus!
 
K
jaahas niin on samat mietteet täälläkin! Tsempitykset sulle kuitenkin, jospa oli vaan liian aikainen testi?!?

Täällä siis kp1/28 :'(

Tällähetkellä siis taas sellainen olo, et ei tää onnistu ikinä! heitän kaikki testit roskiin ja annan olla... Todennäköisesti tästä taas noustaan ja ovistestit tulee käyttöön... Jos nyt vanhat merkit pitää paikkansa.
 
Halaukset kaikille pettyneille!:hug:

ON: Saanhan kertoa teille taas (kuvitelluista) raskausoireista, saanhan;) Eli nivussärkyä ja alavatsallapainontunnetta aika-ajoin. Lisäksi ihan kuin rinnat olisi jollainlailla erilaiset: jomottavat silleen "syvältä" Ah, on tää itsensä tarkkailu mukavaa. No, innostuinpa siitä sitten niin paljon, että tein tänää testin ja mitäpä se muuta näytti kuin negaa. Dpo10 mennään tänään. Miksi pitikään olla niin tyhmä, että sortui taas tähän kuvitteluun ja testailuun vaikka viime kierrossa päätin, että se saa loppua nyt..argh. Testejä on vielä pari kaapissa polttelemassa, että enköhän mä nekin ehdi tuhota ennenkuin menkat taas alkaa:p
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 19.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
K.......................37..........2/28..............13..............3.
Elena75..............36..........3/25................9..............3.
Scarleth..............35.........7/28-30............. 7..............1.
Kaktus-76...........35.........16/27-29.............9..............2.
Syystuuli74.........37.........20/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........20/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39........21/29-30.............6..............5.
Ronja76..............35........23/27-28...........15..............1.
Dominique..........35.........23/25-27...........11..............4.
Melanie75...........37........27/32..................3..............3.
Jaahas................35........27/28-30.............4..............1.
Whisky Peat.........36........29/30-35.............7..............3.





KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)[/QUOTE]
 
Pahoittelut K! :hug: Mahtimäärä onnea uuteen kiertoon.

Jaahas ja Melanie, teillä molemmilla on edelleen mahkuja, että testit vielä plussaksi kääntyis, joten peukutan täällä teitä.

Kuvitellut raskausoireet eli mä kans eilen kotvan kuvittelin pientä jomotusta häpyluuliitoksessa ja vatsan toiminnan hidastumista. Mutta, en tosiaan pysty ottamaan ollenkaan tosissaan pienintäkään kropan vingahdusta.
Kaikissa mun oikeissa raskauksissa tilanne on ollut kuitenkin se, että oikeat oireet ovat alkaneet vasta selvästi plussatestin jälkeen.
Ja tän yrityssession aikana oon onnistunu kyllä aina niitä oireita kehittään, kun olen oikein kroppaani ns. "kuulostellut".

ON Ajattelin testata huomenna. Mutta hermo petti ja marssin aamulla Cittariin hakemaan Pregcheckin liuskoja. No, tuote on tilapäisesti loppu -kyltti torotti hyllyssä ja testit jäi ostamatta ja tekemättä.
Lorottelin sit huvikseni o-testiin ja viivahan siihen tuli. Mut mä oon kyllä saanu ovistestiin aikasemminkin viivaa tässä kierron loppuvaiheessa ja raskaudesta ei ole kuitenkaan ollut kyse.

Joten nyt tilailen tänään Halpatestilta niitä Wondfon testejä. Mulla on kahmalokaupalla Davidin ja Sofin herkkiä, mutta en luota kumpaakaan testiin sitten vähääkään.
Ajattelinpa jopa reklamoida molempiin paikkoihin testeistä. Näiltä sivuilta kun saa lukea pilvin pimein viestejä joiden mukaan em. testit eivät näytä mitään, vaikka muut testit antaa jo plussia.
 
