"vieras"
Jaa siitä paskakasasta vai? Milläs sä todistat et se on just SEN koiran paskakasa? Ei kuule, ei oo toimiva tuo sun ideas, sori nyt vaanNykyään kun on kännykamerat niin voi ottaa kuvan todisteeksi.
Jaa siitä paskakasasta vai? Milläs sä todistat et se on just SEN koiran paskakasa? Ei kuule, ei oo toimiva tuo sun ideas, sori nyt vaanNykyään kun on kännykamerat niin voi ottaa kuvan todisteeksi.
sinä rankaisisit siis kaikkia koiria ja heidän omistajiaan, välittämättä siitä, että juuri se sun naapurisi huolehtii oman koiransa jätteet roskikseen. meillä on koira ja iso aidattu piha, aitamme on kävelykadun varressa ja pariin otteeseen on joku vatipää heittänyt jotain lihapullanpaloja yms. ruokaa pihaamme, syytä en tajua, koska koiramme ei hauku, pasko muualle kuin metsään tai omaan pihaan, josta ne sitten lapiolla heitän kompostiin keretessäni, en tiedä häiritseekö jotakuta sitten se, että OMA koirani kakkaa OMAAN pihaansa.Kyllä se oikeasti on. Meillä on jo neljäs kerta, kun joudutaan pesemään koko eteinen mattoineen, kun on rattaiden renkaissa tullut koiranpaskaa eteiseen.
Oikeasti tekisi mieli ampua kaikki koirat lähimaastosta ja toivon, että joku naapureista sekoaa, ja sen tekeekin.
Missähän kohdassa aloitusta oli se yleistys?Kiitos yleistyksestä! En edes jaksanut lukea tuota samaa vanhaa P*SKAA
Kyllä mä keräänkin, älä sä siitä huolta kanna. Kyse on nyt vaan siitä, että sun ehdotukses on ihan perseestäTarkoitin siis kuvaa siitä kun omistaja poistuu paikalta ja jättää paskat maahan. Aika moni vissiin taitaa jättää ne paskat keräämättä, kun tuo mun ehdotuskin aiheutti niin paljon närää täällä. Huolestuttavaa. Ehkä se vero on sitten paras ratkaisu. Mikä siinä on muka niin vaikeaa kerätä ne paskat pussiin?
Sä olet NIIN oikeassa!!!!!!Ihan mielenkiinnosta, miten koiran uloste eroaa ihmisulosteesta?
Historiastahan löytyy hienoja esimerkkejä, mitä tapahtuu kun ihmisulostetta lojuu kaupunkien kaduilla.
Mitähän nuo tuumais, jos niille sanois "astupa sitten itse samoin tein tuohon fifisi paskaan, jos sen ei kerta pitäisi haitata ketään"näille kun menet sanomaan että ne kuuluisi koiran omistajan siivota pois niin heittäydytään kuuroksi tai aletaan lässyttämään kuinka se maatuu ( keskelle kävelytietä)