TE="Irmeli";25906011]Miehellä olisi ensi viikoloppuna suunnitelmissa risteily työporukan kanssa. Itsellä raskausviikkoja 29 ja 2,5v lapsi.
Ongelma on se, ettei minulla ole mitään tukiverkkoa tai ketään, jolle soittaa jos jotain tapahtuu. Ainoat isovanhemmat jotka asuvat tunnin ajomatkan päässä, ovat reissussa eivätkä tavoitettavissa.
Tarkoitan tällä, että jos vaikka kävisi niin huono tuuri että vedet menisi tai muuta komplikaatiota, niin en saisi esikoista minnekkään hoitoon, jotta pääsisin lääkärin. Sairaalaan en lasta tietenkää voisi ottaa yöksi mukaan.
Lisäksi olen ollut erittäin väsynyt ja elän viikot ilman autoa, enkä pääse kulkemaan minnekkään täältä viikolla, viikoloput ovat nyt raskausaikana olleet minulle henkireikä, että jaksan taas tulevan viikon. Mies tekee pitkää päivää arkisin ja olen todella väsynyt. Toki mies on käynyt työmatkoilla ja baarissakin tänä aikana, mutta ei nyt ymmärrä minua ollenkaan kun pyydän häntä olemaan lähtemättä vedoten erityisesti siihen, että olen aivan pulassa, jos jotain tapahtuu ja mies on saavuttamattomissa.
Kerroin myös väsymyksestäni ja sanoin, että minulle on ihan ok että käy vielä muuten ulkona, mutta nin että on sellaisessa kunnossa että voi hoitaa lasta, jos jotain tapahtuu ja että pysyy kohtuullisen matkan päässä kotoa.
Ymmärrystä ei heru yhtään ja olen kuulemma kohtuuton.
Olenko?[/QUOTE]
ja ongelma on?
Jos JOS vedet menee JOS joudut sairaalaan JOS jotain käy
Jos ei mies ole kotona vaan viettämässä kerrankin vapaata ilman perhettään jota hän ei tee joka viikko kuukausi tai vuosikaan.
Niin sinä pääset lanssillakin sairaalaan JOS käy huonosti ja jotakin kävisi,
JOS jotain käy ja ei miestä ole pääsee lapsi aivan varmasti hetkeksi vaikka lastenkotiin siksi ajajksi ja se ei tarkoita sitä että nyt vietiin lapsi,
ja automaattinen ls ilmo.
Vaan tosi asia on se että JOS me aletaan JOSSITTELEMAAN ja kieltämällä mieheltäkin eläminen kun perheenlisää tulossa on parempi silloin opetella pitämään jalat ristissä ettei tule tilannetta missä olet pieniin päin kun kerran et yhtä risteilyn aikaa yksinäsi pärjää JOS jotakin sattuu.
Tätä varten e JOS maksetaan vaikka veroja jotta JOS vaikka jotain käy niin saadaan sitä apua vaikka JOS siletä lastensuojelusta JOS ei muu auta kun ei JOS lasta voi sairaalaankaan ottaa.
Joten JOS mies menee reissuun ja sinä keksit nyt vaikka kaatua niin aivan varmasti lapsestasi huolehditaan ilman että JOS sinun nyt siksi tarvitsee jäädä ilman hoitoa.
Mutta JOS tässä on kyse siitä että et vaan halua miehen menevän reissuun kun taidat pelätä miehen pettävän JOS vaimoaan.
Ja jos sillä ajatuksella ajattelit kirjoittaa palstalle JOS vaikka saisit hyvän JOS tekosyyn joka saa miehen unohtamaan koko lomansa.
Jos aikoo elää elämänsä JOSSITELLEn niin täytyy vain sanoa että olisi sitä helpompiakin tapoja nauttia elämästä eikä joka asiaa vaan jossittele.
Ajattele jos minäkin tätä kirjoittaessani olisin katkaissut sormen, jos sormi juuttuisi näppikseen tai jos saan sähköiskun tai jos tipun tuolilta jos loukkaan itseni enkä pääse ylös, jos jos jos