Viimeksi muokattu:
Voi kun meillä nyt jollakin tärppäis!:)

Näin äsken kaupassa hyvänpäiväntuttuni, jonka olin nähnyt viimeksi viime kesänä. Hän on samanikäinen kuin minä ja hänellä on samanikäiset aikaisemmat lapset. No, siellä hän onnellisena lykki vaunuissa 6vko vanhaa vauvaansa ja kertoi, että yritystä oli ollut huikeat 2vko takana ennenkuin tärppäsi! Niinpä niin...tottakai olin onnellinen hänen puolestaan, mutta mieleen tuli heti näillä palstoilla tahkojat..Kaikilla ei mene lisääntymisasiat ihan niin helposti. Itse en tietenkään voi valittaa, kun olen vielä aika "aloittelija" tällä saralla eikä yrityskiertoja ole vielä montaa takana. Mutta hiukan pisti miettimään, että miksi joillakin on tämä homma "hieman" haastavampaa...
 
Kiitti Domija K! Niin sama meininki Melanien kanssa. Nega testi tehty ja pari päivää ois ennenku menkat pitäs alkaa, enkä pysty olemaan havaitsematta joitakin oireita. Rinnat TOSI kipeät ja vähän turvonneet. Nivus vihlaisuja ja kipuja alavatsassa. Nää samat oireet on ollu niin monessa kierrossa, et en tajuu, miksi ees mietin niitä. Päätin, et en osta uutta testiä ennen kp31. Saas nähdä kui käy.

Tuntuu se vähän epäreilulta, kun monet saa vahingossa lapsia, et hupsis vaan. Munki parit kaverit on tullu raskaaksi tosi helposti ja osa saanu vielä toiset lapsensa sillai, et ei ollu ees yrittäny eikä ees hirveesti halunnu niitä!
Täytyy taas kelailla omaa elämää ja löytää ne hyvät puolet. Kyllä niitä on, jos saa ajatukset pois näistä raskautumisyrityksistä. Tottakai ne tulevat tutkimukset vähän antaa positiivista fiilistä. Voihan se olla et kummastakaan ei löydy mitään vikaa ja meidän kromosomit vaan inhoo toisiaan. Ei ehkä kannata alkaa stressaamaan siitä.

Nauttikaa lapsistanne, te joilla niitä on!

Peukut Melanie ja Domi! Ja tietty muillekin! Paistakoon aurinko risukasaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ronja76
K
No niin. Taitaapi yritystä olla jo niin kauan takana, ettei tää menkkamasennus kauaa kestä. Täältä tullaan siis taas :)

Kiitos Life-myymälän ystävällisen myyjän, mulla on taas uudet lääkkeet. Eli ostin Maca-jauhetta, Vitamore tabuja ja vahvaa D-vitamiinia. Niin ja tää myyjä oli elävä esimerkki, että ainakin jollain tää coctail toimii. Ainut ongelma, että myös miehen pitäis sitä Maca-jauhetta maistella ja se on PAHAA!

Nyt siis mennään näillä ;)

Tsempitykset kaikille, joilla on vielä toivoa tässä kierrossa :hug:

Kyllä meikin vielä onnistutaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Dominique
Tiistai 20.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
K.......................37..........3/28..............13..............3.
Elena75..............36..........4/25................9..............3.
Scarleth..............35.........8/28-30............. 7..............1.
Kaktus-76...........35.........17/27-29.............9..............2.
Syystuuli74.........37.........21/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........21/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39........22/29-30.............6..............5.
Ronja76..............35........24/27-28...........15..............1.
Dominique..........35.........24/25-27...........11..............4.
Melanie75...........37........28/32..................3..............3.
Jaahas................35........28/28-30.............4..............1.
Whisky Peat.........36........30/30-35.............7..............3.





KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.



:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Lista päivitetty tiistaille!

Pitkästä aikaa täällä - olen pitänyt hieman palstailutaukoa, koska jotenkin tuli sellainen kyllääntyminen koko vauvaprojektiin. Toisaalta eipä tuo mikään ihme, kun katsoo tuota meidän yrityskiertojen määrää - eipä sitä uskois, että reilu vuosi tässä on jo yritelty (ehkäisy jätettiin pois viime vuoden helmikuussa). Kamalan nopeesti se aika menee....

Täällä on reilun parin viikon aikana tapahtunu vaikka mitä - harmillisesti ei oikeen mitään positiivista. Pahoittelut tädistä K ja Elena :hug:

Erityispahoittelut Scarlethille :hug: Onneksi pääsette ihan pian suunnittelemaan ja toteuttamaankin uutta koitosta! Se on varmasti parasta lääkettä pettymykseen. Meillekkin lapsettomuuslääkäri lohdutteli, että harvemmin ivf tärppää heti ekalla, mutta hoitoa kannattaa ehdottomasti jatkaa. Useammilla hoitokerroilla onnistumisprosentti on jo 80%:n luokkaa :)

Kirjoittelit oikein kivasti jaahas :) Se on tosiaan niiin epäoikeudenmukaista, että toiset raskautuu ihan puolivahingossa ja tyyliin heti ekasta laakista. Kyllähän se niin varmasti on, että välillä muiden asioiden ajattelu ja niihin keskittyminen saattaa tuottaa tässä projektissa parempaa lopputulosta. Itse olen viime aikoina pyrkinyt ajattelemaan vallan muuta. Tämä kierto mentiin tasasella joka toinen päivä taktiikalla ja ovista en jaksanut edes testailla. Mutta toivoa ei saa koskaan menettää, kyllä se päivä vielä risukasaan paistaa. Ihanaa, kun kevätkin on tulossa :heart:

Tsemppihalitukset myös negoja testanneille ja kaikille muille loppukiertolaisille. Itse näin viime yönä unta siitä, että menkat alkoivat eli kaiketi niitä sitten odotellaan viikonloppuna saapuvaksi :( Mälsää... Noh, eipä ole minkäänmoisia oireita ollut suuntaan, eikä toiseen. Tuskin jaksan edes tehdä mitään testejä, vaikka pari testiä on ollut kaapissa jemmassa jo useamman kuukauden. Sitten alkaisikin viimeinen luomukierto ennen ivf:ä - aika hurjaa!!

Tsemppiä tiistaihin kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
Totta torisette siskot, tasan ei käy onnenlahjat, ei elämässä, eikä myöskään näissä vauva-asioissa.

Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa Ronja!
On varmasti fiksua ottaa välillä etäisyyttä baby-projektiin ja pyrkiä ajattelemaan aivan muuta.
En ajattele, että ns. yrityksen lopettaminen parantaa raskaaksi tulemisen mahdollisuuksia, kuten monet uskovat. Sen sijaan uskon, että liiallisesta yrittämisestä luopuminen lisää henkistä hyvinvointia.
Mäkin olen suunnitellut, että jos nyt ei tärppi käy, pidän seuraavan kierron taukoa tästä totaaliyrityksestä. Ovistikut, päivien laskemiset, Luget, absolutismi yms. saa sit jäädä.

ON Nyt kuitenkin hiljaa elättelen toivetta, että olisin raskaana. Eilen illalla vilutti, särki päätä, tuntui painetta alavatsassa ja jomotteli häpyluunliitosta.
Tänään oireita ei ole. Mutta odotan kovasti päivän postia ja r-testejä.

Ai niin, näin unta tyttövauvasta. Sen nimeksi tuli Merituuli. Tuon menkkaunen mäkin olen monta monituista kertaa nähnyt aikaisemmissa kierroissa.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taustalta!

Pettymysten pettymys... Vieläkin tunnemuistissa niin kovin lähellä. En edes kehoita ottamaan rennosti, unohtamaan koko projektin hetkeksi ja blaablaa. Meidän nyt 7 kk vauva TEKEMÄLLÄ TEHTIIN. Valmiiksi jo ahdistaa ja pelottaa kaiken sen uudelleen kokeminen ja eläminen. Hengessä siis mukana siskot! :hug:

Ihana aurinko sulattelee lumia (ja paljastaa niiiiin kovin likaiset ikkunat). Ylös ja ulos. Moikka-moi! :wave:

Mma R
 
Moikka Ronja pitkästä aikaa!:wave:

Noista unista: mä näin yksi yö unta, että sain plussan r-testiin:) Muistan vieläkin kuinka elävän kirkuvan punaisia viivat oli:D Kiva kun alitajunta työstää asiaa jatkuvasti. Mulla ei oo oikein muita oireita kuin menkkajuilinnat ja turvonnut olo, joten eiköhän täti pian tule kylään. Testaan pe tai la, jos sellainen ihme sattuisi, että täti ei olisi siihen mennessä kurvannut paikalle.
 
Dominique; äh :( :hug:

Erityispahoittelut Scarlethille :hug: Onneksi pääsette ihan pian suunnittelemaan ja toteuttamaankin uutta koitosta! Se on varmasti parasta lääkettä pettymykseen. Meillekkin lapsettomuuslääkäri lohdutteli, että harvemmin ivf tärppää heti ekalla, mutta hoitoa kannattaa ehdottomasti jatkaa. Useammilla hoitokerroilla onnistumisprosentti on jo 80%:n luokkaa :)
Ronja, tervetuloa tauolta takaisin ja KIITOS noista sanoistasi! Et uskokaan, miten tarpeeseen tuo tuli. Vaikka oon ollut ihan kohtuullisen hyvällä mielellä ja osannut lähes nauttia taukokierrosta, niin tottakai se epäonnistuminen on kolkutellut takaraivossa ja ajatukset on vähän lähteneet kiertämään sille kehälle, että mahtaako tämä onnistua ollenkaan. Mutta nyt kun muistutit, että läheskään kaikilla ei eka ivf tärppää ja kuitenkin suurin osa saa lapsen JOSKUS, niin tulin pitkästä aikaa suorastaan toiveikkaalle mielelle! Ihanaa :heart:

Täällä tosiaan mennään kp 8, en oikein tiedä miten tämä kierto jatkuu. Vaihtoehdot siis, että koko kierto on paussia ja ensi kierrossa alkaa lyhyellä kaavalla ivf, tai sitten aloitetaan jo tässä kierrossa pitkän kaavan ivf:n sumut. Itse toivoisin nyt pitkää kaavaa, kun kerran tää kierto joka tapauksessa tuli taukoa - nyt olis siis hyvä kokeilla, onko munasolusaalis parempi kuin lyhyessä kaavassa. Ovistestejä tuli tilattua, eli jokatapauksessa ajattelin tässä kierrossa tikuttaa ovista, ihan vaan mielenkiinnosta - raskaustoiveet on aika nolla, vaikka meillähän kyllä on mahdollisuus myös luomutärppiin.

Onneksi ulkona on ihana ilma! Olen jaksanut taas innostua vähän enemmän liikunnasta ja muustakin itseni hoitamisesta, joten eiköhän tämä tästä :)
 
Ihanaa positiivisuutta K :) Ja voi höh ja höh Domi. Harmin paikka sentään:hug: Peukut Ronjalle, toivotaan, et uni huijaa ;) Mulla on ollu jotenki helpompi olla, ku en oo testaillu ovulaatiota. Riittää tää negatestien tekeminen kerran kuussa. Ei tarvii kyttäillä koko ajan. Meki ollaan käytetty tota joka-toinen-päivä taktiikkaa. Kelasin, et ens kierrossa kokeillaan ovisaikaan joka päivä. Vähän vaihtelua, hohoo. :D En siis ees ajattele, et voisin olla nyt raskaana. Jännä juttu tää pessimistisyys -vaikka kuulostelen oireita, en siltikään usko niihin. Liian monta pettymysta takana.
Peukut myös Melanie!

Nautitaan auringosta!
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 21.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
K.......................37..........4/28..............13..............3.
Elena75..............36..........5/25................9..............3.
Scarleth..............35.........9/28-30............. 7..............1.
Kaktus-76...........35.........19/27-29.............9..............2.
Syystuuli74.........37.........22/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........22/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39........23/29-30.............6..............5.
Ronja76..............35........25/27-28...........15..............1.
Dominique..........35.........25/25-27...........11..............4.
Melanie75...........37........29/32..................3..............3.
Jaahas................35........29/28-30.............4..............1.
Whisky Peat.........36........31/30-35.............7..............3.

KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.

:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
).( Nega taas. Odottelen tätiä. Olen surullinen ja vihainen omalle kropalle.
Olin ajatellut pitää yrityksessä ns. välikuukauden, mutta eilen jo tein vertailuja paikallisista lapsettomuusklinikoista.
Luulen, että mun munasolut ei vaan kypsy valmiiksi asti ja se kaipais apuja.

Jos hakemalla hakee jotain hyvää tilanteestani, niin nyt ehdin tehdä kokonaan marraskuun loppuun asti jatkuvan työpatkäni. Jos olisin raskautunut, olisin joutunut perumaan hyvälle työnantajalle työlupaukseni marraskuun osalta.

Suren tänään ja huomenna niin paljon kuin huvittaa. Sitten aloitan taas uuden elämän.
 
Voi Domi, halaus. Mä tossa just tuijottelin noita punasena loistavia numeroita. Mahassa ollut menkkamöyrimistä koko päivän ja valkkari muuttunut tummemmaksi. Oletan, et huomenna tädin vierailu odotettavissa. Tekis jotenki ihan hirveesti mieli vielä tehdä testi. Tää on jotenki pakkomielteistä tää oireiden tarkkailu ja testien tekeminen ennenku menkat on ees myöhässä. Vaikka miten päätän, et en enää turhaa testaile tai kyttäile oireita, ni ei se onnistu. Huoh.
Sori, jos jauhan tätä sama koko ajan...

Isot tsempitykset kaikille! Kyllä me vielä onnistutaan. Uskotaan siihen!
 
TORSTAI 22.3.2012

..................... ikä ........ kp ..................yk ........ toiveissa
Jaahas................35........1/28-30...........5..............1.
Ronja76..............35........1/26-27...........16..............1.
K.......................37.........5/28................13..............3.
Elena75..............36.........6/25................9..............3.
Scarleth..............35.........10/28-30......... 7..............1.
Kaktus-76...........35.........19/27-29............9..............2.
Syystuuli74.........37.........23/26-30.............9..............2
Elmaleena...........40.........23/26-31.............4..............3
Lilliputti72...........39.........24/29-30.............6..............5.
Dominique..........35.........26/25-27...........11..............4.
Melanie75...........37........30/32..................3..............3.
Whisky Peat.........36........32/30-35.............7..............3.

KADONNEET::attn: Hu Huu!

Tiiti35..................35........?/22-25........11..............2.
Malfiina 76 .......... 35 ..... ?/25-30 ........11 .............3.
Tiini.....................36.......?/27..............19..............3.
Helmisimpukka......38........?/?.................0...............3.

:heart:Plussanneet:heart:

2012
helmikuu.... Killi12 yk 3, Erika76 yk 4
tammikuu... ei plussia

2011
joulukuu......äiskä-73 yk 8, Milanella yk ?
marraskuu....Isobella yk 3, puskajussi yk 4
lokakuu ...... Barbamama35 yk 14, Kaneli74 yk 9, Keskeneräinen yk 4
syyskuu ..... Vilhelmiina73 yk 4, Eemas yk 4
elokuu ....... luosto yk 2, ilona***, Papuli yk 1
heinäkuu .... Lumihiutale73 yk 10
huhtikuu .... tääl taas yk 23, Niisku74 yk6
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart:Syntyneet:heart:

Siobhan42.............6.8.2011 tyttö
Liljaana ............. 22.9.2011 poika
Pilvilinna74 ......... 3.8.2011 poika
Koralli73 ............. 2.8.2011 tyttö
Helvi-10 ............ 12.7.2011 tyttö
kurkkunaamio ..... 19.5.2011 poika
happihyppy ........ 25.12.2010 tyttö
jääräpää ............ 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja ........ 19.11.2010 tyttö
puskajussi ......... 18.10.2010 poika
Poni06 .............. 24.8.2010 poika
Tiktu ................ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ........... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä